V
vierailija
Vieras
Sibbeen?Jos laittaa botoxia sibbeen niin se ei enää liiku. Ihan selvä keissi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sibbeen?Jos laittaa botoxia sibbeen niin se ei enää liiku. Ihan selvä keissi.
Nauroihan se tossa mut naama ei liikkunut mukana.Ei botox liity mitenkään siihen et oli tosikko
Häh, minua ei sinun hahmot kiinnosta hevonhöröä, kirjoitan ihan niinku ajattelen täällä.
Yksinkertaisuus tuo mukanaan välinpitämättömyyttä. Ei osaa ajatella muita ihmisiä. Eläytyä muiden tarpeisiin ja tunteisiin. Myös vaikea masennus luo välinpitämättömyyttä. Ja kova stressi.Eli yksinkertainen vain sitten.
Mielestäni K:ssa ei ole yhtään välinpitämättömyyttä mutta hömppä himbo se on.Yksinkertaisuus tuo mukanaan välinpitämättömyyttä. Ei osaa ajatella muita ihmisiä. Eläytyä muiden tarpeisiin ja tunteisiin. Myös vaikea masennus luo välinpitämättömyyttä. Ja kova stressi.
Erikalla on ollut hullu vuosi. Ei hän yksinkertainen ole, vaikka ilmeetön olikin.Yksinkertaisuus tuo mukanaan välinpitämättömyyttä. Ei osaa ajatella muita ihmisiä. Eläytyä muiden tarpeisiin ja tunteisiin. Myös vaikea masennus luo välinpitämättömyyttä. Ja kova stressi.
Aijaa minun äiti on ainakin tosi pirteä vielä, oikeastaan ylipirteä, koko ajan liikkeessä jossain, tosin seitkytviis vasta ja toi kai vastaa oinaan luonnetta, ite oon paljon mukavuudenhaluisempi. Ja no muutenkin kaupunkilaisempi.Miten Marion jaksaa, siis 80v.? Kuten Helenan Katrikin. En ymmärrä. Oma äiti lähes samaa ikää ja ihan pihalla. Miten jotkut selviää tohon ikään järjissään ja hyväkuntosina? Ja siis oma äiti ollut ihan hyvässä kunnossa jne aiemmin, mut siis ikä tehnyt tehtävänsä.
Tää yks korviksenetsijä, sukulaisten siivellä elävä, kauppakeskuksesta lanttulaatikkoa ostava pyykkiä pesevä hömelö. Melkoinen roolisuoritus.Kyllästyttää sun jorinat jo.
Puhutko nyt Jerestä siis?Yksinkertaisuus tuo mukanaan välinpitämättömyyttä. Ei osaa ajatella muita ihmisiä. Eläytyä muiden tarpeisiin ja tunteisiin. Myös vaikea masennus luo välinpitämättömyyttä. Ja kova stressi.
Puhuin Jerestä.Erikalla on ollut hullu vuosi. Ei hän yksinkertainen ole, vaikka ilmeetön olikin.
Hömppä himbo ala kekätossariMielestäni K:ssa ei ole yhtään välinpitämättömyyttä mutta hömppä himbo se on.
Toi Elämäni biisi toi taas esiin sen tosiasian, et K ei ole juurikaan kiinnostunut muista ihmisistä. Yhtäkään biisiä ei arvannut oikein, ei edes Erikan, vaikka ovat ystäviä ja viettäneet aikaa yhdessä. Tuollaset pikkuseikat kuten lempiartisti tai lempimusa/biisit ei kiinnosta eikä jää mieleen. Kertooko se enemmän välinpitämättömyydestä vai yksinkertaisuudesta, ehkä molemmista.
Lanttu meni pöntelö väärin, eri tyyppi, minä en laatikoita ite tehnyt ja olin valmiissa pöydässä.Tää yks korviksenetsijä, sukulaisten siivellä elävä, kauppakeskuksesta lanttulaatikkoa ostava pyykkiä pesevä hömelö. Melkoinen roolisuoritus.![]()
Kekätossarin maailmankuva on kovin yksinkertainen.Puhutko nyt Jerestä siis?
Yksinkertainen kekätossarikin on mutta erona se että hän on myös saamaton.Hömppä himbo ala kekätossari![]()
Nimenomaan Jere on kiinnostunut muista ihmisistä Auttaa esim. ensin muita ja jättää itsensä toiseksi. Näin on sanonut Jeren läheinen ystävä.
Kyllä. Jos ei edes tunnista Erikan idolin Madonnan biisiä, kun joku Marionkin sen tiesi. Erika kuitenkin tiesi yhtä sun toista Jerestä (toki moni tietää Veskun fanituksen), mut eikö muka ole tullut koskaan esille Erikan musiikkimaku? En usko. Jeren täytyy olla välinpitämätön, jos ei muista näitä juttuja.Puhutko nyt Jerestä siis?
Kiitos, ainakin minä meistä olen.Tossari on yhtä aito kuin Erikan tissit
Hän kävi lenkillä kaksissa villasukissa (tais vaan jäädä aika lyhyeks lenkki).Yksinkertainen kekätossarikin on mutta erona se että hän on myös saamaton.
Oletko Erikan tissi?Kiitos, ainakin minä meistä olen.
Ei se nyt horoskoopista ole kiinni. Oma äiti jo käytännössä jalaton ja puhettakaan ei oikein tule. Just ja just pystyy syömään itse.Aijaa minun äiti on ainakin tosi pirteä vielä, oikeastaan ylipirteä, koko ajan liikkeessä jossain, tosin seitkytviis vasta ja toi kai vastaa oinaan luonnetta, ite oon paljon mukavuudenhaluisempi. Ja no muutenkin kaupunkilaisempi.
No minä en niistä lässytyksistä tajunnut yhtään mitään.Joku täällä just sano et olet ominut sen keksimän hahmon.