V
vierailija
Vieras
Kuka niistä? Luulen, että useampi.Joo ja se toinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka niistä? Luulen, että useampi.Joo ja se toinen.
Naurattaa enemmän te K-fanit, jotka loukkaannutte heti eriävistä mielipiteistä ja näkemyksistä, kun idolianne pitäisi vain vauvojen itsetunnon rakentelun tavoin ainoastaan kehuaTämähän se ja kyllä näkee, että meni taas kovasti tunteisiin, kun K:lla loistokeikka Aasiassa![]()
Oletko se menneen talven lumia -huutelija, jonka mielestä K ei ollut edes vuonna 2023 viisujen jälkeen missään suosittu ja oli vain yhden biisin ihme? Kolme vuotta myöhemmin hän keikkailee edelleen kesän kaikilla festareilla, tekee ulkomaankiertueen ja esiintyy ulkomaisilla festareilla. Tämä ulkomaankiertue on hänen kolmantensa eli joko yksi kerta ei ulkkiksille riittänyt tai sitten hän on saanut uusia faneja.Ellei tähti ala jo laskea… Moni näki kerran ja se riitti.
Pakkomielteinen seuraaja on se, joka lukee jotain Taiwanin lehdistöä, ???? kun K on buukattu sinne keikalle!Ja täällä olet kolme vuotta myöhemmin päivittäin kirjoittelemassa hänestä ja seuraat pakkomielteisesti![]()
Kritisointi ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa. Sinä et osaa kritisoida etkä edes keskustella.Naurattaa enemmän te K-fanit, jotka loukkaannutte heti eriävistä mielipiteistä ja näkemyksistä, kun idolianne pitäisi vain vauvojen itsetunnon rakentelun tavoin ainoastaan kehua
Eikö äitisi koskaan kritisoinut sua mistään?
Ei K, vaan Jere & BojanOn se kyllä hauska, miten K koukuttaa erilaisia ihmisiä.
Hän on fani. Pakkomielteinen ei kykene olemaan seuraamatta, vaikka inhoaa artistia yli kaiken. Se olet sinä. Päivän opetus tänään.Enempää et varmasti pysty omaksumaan.Pakkomielteinen seuraaja on se, joka lukee jotain Taiwanin lehdistöä, ???? kun K on buukattu sinne keikalle!![]()
Olin sillä myöhemmällä. Ja juu oli Boojan, en oikein ees tiennyt kuka se tyyppi on, ja ihmettelin sitä hösäämistä siitäNo näinpä. Mut siis tavastialla oli Booojaaaan! Se ois ollut niiin siistiä nähdä se! Kummalla keikoista olit? Niissä oli kummassakin CD:ssä omat huoppuhetkensä kaksikon välillä eri kerroilla!![]()
Junttikansaa.En ollut Tavastian keikalla, mutta Youtubesta sen katsonut ehkä noin sata kertaa. Aivan mahtava keikka ja mahtavaa huumoria. Sen jälkeen kymmenilla keikoilla itsekin ja loppua ei näy. Näin me nähdään eri lailla.
Vaan junttejaEi K, vaan Jere & Bojan![]()
Mutta olit bongannut K:n viisuista kuitenkin? Joo, sääli, ettei pitänyt sitä supersöpön (ja sexyn) imagoaan ainoana. Ja ollut tilanteen tasalla arvostuksensa suhteen ja näyttänyt, että hyväksyy sen.Olin sillä myöhemmällä. Ja juu oli Boojan, en oikein ees tiennyt kuka se tyyppi on, ja ihmettelin sitä hösäämistä siitä. Mut joo, kyllä sitten opin
Hyväksyy ja kestää, eikä joko ole tai esitä mitään epävarmaa.Mutta olit bongannut K:n viisuista kuitenkin? Joo, sääli, ettei pitänyt sitä supersöpön (ja sexyn) imagoaan ainoana. Ja ollut tilanteen tasalla arvostuksensa suhteen ja näyttänyt, että hyväksyy sen.
Niin, eivät tee musiikkia suomeksi siinä tapauksessa, sattumaa siis. Jotain vain kiehtoo tollainen huutava pelle, musiikin möykkäys.
Olen JO- ja Bojan-fani, mutta jos JO:lla on Suomessa noin 7000 kuuntelijaa ja Käärijällä yli 150 000 kuuntelijaa, et voi mitenkään väittää, että areena olisi myyty JO:n takia. Aivan turhaa vastakkainasettelua ja typerää ilkeilyä.Tai Johonkin Bojan uppoaa![]()
No tämä. Hyi hlvetti. Sätkivänä animehahmona pärjää ulkomailla, mutta kotimaassa kyllä tarvitsee sen oman uskonkulttinsa eturivissä, ei sitä keskenkasvuista kakkapskavittu huomionhakua kukaan normaalisti kehittynyt kestä.
