V
vierailija
Vieras
Niin säälittävää ja tyhmää mennä vain yhden (huonon) artistin takia tuollaiseen.
Eiköhän se UMK ole yksi Ylen tämän hetken kärkijutuista. Siksi se oli niin vahvasti läsnä juhlalähetyksessäkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin säälittävää ja tyhmää mennä vain yhden (huonon) artistin takia tuollaiseen.
Mä oon umk23 ketjussa viettänyt aikoinaan paljonkin aikaa, mut en muista siellä mitään Bojan juttuja olleen pahemmin. Lähinnä Kärtsän ja muiden miesosallistujen ihkuttelua, PB vs. K asetelmaa, pientä K & Benkku shippiä sekä niitä trollauksia, kuten K on kuin tamppaava poromies.![]()
Ei se pääse. Koskaan.
Ihmiseen voi ihastua platonisesti mutta seksuaalinen vetovoima on aivan eri asia.Mä lähden siitä, että kaikki ihastuvat loppupeleissä Ihmiseen, jos se oikea tulee vastaan. Aivan. Kaikki.
Ihastua voi, mutta että haluaisi seksiä ( = seksuaalinen suuntautuminen) samaa sukupuolta olevan kanssa? Hyi stana
Oon välillä ihastunut ystäviini, mutta ajatuskin heidän värkeistään? Hyissaatana.
Aitoko täällä on taas riehunut aamulla ja lainannut vanhoja viestejä.Menikö sulla puhelin rikki?
Itse en kyllä löydä hänen kommentistaan kirjoitusvirhettä. Sinä taas voisit rakentaa lauseen toisella tavalla.Niin kun ette osaa edes kirjoittaa.
Mummot tykkää hajuista, kun vaipat vuotaa