V
vierailija
Vieras
Eikö kukaan noista hänelle sympaattisesti kommentoineista ollut sitten Slayveniassa? Onko hän muutenkaan pahemmin käynyt ulkomaan keikoilla?Tais mennä tunteisiin, kun ei kukaan halunnut enää hänen kanssaan lähteä. Siellähän se on aina tönöttänyt eturivissä kamera ojossa vaan etsimässä parhaita klippejä.