K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä tuo KK julkaise omalla ammattitilillään noita K:n kuvia, vaikka niiden pitäisi olla taiteellisella tasollaan ja kaptivointikyvyllään huippuluokkaa ja pyyhkiä kaikkien muiden kuvat 100-0. Mikähän siihen on syynä?

Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.

Pitäisikö täällä nyt kiireesti ruveta fanittamaan tuota Lappalaista? Miksi ei täällä ole hänen energiakenttäänsä nyt ylistetty? Voi sitä tähtisadetta ja avaruusolioiden sädetysenergiaa, mitä hänestä tursuaakaan! 😍💕👄👨‍❤️‍👨

Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.
Pilasit nyt kk-fanien päivän. Nyt ne kiireissään googlettaa ja itkee sydän kappaleina, kun se heidän ihana kuvaajansa ei olekaan kuvaaja vaan ohjaaja. Mistä he nyt repivät seksihaaveensa?

Kuvat on nimenomaan tarkoitettu kaikille seuraajille, joten kuvaajan taiteellinen osaaminen on iso osa keikkakuvaamista. Superfanit ylistävät tietenkin jokaikistä kuvaa. Muut ohittavat kuvat, jos niissä ei ole jotain tunnetta/mielenkiintoista. Ja kuka tahansa esim. Jessekin osaa kuvata yleisön reaktiot hyvin. T.Eri
Älä viitsi. Mikellä on riittävästi myös taiteellista osaamista ja aivan naurettavaa verrata hänen kuviaan ja videoitaan vaikka Jessen kuvaamisiin. Jos kuvaajaa ei ole mukana, tietysti kiitosstooreihin riittää myös Jessen tai Härtsän kuvaamiset, mutta ei sellaista laatua myöskään kukaan jatkuvasti halua katsella.
t. se jolle vastasit

Pitäisikö täällä nyt kiireesti ruveta fanittamaan tuota Lappalaista? Miksi ei täällä ole hänen energiakenttäänsä nyt ylistetty? Voi sitä tähtisadetta ja avaruusolioiden sädetysenergiaa, mitä hänestä tursuaakaan! 😍💕👄👨‍❤️‍👨
Hän ei ole kuitenkaan ollut mukana kiertämässä K:n kanssa ympäri maailmaa. Ei ainakaan ollut mukana jenkeissä kummallakaan kerralla, eikä Taiwanissa, Sloveniassa tai Kroatiassa myöskään. Viime syksyn jenkkiläreissusta saakka olen ainakin itse näitä KK:n ottamia kuvia ja videoita ihastellut ja toki se ICIP-musavideo oli hieno myös, oli se sitten kenen kuvaama tai ohjaama tahansa.

Jännä, miten pitää aktiivisesti haukkua Mikkeä. Ei riitä se oman kuvaajan kehuminen vaan pitää lytätä aina siinä sivussa toinen. Mikähän siinä on, että on aina löydettävä se haukkumisen kohde? Eikö se oma kuvaaja muuten pysty esiintymään edukseen?

Älä viitsi. Mikellä on riittävästi myös taiteellista osaamista ja aivan naurettavaa verrata hänen kuviaan ja videoitaan vaikka Jessen kuvaamisiin. Jos kuvaajaa ei ole mukana, tietysti kiitosstooreihin riittää myös Jessen tai Härtsän kuvaamiset, mutta ei sellaista laatua myöskään kukaan jatkuvasti halua katsella.
t. se jolle vastasit
Älä itse viitsi. Kuka tahansa osaa kuvata yleisön ja keikan tunnelman. Vähättelet muiden osaamista tässä Mikke-ihastuksessasi. Taiteellinen osaaminen on ihan eri asia.

Mäkin olen eri, mutta en voisi olla enempää eri mieltä sun kanssa. KK osaa kaptivoida K:sta oleellisen ja sen mitä on artistina. Osaa kuvata niitä hetkiä, joissa näkyy tunne ja ilmeet.
Sitten ollaan eri mieltä. Kuvaajilla on eri tyylejä ja molemmat voivat olla ihan yhtä hyviä, vaikka ne välittäisivätkin eri asioita tai saman asian eri tavoin. Ratkaisevaa lienee, mitä artisti itse haluaa.

Yhteistyössä