K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selän takana juoruilu ja kähinä ja joukossa osan ihmisistä ulos sulkeminen on minusta sellasta rosvosektorihommaa. Ala-asteen tyttöporukoissa olin viimeksi nähny moista.
Tätä se kuule taitaa olla kaikkialla. Jos et ole suosittu tai suositun kersan kaveri, jäät ulkopuolelle. Minä olen ollut parissakin isossa discordissa alusta asti (vuodesta 2023) ja niitä pienempiä sektoreita on ilmeisesti perustettu kumpaankin lukemattomia määriä, mutta yhteenkään en ole saanut kutsua. Kuulun niihin seinäruusuihin ja outoihin, niin en pääse cool kids -seuraan. Tänne päädyin nyt joskus keväällä, kun tuntui, ettei mistään löydä tietoa ja infoa K:n ja B:n suurista keikoista. Ei löytynyt täältäkään mutta täällä edes joku vastaa joskus - vaikka harmittavan usein se tietysti on jokin trolli.

Mulle on tullut nyt ongelmaksi, että nuo sloveeninaiset/ balkanilaiset naiset) kaikki muistuttavat kovasti toisiaan enkä enää erota heitä. Tuossa rantakuvassa se etualan nainen näyttää ihan Dz:lta ja se taaempi tumma B:n siskolta tai siltä JO:n somevastaavalta. Tiedän, että eivät ole, mutta omiin silmiini näyttävät ihan identtisiltä.

Tätä se kuule taitaa olla kaikkialla. Jos et ole suosittu tai suositun kersan kaveri, jäät ulkopuolelle. Minä olen ollut parissakin isossa discordissa alusta asti (vuodesta 2023) ja niitä pienempiä sektoreita on ilmeisesti perustettu kumpaankin lukemattomia määriä, mutta yhteenkään en ole saanut kutsua. Kuulun niihin seinäruusuihin ja outoihin, niin en pääse cool kids -seuraan. Tänne päädyin nyt joskus keväällä, kun tuntui, ettei mistään löydä tietoa ja infoa K:n ja B:n suurista keikoista. Ei löytynyt täältäkään mutta täällä edes joku vastaa joskus - vaikka harmittavan usein se tietysti on jokin trolli.
Myös meille ns. ei suosituille löytyy omia ryhmiä. Kyse on kaiketi ajoituksesta ja sattumasta; jos et ole ryhmän perustamisen aikoihin linjoilla, niin kiusankappaleiden takia mahikset on menetetty aika pian. Itse olen aina pyytänyt ryhmään pääsyä, koskaan en ole mitään kutsua saanut.

Jos olet kerran kv-discordissa, niin siellä löytyy +18-osiossa danger-zone. Sinne postataan kaikki nsfw-jutut.
Mun kaveri on jossakin +18 palvelimessa tai jotain mut en oo ikinä jaksanut selvittää et keille se ryhmä on ja miten sinne pääsee. Ainoa ryhmä johon mulla on kiinnostusta, on se Käärijä gay discord mut se taitaa olla tämän ketjun urbaani legenda.

Mun kaveri on jossakin +18 palvelimessa tai jotain mut en oo ikinä jaksanut selvittää et keille se ryhmä on ja miten sinne pääsee. Ainoa ryhmä johon mulla on kiinnostusta, on se Käärijä gay discord mut se taitaa olla tämän ketjun urbaani legenda.
Mua myös kiinnostais. Jos se olis olemassa.
Mä olin joskus tuolla +18 servulla, mut se(KIN) jäsenyys loppu omaan laiskuuteen; olis pitäny jossain vaiheessa suorittaa siellä lyhyessä ajassa tietty määrä aktiivisuutta ettei lennä ulos. Meikä lensi tietysti, kun en ehtiny ja muistanu panostaa siihen tarpeeksi.

Mua myös kiinnostais. Jos se olis olemassa.
Mä olin joskus tuolla +18 servulla, mut se(KIN) jäsenyys loppu omaan laiskuuteen; olis pitäny jossain vaiheessa suorittaa siellä lyhyessä ajassa tietty määrä aktiivisuutta ettei lennä ulos. Meikä lensi tietysti, kun en ehtiny ja muistanu panostaa siihen tarpeeksi.
Inhoan pakko aktiivisuutta. Joskus K:n tekemiset kyllästyttää, joten saattaisin olla kuukaudenkin kirjoittamatta.

Joo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.
Ai tääkö on viesti jossa selitettiin asiaa? No kysytään sitten että miten loivat ikävää ilmapiiriä ja mikä asia aiheutti lopulta tappelun?

Yhteistyössä