V
vierailija
Vieras
Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikallaEhkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikallaEhkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Minne ihmeen huvilalle, kun Dz:lla on ollut keskiviikkona keikka Belgradissa ja huomenna Bosnia-Hertzegvinassa ja ylihuomenna taas Serbiassa? Joksut on olleet tänään aamulla radiokanavan haastattelussa. Kyllä tuo menee pelkäksi ajeluksi paikasta toiseen, ei siihen mitään huvilaa mahdu.Ehkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Okei, kiitos asiallisesta vastauksesta. Aika outoa porukkaa siis.Discordista muutama tyyppi, tulivat tänne porukalla latelemaan haisupylly-kommenttiaJa ne käy täällä kirjoittamassa, kun eivät siellä uskalla.
:n klaania, M:llä alkaa yhden nimimerkki, S:llä toisen ja se yks on hoitsu.
Juu, Dz oli Belgradissa keikka toissapäivänä. B taisi ajaa kotiin sieltä tänään. Luulen että Dz tuli mukana.Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikalla
Ei ole voinut tulla tänään sieltä, kun klo 8.00 ovat olleet radiokanavan haastattelussa.Juu, Dz oli Belgradissa keikka toissapäivänä. B taisi ajaa kotiin sieltä tänään. Luulen että Dz tuli mukana.
No, onpas tosiaan "asiallinen" vastaus!Okei, kiitos asiallisesta vastauksesta. Aika outoa porukkaa siis.
Itse haisupylly paikallaNo, onpas tosiaan "asiallinen" vastaus!
Ilkeilyä, juoruilua, arvailua ja haukkumista. Ei ihan ekana tule mieleen sana asiallinen, mutta kai vakka kantensa tuntee.
Oliko Bojankin? En nähnyt häntä siellä.Ei ole voinut tulla tänään sieltä, kun klo 8.00 ovat olleet radiokanavan haastattelussa.
Itse haisupylly paikalla![]()
Oli Bojan tänään, mutta aikaisemmin tällä viikolla oli useita radiovierailuja joissa B ei ollut mukana.Oliko Bojankin? En nähnyt häntä siellä.
Mutta on voinut tietysti tulla eilenkin.
Radiokanavan kuvissa on kaikki muut paitsi Nace, joka tuossa treenikämppävideossa käyttääkin maskia eli on varmaan sairas. Itse haastattelussa taisi puhua vain Jan ja Jure tai ainakin sen verran vain näytettiin mutta tosiaan kuvissa on myös Kris ja Bojan ja ovat myös allekirjoittaneet nimmarinsa seinään.Oliko Bojankin? En nähnyt häntä siellä.
Minusta ihan asiallinen vastaus, missä selitetään keitä ovat. Harmi, jos ovat ikäviä ihmisiä..No, onpas tosiaan "asiallinen" vastaus!
Ilkeilyä, juoruilua, arvailua ja haukkumista. Ei ihan ekana tule mieleen sana asiallinen, mutta kai vakka kantensa tuntee.
Jos tarkoitat Ursa Koserin podcastia, niin ne on nauhoitettu etukäteen, ja Krisin ja Janin haastattelu tuli ulos nyt maanantaina (?). Bojanin haastattelu on tullut jo pari viikkoa sitten.Oli Bojan tänään, mutta aikaisemmin tällä viikolla oli useita radiovierailuja joissa B ei ollut mukana.
Minusta ihan asiallinen vastaus, missä selitetään keitä ovat. Harmi, jos ovat ikäviä ihmisiä..
En tarkoita niitä, ainakin tiistaina ja keskiviikkona oli Joksuilla stooreja usealla eri radiokanavilla vierailuista.Jos tarkoitat Ursa Koserin podcastia, niin ne on nauhoitettu etukäteen, ja Krisin ja Janin haastattelu tuli ulos nyt maanantaina (?). Bojanin haastattelu on tullut jo pari viikkoa sitten.
Pikemminkin harhaiselta. Käy itekin tuolla dc:ssä mutta en tajua puoliakaan, mitä toi koittaa selittää.Okei, kiitos asiallisesta vastauksesta. Aika outoa porukkaa siis.
Minusta ei mitenkään harhaista, jos näin kerran on. Olenkin ihmetellyt, miten tänne aina samanaikaisesti tulee ihme porukkaa.Pikemminkin harhaiselta. Käy itekin tuolla dc:ssä mutta en tajua puoliakaan, mitä toi koittaa selittää.
Jukka ja hänen uusi kitara.Jukka <3 Vauvalasse. Ihanat.
Onhan se nyt selvää, että samat ihmiset lurkkaa monia paikkoja mutta silti. Yhtä hyvin mä voisin matkia jotain niistä ihan kiusallani ja sitten syytellään kuinka se yksi sitä ja tätä.Minusta ei mitenkään harhaista, jos näin kerran on. Olenkin ihmetellyt, miten tänne aina samanaikaisesti tulee ihme porukkaa.
Oliko Bojankin? En nähnyt häntä siellä.
Jure ja Jan olivat vastailemassa lähetyksessä, mutta myös Kris ja Bojan olivat yhteiskuvassa ja Bojanista on video allekirjoittamassa nimmariaan seinään muiden nimmarien viereen. Samat vaatteet kaikilla päällä kuin tänään treenikämppävideossa.Siellähän oli Kris ja Jan. Ei näkynyt Bojania.