K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis Aitoko oli Karnevaaleilla ja Kekätossari hotellissa? En v**** opi erottamaan näitä toisistaan. Molemmat kuitenkin nähtävästi nimittelevät törkeästi muita kirjoittajia.
Höpön löpöä ja se josset just sinä kykene tunnistamaan ei haittaa täällä muita, eikä aina ees tartte tietää kirjoittajaa että, yhtä lailla me nimimerkillisen kanssa saadaan täällä haukkuja osaksemme, ja miten tämä ylipäätään on jonkun muun kuin minun itseni asia oonko ollut karnevaaleilla vai hotellilla, miten se on jotenkin oma huolesi ylipäätään, enköhän joksut kerkeä tässä riittävän usein nähä joka tapauksessa. Tuskin jää ainoaksi Slovenian reissuksi tämä, harmitellut vaan ku se toinen minun miettimä hotelli ois ollut jotain 800-900 m päässä karnevaalipaikasta ja tasokkaampi, mutta tässä kohtaa näille ei enää mahda mitään.
 
Höpön löpöä ja se josset just sinä kykene tunnistamaan ei haittaa täällä muita, eikä aina ees tartte tietää kirjoittajaa että, yhtä lailla me nimimerkillisen kanssa saadaan täällä haukkuja osaksemme, ja miten tämä ylipäätään on jonkun muun kuin minun itseni asia oonko ollut karnevaaleilla vai hotellilla, miten se on jotenkin oma huolesi ylipäätään, enköhän joksut kerkeä tässä riittävän usein nähä joka tapauksessa. Tuskin jää ainoaksi Slovenian reissuksi tämä, harmitellut vaan ku se toinen minun miettimä hotelli ois ollut jotain 800-900 m päässä karnevaalipaikasta ja tasokkaampi, mutta tässä kohtaa näille ei enää mahda mitään.
No niin, asia tuli selväksi. Tämä kiinnosti minua siksi, koska olen se, joka kannustin sinua epäröidessäsi lähtemään Sloveniaan ja ilahduin puolestasi, että lähdit. Nyt hieman kaduttaa, koska tajuan kannustaneeni muita ikävästi nimittelevää henkilöä.
 
Jaa, no en kyllä koe mitenkään erityisemmin haukkuneeni tai ainakaan, jos ei ole ollut mitään syytä, mutta ihan sama, ajattele kuten haluat, ilkeämielisiä ihmisiähän täällä on monia.
Joo, oma mokani, että halusin kannustaa ja olla positiivinen. Pitäisi muistaa, että sellainen ei kuulu tänne vaan täällä pitää haukkua ja ilkeillä. Ois kai viisaampi häipyy täält. No joo, enpä varsinaisesti edes "asu" täällä, kun en edes tunnista eri kirjoittajia samalla tavoin kuin vakkarit.
 
Joo, oma mokani, että halusin kannustaa ja olla positiivinen. Pitäisi muistaa, että sellainen ei kuulu tänne vaan täällä pitää haukkua ja ilkeillä. Ois kai viisaampi häipyy täält. No joo, enpä varsinaisesti edes "asu" täällä, kun en edes tunnista eri kirjoittajia samalla tavoin kuin vakkarit.
No se on ikävää jos koet, toki oli kiva kun osa kannusti, haukuttiin toki sit myös kaikkia tekemisiäni paikan päällä myöskin niinku taisi silloin reaaliaikaisesti kirjoittaakin, ite en sit toisaalta halua ees olla mitenkään aina tunnistettava hahmo myöskään, ja väärin on sit tunnistettukin yhtä lailla.
 

Yhteistyössä