V
vierailija
Vieras
Mistä tällä kertaa?Kohta alkaa Discordissa kähinä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä tällä kertaa?Kohta alkaa Discordissa kähinä![]()
Ei taaskaan tullut tuu mun luotaMistä tällä kertaa?
Raivooko se siellä taas, että minun takia pitää tulla ja minun viimeinen viikkoEi taaskaan tullut tuu mun luota![]()
Todellakin kiinnostaaNiinku jotakuta kiinnostaisi oikeasti.
Raivooko se siellä taas, että minun takia pitää tulla ja minun viimeinen viikko![]()
Taidat olla palstan TML-biisin ykkösfani, koska odotat sitä hullun lailla. Biisi tulee aikanaan. Odota rauhassa. Calm down!Ei niin pska kun TML, jota ei edes kehdata julkaista
Eipä tuo suosio ainakaan musiikin puolella kanna. Vappuna julkaistu biisi ei ole pärjännyt Suomessa eikä Ruotsissakaan mainittavasti. Ei tainnut nousta top50 Ruotsissa ollenkaan ja Suomessakin vain käväisi siellä. Kyse on kuitenkin viime vuoden Mello-voittajasta ja kovasti Suomessakin hypetetystä humpparyhmästä.Paljon suositumpi täälläkin kuin Suomen edustajat viime- ja tänävuonna.
Tulet huomaamaan, että kyllä kiinnostaa.Niinku jotakuta kiinnostaisi oikeasti.
Paremmin kuitenkin kuin Erikan rallatukset.Eipä tuo suosio ainakaan musiikin puolella kanna. Vappuna julkaistu biisi ei ole pärjännyt Suomessa eikä Ruotsissakaan mainittavasti. Ei tainnut nousta top50 Ruotsissa ollenkaan ja Suomessakin vain käväisi siellä. Kyse on kuitenkin viime vuoden Mello-voittajasta ja kovasti Suomessakin hypetetystä humpparyhmästä.
Erikan Father biisi pysyi ainakin listoilla pidempään että.Paremmin kuitenkin kuin Erikan rallatukset.
Voi reppana ymmärrätkö yhtään mitään musiikkibisneksestä?Erikan Father biisi pysyi ainakin listoilla pidempään että.
Sinä Erikan haukkuja et ainakaan, menestynyt nainen on kyllä.Voi reppana ymmärrätkö yhtään mitään musiikkibisneksestä?
Sinä Kaj:n haukkuja et ainakaan ymmärrä.Sinä Erikan haukkuja et ainakaan, menestynyt nainen on kyllä.
Kerropa siitä sitten ja kerro, miten KAJ muka on jotenkin relevantimpi artistina kuin Erika?Voi reppana ymmärrätkö yhtään mitään musiikkibisneksestä?
UMK:ssa esitetyksi kappaleeksi aika huonosti. Sieltä saa ison nosteen.Erikan Father biisi pysyi ainakin listoilla pidempään että.
En ole pahemmin haukkunut, tossa myös muiden kirjoituksia ku minun, sanoin vaan et Badabastu oli tietynlainen hypeilmiö ja on laskenut siitä.Sinä Kaj:n haukkuja et ainakaan ymmärrä.
Sinä osoitit jo, ettet itse ainakaan ymmärrä. KAJ on huumoriryhmä joka tekee hassunhauskaa kuplettipelleilyä, eivät tule olemaan mikään menestyvä musiikki-ilmiö.Voi reppana ymmärrätkö yhtään mitään musiikkibisneksestä?
Ihan eri hype oli silloin ja nyt.Kerropa siitä sitten ja kerro, miten KAJ muka on jotenkin relevantimpi artistina kuin Erika?
eri
Niin miten tää liittyy ees Erikaan tässä kohtaa? Ja ite tiesin ainakin heti et Kaj ei voita, liian rajattu aihealueena toi sauna ensinnäkin vs. Tommy.Ihan eri hype oli silloin ja nyt.
Eri
Itsehän aloitit Kaj:n haukkumisen, joku vertasi vaan, että paremmin pärjää kuin Erika ja vedit herneet nenään totuudesta.Niin miten tää liittyy ees Erikaan tässä kohtaa? Ja ite tiesin ainakin heti et Kaj ei voita, liian rajattu aihealueena toi sauna ensinnäkin vs. Tommy.
Fakta on se, että Suomessa enkunkieliset biisit ei menesty, vaikka esitettäisiin UMKssa. Erika haluaa kokeilla kv-juttua ja siksi tekivät tuon ja tämän uuden viisubileissä esitettäväksi. Ehkä on jotain ulkomaan pride-bileitä tiedossa ja oma kiertue.UMK:ssa esitetyksi kappaleeksi aika huonosti. Sieltä saa ison nosteen.
Ai missähän kohtaa? Plus ettei ne ees pärjää, nyttenkin Erika esiintyy euroviisujen finaalissa, ei onneksi mikään Kaj (umkn Kaj videokin täysin turha, oisivat ottaneet vaikka siihen sen Lordin)Itsehän aloitit Kaj:n haukkumisen, joku vertasi vaan, että paremmin pärjää kuin Erika ja vedit herneet nenään totuudesta.
Tämähän se olisi.Sinä osoitit jo, ettet itse ainakaan ymmärrä. KAJ on huumoriryhmä joka tekee hassunhauskaa kuplettipelleilyä, eivät tule olemaan mikään menestyvä musiikki-ilmiö.