V
vierailija
Vieras
Kateutesi vie kalatkin vedestä. Jere ja Bojan lovers.Johannes ei onneksi ole niin tyhmä kuin Bojan ja lähde mukaan tuohon shippi paskaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kateutesi vie kalatkin vedestä. Jere ja Bojan lovers.Johannes ei onneksi ole niin tyhmä kuin Bojan ja lähde mukaan tuohon shippi paskaan.
Sekö sua harmittaa? Kyllä ne oikeat suhteet hyvin siellä taustalla voi, älä huoli.Niin oikeat suhteet pidetään piilossa ja pelleillään miesrakkaudella.
Kun ei kukaan näistä miehistä ole homoja.Käärijä haluaa olla vitsikäs hämmentäjä. Eli huumorilla tehty. Tuntui VE:n aikana, että Jere halusi tsempata Johannesta rohkeammaksi, koska Joh. oli hieman muodollinen ja väkinäinen, ei pystynyt näyttämään tunteitaan uskottavasti.
Mutta, Bojere forever.
Sen ei tarvitseJohannes ei onneksi ole niin tyhmä kuin Bojan ja lähde mukaan tuohon shippi paskaan.
Täällä haukutaan taas kaikki. Vuoronperään. Palsta ei petä.Sen ei tarvitseJohku pystyy luomaan menestyksekkään uran ihan itse, omalla työllä ja omilla ansioilla... toisin kuin eräät toiset
Milloin julkaiset ficcisi? Olet loistava tarinoiden keksijä. Pelle Peloton.Voi itku kun eivät tuu toistensa luo vaan toinen ottaa ihan väärän bändin tatuointeja ihan väärässä seurassa ja toinen viettää jo toista vuotta kaiken liikenevän aikansa influkultansa kanssa. Harmittaahan se tossaria.
No sitä sitten, että ovat viettäneet sitä tavallisina heteroina.Mitä sitten? Onhan Jere ja Johku viettäneet yhdessä paljon aikaa, vaikka siitä näkyy somessa vain murto-osa.
Heteroina, toki.Voi kuule. Jere ja Johannes asuvat ja elävät melko lähellä toisiaan ja tapaavat varmasti useammin mitä joku ig kertoo. Ikuinen ystävyys.
Aww, ensin huppari ja nyt tämä. B jakaa vaatekaappinsa mammansa kanssa.dzr.doll kolmanneksi uusin kela, Dzeikulla on Boitsun neulepusero päällä. Oli Boitsulla juuri Ikonassa ja sairaalavierailulla![]()
Tupakkaa ja kaljaa lavalla. Niistä saa itseluottamusta teinien edessä. Toimii hyvänä mallina teineille.Sen ei tarvitseJohku pystyy luomaan menestyksekkään uran ihan itse, omalla työllä ja omilla ansioilla... toisin kuin eräät toiset
Nyt minä jouduin pilkkomaan sanat että menee hyväksyntään ja tuli kirjoitusvirheitä!Minä, Ritva, 66vuotta, puris taminen tuom moiset Kuumaan Johannekset ja Käärijät painavien rintojeni väliin niin, että lähes henki salpautuisi. Ja pienessä happ ivajauksessa tekisin pojille temput ennenkuin ehtisivät kissaa sanoa! Oikean aidon naisen syli se on kostea, sisäänsä imevä ja lämmin paikka nuorille ky rpä kkeille! Nuori mies tarvitsee vanhemman naisen lempeä! Se on kuin jatke äidin rakkaudelle, mutta tuhm assa muodossa.
Joker out on kyllä hivenen menestyneempi kuin Kuumaa.Sen ei tarvitseJohku pystyy luomaan menestyksekkään uran ihan itse, omalla työllä ja omilla ansioilla... toisin kuin eräät toiset
Se on nuori mies itsekin, eläkööt tähteyttä täysillä, sallittakoot se hänelle, ei hän mikään Jumalan lähettiläs ole.Tupakkaa ja kaljaa lavalla. Niistä saa itseluottamusta teinien edessä. Toimii hyvänä mallina teineille.
Tottahan tämä on, ollut keväästä 23. Välillä yritti pyristellä eroon ja itki kun ihmiset juoruaa heistä, mutta taas on yritys päällä. Pakko saada julki se yhteisbiisi ja tunnettuutta sille, sekä tietty jotenkin sitä kesän tapahtumaakin esille.Täällä haukutaan taas kaikki. Vuoronperään. Palsta ei petä.
Joker out on kyllä hivenen menestyneempi kuin Kuumaa.
Suomessa Kuumaa on kyllä reippaasti menestyneempi kuin Joker Out Sloveniassa.Joker out on kyllä hivenen menestyneempi kuin Kuumaa.
Voi olla samanlainen vain.dzr.doll kolmanneksi uusin kela, Dzeikulla on Boitsun neulepusero päällä. Oli Boitsulla juuri Ikonassa ja sairaalavierailulla![]()
Tuskinpa on?Suomessa Kuumaa on kyllä reippaasti menestyneempi kuin Joker Out Sloveniassa.
Olet aivan liian vanha lerppakikkeli!Seksiseuraa keski-ikäiselle miehelle, olen lämmin ja luotettava. Mielellään 40+
Hauska, että Bojanille se paita on ihan ylisuuri, Dzejlalle just sopiva. Todnäk siis Dzejlan paita, jota Bojan lainaa. Mutta toi kokoero on varmaan se syy, miksi yhteiskuvia ei tuledzr.doll kolmanneksi uusin kela, Dzeikulla on Boitsun neulepusero päällä. Oli Boitsulla juuri Ikonassa ja sairaalavierailulla![]()
Onhan sekin söpöä, jos Dz on ostanut heille samispaidat. Mutta uskon vahvasti, että on yhteinen jaettu vaatekappale.Voi olla samanlainen vain.