K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkin vaihtelee. Kulttuuri- ja geeniperimä vaikuttaa. Ei maailma ole harmaata massaa, jossa jokainen kansa panee samalla tavalla.
Juuhh. En itse ainakaan kuvittele että maailma on harmaata massaa. Herättelin lisäkeskustelua siitä mistä kaikista syistä esimerkiks juuri valtioittain vaihtelee. En usko että ilman perusteellista tutkimista on itsestään selvää esimerkiks, miksi juuri suomen kansalaiset on erityisen usein versejä.
Jätetään tähän.

Juuhh. En itse ainakaan kuvittele että maailma on harmaata massaa. Herättelin lisäkeskustelua siitä mistä kaikista syistä esimerkiks juuri valtioittain vaihtelee. En usko että ilman perusteellista tutkimista on itsestään selvää esimerkiks, miksi juuri suomen kansalaiset on erityisen usein versejä.
Jätetään tähän.
Panokulttuureista on ihan liian vähän tieteellistä tietoa.

Jätetään tähän.
Ollaan eletty ruotsin ja venäjän välissä, ehkä se on syy siihen miks täältä löytyy niin paljon vers-miehiä.🤷‍♀️

Yhteistyössä