V
vierailija
Vieras
Ja mummot kirjottais anaalificcejä siitä ja aidostaUuuh, miettikää kuinka seksikkäältä Ennustaja kuulostaisi, jos hän tekisi biisin nimeltä Tyhmä Pölkky Tampio ja siihen lisättäisiin paljon autotunea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mummot kirjottais anaalificcejä siitä ja aidostaUuuh, miettikää kuinka seksikkäältä Ennustaja kuulostaisi, jos hän tekisi biisin nimeltä Tyhmä Pölkky Tampio ja siihen lisättäisiin paljon autotunea.
Ei ole mitään tollasta kerhoa muutakuin omassa pipissä päässäsi, K kiinnostaa lähinnä just Bojanin seurassa monia.
Katsomalla keikkavideoita ja lukemalla rapsoja.Mistä minä sellaiset voisin tietää?
Kyllä nämä on joksumummoja ihan yhtä laillaAi nää on niitä K faneja taas.
Kyllä nämä on joksumummoja ihan yhtä lailla
Miksi edes pitää haaveilla K sta jonkun kanssa. Eikös hän itse ja musiikkinsa ole pääasia.BoJere mummoja niin että niin. Kaikki fiksut haaveilee K:sta ihan muiden kuin Bojanin kanssa.
Höpö höpö ja mummo olet itse, aika erikoista, että nää aina ihan sattumalta muuten törmää K ja joksuihin.Äläpä hauku, nää mummot on symppiksiä ja niiden ukotkin varmaan ihan vapaaehtoisesti tuolla. Samaa ei voi sanoa tän palstan tossarimummoista
Mielikuvitushahmoista kirjoitetut ei kiinnosta yhtään ketään.Ja mummot kirjottais anaalificcejä siitä ja aidosta
En kuulu ko. kerhoon, mutta K ja B kiinnostaa minua eniten. Muuten, ketkä "me muut"?? Jokainen puhuu vain omasta puolestaan, niin kuin täällä on moneen kertaan valistettu. Koskee myös sinua.Taitaa olla vaan haisupyllykerho, jota kiinnostaa. Me muut toivotaan K:lta materiaalia ihan muiden kanssa.
Miksi edes pitää haaveilla K sta jonkun kanssa. Eikös hän itse ja musiikkinsa ole pääasia.
Tunnustamassa rakkauttaan? Oot ihan hassu.Sama homma, ehkä kuva Suomimummojen kanssa on ainoa mitä slovakeista nähdään
Sä olet Aito mun tampio, mä olen Aito sun pölkky. Suudella tahtoisin sun pösilö huulia.
Ei ole ollut mitään rapsoja tässä ketjussa.Katsomalla keikkavideoita ja lukemalla rapsoja.
Tunnustamassa rakkauttaan? Oot ihan hassu.
Ei ole ollut mitään rapsoja tässä ketjussa.
Mielikuvitushahmoista kirjoitetut ei kiinnosta yhtään ketään.
No mitä sitten sellaisesta puhut.Kuka hölmö niitä tänne toisi.
Ei hän niin yksinkertainen ole, että oikein in lööv.Kyllä Raikku on edelleen in lööv
Niin minä olenkin, tossa ei puhuttu siitä.Sä olet Maire ihan oikea henkilö.
Ei hän niin yksinkertainen ole, että oikein in lööv.
![]()
Joker Out Updates 🤍 Instagramissa : "Padam in Tilburg 💙 • 📍: Tilburg, Netherlands 📆: November 19th, 2025 🎥: @ne_bi_smel via instastory —— #jokerout #janpeteh #juremacek #bojancvjeticanin #nacejordan #krisgusti #babyboos #souvenirpop #bluza #lips #ste
360 likes, 2 comments - jokeroutupdates November 20, 2025: "Padam in Tilburg 💙 • 📍: Tilburg, Netherlands 📆: November 19th, 2025 🎥: @ne_bi_smel via instastory —— #jokerout #janpeteh #juremacek #bojancvjeticanin #nacejordan #krisgusti #babyboos #souvenirpop #bluza #lips #stephanie #štabihja...www.instagram.com
Ei ficcikirjailijalla ole instaa.Mikä sen Insta on?
Ei ficcikirjailijalla ole instaa.
Ei ole mitään ennustajaa? Luulit, että instattomia ois vain yksi, hölmöläinen.Eli hän on Ennustaja