V
vierailija
Vieras
SinultaTämä ei pidä paikkaansa. Itse olin kyseisissä pre-partyissa ja Kärtsällä ois ollut vientiä jatkuvasti. Hän ei saanut olla hetkeäkään rauhassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SinultaTämä ei pidä paikkaansa. Itse olin kyseisissä pre-partyissa ja Kärtsällä ois ollut vientiä jatkuvasti. Hän ei saanut olla hetkeäkään rauhassa.
Pentti ois liikaa jopa Kärtsälle.Jerppulilla ei ole koskaan liikaa ukkoja![]()
En ole Käärijän fani, vaan kiinnostunut viisuista. Olihan Käärijän vuosi hieno, mut BC on edelleen mun kaikkien aikojen suomi suosikkiSinulta![]()
Pentin pieruinen sohva on varattukin vaan Bojanille, lälläslääPentti ois liikaa jopa Kärtsälle.
Kärtsäri helpottuu tästä tiedostaPentin pieruinen sohva on varattukin vaan Bojanille, lälläslää![]()
Mitä sä tässä ketjussa sit teet ?En ole Käärijän fani, vaan kiinnostunut viisuista. Olihan Käärijän vuosi hieno, mut BC on edelleen mun kaikkien aikojen suomi suosikki
Erittäinkin totta. Mutta kivat sulle ja sun kaikkivoipa idoli-K - haaveille.
Vai ei haluttuna. Höpöhöpö. K oli ennakkosuosikki jo silloin ja haluttua seuraa.Edelleenkin, nyt puhutaan prepartyista, missä se sönkötti ei-niin-haluttuna menemään eikä osannut vielä oikein ilmaista itseään. Pysy asiassa
Kiitos. Kyllä se minustakin tältä näytti niitten videoitten perusteella, joita netti oli täynnä tuohon aikaan.Tämä ei pidä paikkaansa. Itse olin kyseisissä pre-partyissa ja Kärtsällä ois ollut vientiä jatkuvasti. Hän ei saanut olla hetkeäkään rauhassa.
Kyllä media oli kimpussa joo mutta alkuun oli melko pihalla siellä muiden osallistujien keskellä, seurasin kyllä ihan joka minuutin niistä pre-partyista. Ja sitä paitsi K on itsekin sanonut niin, ettekö usko häntä?Vai ei haluttuna. Höpöhöpö. K oli ennakkosuosikki jo silloin ja haluttua seuraa.
Media joo, mutta k itse päivitti sieltä tilaisuudesta ja niissä oli alkuun aika hukassa.Kiitos. Kyllä se minustakin tältä näytti niitten videoitten perusteella, joita netti oli täynnä tuohon aikaan.
Kirjoittelen, haisuli.Mitä sä tässä ketjussa sit teet ?
Kyllä, näin juuri. Oli jopa vähän epämukava fiilis seurata nii partyja. Lähti vielä burn outin partaalla sinne ja tukkakin oli yks kissannuolema.Kyllä media oli kimpussa joo mutta alkuun oli melko pihalla siellä muiden osallistujien keskellä, seurasin kyllä ihan joka minuutin niistä pre-partyista. Ja sitä paitsi K on itsekin sanonut niin, ettekö usko häntä?
Ei tietenkään ole.Eli muovit on edelleen sohvan päällä.
Onneksi tuli BojanKyllä, näin juuri. Oli jopa vähän epämukava fiilis seurata nii partyja. Lähti vielä burn outin partaalla sinne ja tukkakin oli yks kissannuolema.
Älä taas projisoi omia tuntemuksia Kärtsäriin sinä muffarin klaanin jäsen.Kyllä, näin juuri. Oli jopa vähän epämukava fiilis seurata nii partyja. Lähti vielä burn outin partaalla sinne ja tukkakin oli yks kissannuolema.
Mitä kulutat aikaasi muiden määräilyyn?Mitä väliä on sillä mitä tapahtui kolme vuotta sitten jossain hiton prepartyissa, varman totuuden tietää sitäpaitsi vain asianosaiset itse. Menkää eteenpäin, tapelkaa mieluummin tulevista tapahtumista vaikka, niitä voi vielä spekuloida
Joo, itekin seurasin ja Alessandra ja Mae tais olla niitä, joiden kanssa bondas silloin.Kyllä media oli kimpussa joo mutta alkuun oli melko pihalla siellä muiden osallistujien keskellä, seurasin kyllä ihan joka minuutin niistä pre-partyista. Ja sitä paitsi K on itsekin sanonut niin, ettekö usko häntä?
Sun sohvalle.Onneksi tuli Bojan![]()
K tuli heti juttuun varsinkin näiden kahden kanssa.Joo, itekin seurasin ja Alessandra ja Mae tais olla niitä, joiden kanssa bondas silloin.
Voi luoja nyt sentään. Tottakai ne ensimmäiset hetket tai eka ilta on voinut olla sekavaa ja olo on voinut olla ulkopuolinen. Varmasti muillakin on ollut ihan samat fiilikset. Se se tarkoita, etteikö K olisi ottanut itse kontaktia kehenkään tai että jotenkin erityisesti tarvitsi "pelastamista". Kivahan se on että heillä synkkasi Bojanin kanssa, mutta synkkasi pian monen muunkin kanssa eikä niihin kontakteihin tarvittu kenenkään apua tai välittäjänä toimimimista.Kyllä media oli kimpussa joo mutta alkuun oli melko pihalla siellä muiden osallistujien keskellä, seurasin kyllä ihan joka minuutin niistä pre-partyista. Ja sitä paitsi K on itsekin sanonut niin, ettekö usko häntä?