K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Että miten hvetin tylsää puhua jostain ikävuosista. Linkittäkää vaikka gayvideoita
Jep. Ketä hlvettiä kiinnostaa, et tuleeko Kärtsän keikoilla vastaan Marttoja vai Veetejä. Mä katson keikoilla itse esitystä enkä mieti mitään yleisön ikä- tai sukupuolijakaumaa. Nää ikävuosi jankkarit tarttisivat elämäänsä kunnon gayp*rnoa ja daddyn piiskaa.

Joillakin kestää tajuta et Häärijä (Tomi) on K:lle läheinen ystävä ja tärkeä osa crew:ta, fanien kitinät ei siihen asiaan tule vaikuttamaan.
Ei tietenkään vaikuta siihen, mutta näiden muutamien tyyppien ennaltapäätetty inho Härtsää kohtaan ärsyttää ainakin itseäni. Asenne on sama kuin koulukiusaajilla. Selkeästi toi show on kehittynyt ja vois nyt antaa heidän edes näyttää, millaista kontsaa sieltä on tulossa, eikä etukäteen dumata kaikkea.

Ei tietenkään vaikuta siihen, mutta näiden muutamien tyyppien ennaltapäätetty inho Härtsää kohtaan ärsyttää ainakin itseäni. Asenne on sama kuin koulukiusaajilla. Selkeästi toi show on kehittynyt ja vois nyt antaa heidän edes näyttää, millaista kontsaa sieltä on tulossa, eikä etukäteen dumata kaikkea.
Samaa mieltä tästä, minua ei ole Häärijä ärsyttänytkään koskaan niin toisaalta vaikea samaistua.

Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.
Kukaan täällä ei ole lytännyt yhtään mitään.
Teinit vaan sattuu pitää enemmän Kuumaasta,Turistista,Mirellasta ja pieni vähemmistö Käärijästä.

Mua jotenkin triggeröin tuo Tsiila. En tiedä miksi. Seikku ja Dzeikku ovat lempinimiä ja ihan ok, mutta jotenkin tuo Tsiila ja Seija tuntuvat ilkeilyltä, kun väännetään nimestä jotain, joka ei ole tyypillinen lempinimen muodostus vaan enemmän vähän halveksiva sävy.
Ai kun kiva, tässä siis ihan sulle 😘:
Tsiila Tsiila Tsirpukka,
Balkanin pikku influkukka.
Somen täyttää meikki ja vaate,
kaupallisuus on läheinen aate.
Ikää on vasta parikymmentä,
vaan tyyli huutaa viisikymmentä.
Kuin hienostorouva konsanaan,
hän kääntyy kameran suuntaan taas.
Kaunis on profiili, poski ja huuli,
mutta puuttuu se kuuluisa luonteen tuuli.
Karismaa vaan ei puristettua saa,
kun Tsiila taas keikistää kameraan.

Ai kun kiva, tässä siis ihan sulle 😘:
Tsiila Tsiila Tsirpukka,
Balkanin pikku influkukka.
Somen täyttää meikki ja vaate,
kaupallisuus on läheinen aate.
Ikää on vasta parikymmentä,
vaan tyyli huutaa viisikymmentä.
Kuin hienostorouva konsanaan,
hän kääntyy kameran suuntaan taas.
Kaunis on profiili, poski ja huuli,
mutta puuttuu se kuuluisa luonteen tuuli.
Karismaa vaan ei puristettua saa,
kun Tsiila taas keikistää kameraan.
🤭

Yhteistyössä