V
vierailija
Vieras
Selkeesti kuppia kuluu.Ootko kännissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Selkeesti kuppia kuluu.Ootko kännissä?
Mitä heleetä. Sun on pakko olla trolli. Käärijän tähtipöly näkyi jo pre-partyissä ja yleisö oli aivan fiiliksistä hänestä. Sekoitat Käärijän nyt idolisi Kari Tapion keikkaan 1970 luvun baarissa.Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"
Ja Bojan ilmasuutelemassa Jania. Olin jo unohtanut.Mä muistan ekoja Jokereiden viisuvideoita oli, kun joku räpläs Janin nännejä sillä oli aika "saava" ilme. Oliko räplääjä jopa Bojan ?! Jossain portaikon juurella. Onkohan kellään sitä videota enää tallessa?? Oli aika rohkea nimittäin
Minulla on sellainen käsitys, että CCC ja Kärtsä herätti kiinnostusta ihan kansainvälisestikin jo heti CCC:n julkaisun jälkeen, eli jo ennen kuin hänet oli valittu edustajaksemme. Siinä vaiheessa kun pre-partyt alkoivat, niin hype hänen ympärillään oli jo aika suurta. Alessandran kanssa istuivat vierekkäin Kärtsän ekassa pre-partyssa kun esittelyssä kokoontuivat kaikki yhteen ja oikein hyvin näyttivät tulevan toimeen jo silloin.Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"
Ja Bojan ilmasuutelemassa Jania. Olin jo unohtanut.
Haha, täähän se oliNiin aika teennäistä oli se tapaaminen sloveenibändin kanssa, piti muiden bändin jäsenien esitellä, kun keulakuva ei saanut sanaa suustaan.
Shippareilla on aika rajoittunut havaitsemiskyky.Minä taas shippaan tai shippasin, mutta kiinnostus shippiin loppui yli 2 vuotta sitten. BK ystävyyttä seurailen edelleen. Itse kyllä pistin merkille, että Jere tuli tosi hyvin toimeen monen naisen kanssa ja viihtyi heidän kanssaan. En ole ikinä ymmärtänyt näitä väitteitä, että Bojan tai Jere on teennäinen, väkinäinen tms. naisten seurassa, kun asia on just päinvastoin.
Ai siinä lentokoneessa? Se oli sit vähän jo myöhemmin. Tilaisin sen nänniräpläysvideon kiitos tai linkinJa Bojan ilmasuutelemassa Jania. Olin jo unohtanut.
Sun äärimmäisen rajoittuneet havainnot tässä kyllä tökkii eniten, joten äläpä puhu muille mitään.En. Mut sä et oo hirveesti seurannu niihin aikoihin, niin kandee olla hiljaa.
Just näin. Tuntuu, että jotkut on eläneet ihan eri todellisuudessa.Minulla on sellainen käsitys, että CCC ja Kärtsä herätti kiinnostusta ihan kansainvälisestikin jo heti CCC:n julkaisun jälkeen, eli jo ennen kuin hänet oli valittu edustajaksemme. Siinä vaiheessa kun pre-partyt alkoivat, niin hype hänen ympärillään oli jo aika suurta. Alessandran kanssa istuivat vierekkäin Kärtsän ekassa pre-partyssa kun esittelyssä kokoontuivat kaikki yhteen ja oikein hyvin näyttivät tulevan toimeen jo silloin.
No ei todellakaan ollu ekoissa prepartyissa. Lisäksi K:n hiukset oli aivan järkyt.Mitä heleetä. Sun on pakko olla trolli. Käärijän tähtipöly näkyi jo pre-partyissä ja yleisö oli aivan fiiliksistä hänestä. Sekoitat Käärijän nyt idolisi Kari Tapion keikkaan 1970 luvun baarissa.
Ehkä sun pitäisi. Voisit myös mennä nukkumaan ajoissa.Niin. Selaan kommentteja ja vastailen. En katso kelloa toope.
No ei todellakaan ollu ekoissa prepartyissa. Lisäksi K:n hiukset oli aivan järkyt.
Yritti esittää jotain ja kerätä huomiota reppana.Ja Bojan ilmasuutelemassa Jania. Olin jo unohtanut.
Ei varmaan tollaselle homehtuneen shipin rakastajalle tietenkään kolahda. Eikä tarvii kolahtaa kellekään muullekaan, mutta kyllä he oikeasti ovat bondanneet ja Ale on puhunut Kärtsästä tosi kauniisti ja samoin K Alesta. Sisterwife.Alessandran kanssa "kemiat" on pelkkää tekopirteää esitystä, ei oo ikinä kolahtanu millään tasolla
Ei sen tarvitse siuun kolahtaa. Voit rauhassa tiirailla Bojerea tai isomies kuvastoasi. Kumpaan trollileiriin kuulutkinAlessandran kanssa "kemiat" on pelkkää tekopirteää esitystä, ei oo ikinä kolahtanu millään tasolla
Niinkö menit tekemään. Voi sua pikku mummoa.Yritti esittää jotain ja kerätä huomiota reppana.
Totuus oli, että K:n kevät olk buukattu täyteen alihintaisia kissanristiäiskeikkoja, jotka se hyvästä tahdosta painoi läpi, vaikka olisi pitänyt jo alkaa rauhoittua ja keskittyä viisuihin. Ja lopulta sippasi. K kuvaili, että vasta sairastuminen antoi tarvittavan pysähtymisen, kun ei itse osannut pysähtyä.Sun äärimmäisen rajoittuneet havainnot tässä kyllä tökkii eniten, joten äläpä puhu muille mitään.
Sä tuskin ees katsoit niitä.No ei todellakaan ollu ekoissa prepartyissa. Lisäksi K:n hiukset oli aivan järkyt.
No tämä huvitti itseänikin. Piilotteli siellä bändiläisten takana ja sitten laittoi tällaisia juttuja, nolo.Yritti esittää jotain ja kerätä huomiota reppana.
No nykyään onkin jo unohtunu sen turhanpäiväisen kovanaamakiekujan kanssa teeskentelyt onneksiEi varmaan tollaselle homehtuneen shipin rakastajalle tietenkään kolahda. Eikä tarvii kolahtaa kellekään muullekaan, mutta kyllä he oikeasti ovat bondanneet ja Ale on puhunut Kärtsästä tosi kauniisti ja samoin K Alesta. Sisterwife.
Mutta se burn out ei ole faktaa.Totuus oli, että K:n kevät olk buukattu täyteen alihintaisia kissanristiäiskeikkoja, jotka se hyvästä tahdosta painoi läpi, vaikka olisi pitänyt jo alkaa rauhoittua ja keskittyä viisuihin. Ja lopulta sippasi. K kuvaili, että vasta sairastuminen antoi tarvittavan pysähtymisen, kun ei itse osannut pysähtyä.
Ja tuo on fakta
Nyt ei puhuttu Bojanista.No nykyään onkin jo unohtunu sen turhanpäiväisen kovanaamakiekujan kanssa teeskentelyt onneksi