V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä tällä kertaa?Kohta alkaa Discordissa kähinä![]()
Joo, harmi vaan suurin osa varmaan jo blokanneet hänet.Muffarillako taas psykoosit tulilla?
Ei taaskaan tullut tuu mun luotaMistä tällä kertaa?
Raivooko se siellä taas, että minun takia pitää tulla ja minun viimeinen viikkoEi taaskaan tullut tuu mun luota![]()
Todellakin kiinnostaaNiinku jotakuta kiinnostaisi oikeasti.
Raivooko se siellä taas, että minun takia pitää tulla ja minun viimeinen viikko![]()
Taidat olla palstan TML-biisin ykkösfani, koska odotat sitä hullun lailla. Biisi tulee aikanaan. Odota rauhassa. Calm down!Ei niin pska kun TML, jota ei edes kehdata julkaista
Eipä tuo suosio ainakaan musiikin puolella kanna. Vappuna julkaistu biisi ei ole pärjännyt Suomessa eikä Ruotsissakaan mainittavasti. Ei tainnut nousta top50 Ruotsissa ollenkaan ja Suomessakin vain käväisi siellä. Kyse on kuitenkin viime vuoden Mello-voittajasta ja kovasti Suomessakin hypetetystä humpparyhmästä.Paljon suositumpi täälläkin kuin Suomen edustajat viime- ja tänävuonna.
Tulet huomaamaan, että kyllä kiinnostaa.Niinku jotakuta kiinnostaisi oikeasti.
Paremmin kuitenkin kuin Erikan rallatukset.Eipä tuo suosio ainakaan musiikin puolella kanna. Vappuna julkaistu biisi ei ole pärjännyt Suomessa eikä Ruotsissakaan mainittavasti. Ei tainnut nousta top50 Ruotsissa ollenkaan ja Suomessakin vain käväisi siellä. Kyse on kuitenkin viime vuoden Mello-voittajasta ja kovasti Suomessakin hypetetystä humpparyhmästä.
Erikan Father biisi pysyi ainakin listoilla pidempään että.Paremmin kuitenkin kuin Erikan rallatukset.
Voi reppana ymmärrätkö yhtään mitään musiikkibisneksestä?Erikan Father biisi pysyi ainakin listoilla pidempään että.