K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sitä halailua varten tarvitse olla bi. Ihan puhdas hetero pystyy halaamaan toisisa miehiä tuolla tavoin, jos on sinut itsensä kanssa eikä pelkää näyttää tunteitaan. En nyt sen kummempaa sano K:n suuntautumisesta, mutta naisia hänellä tähän asti on ollut.

Joillekin se oma fantasiamaailma saa kuvittelemaan kaikkea mahdollista. Ja perämettäläiset aatteet.

Oikeasti noi olis aika söpö pari. KK on vähän kuin kissanpentu, jota K suojelee kainalossaan.
Mulla taas ihan eri asetelma. Kk on aika haukansilmä ja paljon ladattua poweria. Samalla herkkä ja aistii rajat, vaikka molemminpuoleinen veto on voimakas. K kyllä tietää kuvion. Täss vaiheessa riittää, että ollaan vaan riittävästi tekemisissä, jotta kummatkin saavat energeettisen annoksen toisistaan. Mutta homma on vaarassa karata jossain vaiheessa näpeistä 💋

Mulla taas ihan eri asetelma. Kk on aika haukansilmä ja paljon ladattua poweria. Samalla herkkä ja aistii rajat, vaikka molemminpuoleinen veto on voimakas. K kyllä tietää kuvion. Täss vaiheessa riittää, että ollaan vaan riittävästi tekemisissä, jotta kummatkin saavat energeettisen annoksen toisistaan. Mutta homma on vaarassa karata jossain vaiheessa näpeistä 💋
Mä shippaan tätä satasella mut en oo varma nyt esim. tästä viestistä, et onko tosissaan vai provokaatiota. 😬 (Kun tässä porukka jo valmiiksi repii pelihousujaan siitä et joku shippaa tätä)

Outoa.
Olen ajatellut hankkia Tarot pakan. Piipahdin pikkukaupungin ainoaan sunnuntaina aukiolevaan paikkaan jossa olen käynyt joskus ennenkin mitään ihmeempää löytämättä. Ok, pari vuotta sitten löysin sieltä jonkun mummon virkkaaman valeampiaispesän, siinä kaikki

Mutta nyt😱 Menen sisään ja vaeltelen reunimmaiselle hyllylle....sieltä löytyy sveitsissä valmistettu 40v vanha vanha markka-aikainen Tarot Classic pakka. Kaikki 78 korttia tallella, kunto kuin uusi. Hinta 3 e

Olenko avaruusolioiden vaikutuspiirissä.
Tässä saagassa me kaikki ollaan universumin vaikutuspiirissä

Nyt tulee ehkä sakeaa settiä. Mitenkähän tän nyt muotoilis, mut jos K ei oisi myös MM, niin eiköhän yhteistyö olis jääny katkolle Amerikan jutskien jälkeen. Ja se silmiinpistävä saumattomuus lavalla ei synny tyhjästä..

Ei se aluksi ollut haukkumista vaan keksittiin hahmoille kukkanimiä. Mutta aika pian se sitten muuttui haukkumiseksi tätä yhtä kohtaan. Lakkaa nyt puhumasta asioista, joista et tiedä muuta kuin muiden kautta. Olin itse siellä ja jätin homman kesken, kun meni mauttomaksi ja tämä yksi tuotiin mukaan.
No huhhuh. Sairasta porukkaa täällä, olet varmaan niitä discordin shippaajia.

Eli olet yksi haukkujista ja naureskelijoista. Just just, onpas hauskaa. Oletko niitä ohi vaan, ettei paatti uppoa -tyyppejä?
Lukutaitoa kannattaisi vähän kehittää. Vai onko ongelmana luetun ymmärtäminen? Aika selkokielisesti tuossa ilmaisin, että lähdin sieltä pois, kun homma meni haukkumiseksi. Mitä osaa tuosta et ymmärrä? Millä kapasiteetilla sait tuosta väännettyä, että olisin itse haukkuja?

Nyt tulee ehkä sakeaa settiä. Mitenkähän tän nyt muotoilis, mut jos K ei oisi myös MM, niin eiköhän yhteistyö olis jääny katkolle Amerikan jutskien jälkeen. Ja se silmiinpistävä saumattomuus lavalla ei synny tyhjästä..
En vaan jaksa ymmärtää tällaista. Keksitään muutamasta kuvasta tarinaa ja jatketaan sitä kiihkeästi, otetaan mielikuvitusleikkiin mukaan toisten seksuaalisuus, ystävyys, työsuhde ja lähipiiri. Osa väittää, että huumorilla mutta suurin osa kuitenkin on tällaisia, mitä tässä yllä. Huh.

Yhteistyössä