Se on juntti, ei se ymmärrä mualiman menosta mitäänOlen JO- ja Bojan-fani, mutta jos JO:lla on Suomessa noin 7000 kuuntelijaa ja Käärijällä yli 150 000 kuuntelijaa, et voi mitenkään väittää, että areena olisi myyty JO:n takia. Aivan turhaa vastakkainasettelua ja typerää ilkeilyä.
Vaikeaahan siltä K:lta oli sinä keväänä välttyäMutta olit bongannut K:n viisuista kuitenkin? Joo, sääli, ettei pitänyt sitä supersöpön (ja sexyn) imagoaan ainoana. Ja ollut tilanteen tasalla arvostuksensa suhteen ja näyttänyt, että hyväksyy sen.
Kyllä mun mielestä sana animehahmo on vielä kritiikin piirissäSivistynyt ihminen ymmärtää, mitä eroa on kritiikillä ja haukkumisella. Hän osaa myös perustella väitteitään ja tuo keskusteluun aivan muuta kuin haukkumasanoja. Hän osaa siis argumentoida. Lihapulla- tai animehahmo-kommentoija on vain kateellinen, katkera ja omien täyttymättömien haaveidensa projisoija. Säälittävä tyyppi.
En edes joka päivä kirjoita aiheesta että, nytkin on ollut paljon muita juttuja mihkä oon keskittynyt ja lähinnä paino pysyy samassa, kun en ole jaksanut aktiivisesti tehä mitään muutosta ruokavalioon, vaikka leivästä täällä valitettiin. Mutta minusta se kolme palaa ruisleipää ei ole paljon.Junttijuttuja vaan kirjotat, kukaan ei ole noin paskana painostaan kuin epävarma juntti.
Oon kanssa JO fani ja oon samaa mieltä, vaikka en K fani ole ollenkaan. Varmaan tosi tosi pieni porukka on ostanut liput JO takia. Itse ehkä oisin ostanut sen takia, mutta oli jo ennalta varattu matka siinä niin ei pääseOlen JO- ja Bojan-fani, mutta jos JO:lla on Suomessa noin 7000 kuuntelijaa ja Käärijällä yli 150 000 kuuntelijaa, et voi mitenkään väittää, että areena olisi myyty JO:n takia. Aivan turhaa vastakkainasettelua ja typerää ilkeilyä.
En oo.Oletko se menneen talven lumia -huutelija, jonka mielestä K ei ollut edes vuonna 2023 viisujen jälkeen missään suosittu ja oli vain yhden biisin ihme? Kolme vuotta myöhemmin hän keikkailee edelleen kesän kaikilla festareilla, tekee ulkomaankiertueen ja esiintyy ulkomaisilla festareilla. Tämä ulkomaankiertue on hänen kolmantensa eli joko yksi kerta ei ulkkiksille riittänyt tai sitten hän on saanut uusia faneja.
Ja mitä tulee loppuunmyytyihin keikkapaikkoihin on aika suhteellinen väite. Maustetytöt ovat myyneet loppuun 300-500 ihmisen keikkapaikkoja ulkomailla. Jos siis K:n ensi syksyn keikoille tulee vain kolmasosa tilaan mahtuvasta määrästä, on hän silti suositumpi kuin Maustetytöt. Enkä vähättele nyt Maustetyttöjä, he ovat suosionsa ansainneet, mutta yritetäänpä nyt ymmärtää ihan perustason matematiikkaa.
Ja minusta myös hiiri, siitä on valitettu liikaa.Kyllä mun mielestä sana animehahmo on vielä kritiikin piirissä![]()
Peukuttaa. Ja pari samaa tyyppiä kirjottaa nää provot ja haukkumiset, jos et ole jo huomannut. Ja aina joku tarttuuPeukuttaako tuo yksi aina omia viestejään vai onko hänkin sellainen, joka ei osaa kirjoittaa ja käyttää siksi kuvia?
En kyllä seuraa K:ta yhtään minnekään. Luen tätä ketjua.Hän on fani. Pakkomielteinen ei kykene olemaan seuraamatta, vaikka inhoaa artistia yli kaiken. Se olet sinä. Päivän opetus tänään.Enempää et varmasti pysty omaksumaan.