V
vierailija
Vieras
Sininen pipo, jossa lukee Hankkija.Mistä tunnistan sut? Tuun junalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sininen pipo, jossa lukee Hankkija.Mistä tunnistan sut? Tuun junalla.
Hän voi tulla minua, Ritvaa, tapaamaan! Pidän hyvää huolta pojasta. Rakastan puhki. Sellainen minä, Ritva, olen! Erotiikan mestari. Nuorten miesten oppiäiti.Kerron äiti Pöyhikselle
No ei ole. Sloveniassa ei ole Joksuja suurempaa sloveenibändiä.No ihan varmasti on.
Kovin ruikuli on mieheksi.Bojan on jäntevä.
Oletko pitkä? Minä olen 183 senttiä. Olisi hyvä, että miehenä olisit minua pidempi.Sininen pipo, jossa lukee Hankkija.
Katso silmilläs äläkä peräaukollasKovin ruikuli on mieheksi.
Ttu se kolho romuluinen hevonen kiinnosta tippaakaan. Noi joko a) eivät ole pari b) tuo "pari"suhde ei kestä vuottakaan noiden täydellisen erilaatuisuuden vuoksiSehän on kunnon säkki tsiilan päällä kun vyötäröltä katsoo.
Joitain on parempia katsoa peräaukolla kuin silmillä säästääkseen silmiä.Katso silmilläs äläkä peräaukollas
Hehän ovat todella hyvä pari ja varmaan olleet jo vuoden yhdessä nyt.Ttu se kolho romuluinen hevonen kiinnosta tippaakaan. Noi joko a) eivät ole pari b) tuo "pari"suhde ei kestä vuottakaan noiden täydellisen erilaatuisuuden vuoksi
Saanko venyttää peräaukkoani, että näkisin paremmin? Vai loukkaantuuko joku?Katso silmilläs äläkä peräaukollas
Kateellinen apinaTtu se kolho romuluinen hevonen kiinnosta tippaakaan. Noi joko a) eivät ole pari b) tuo "pari"suhde ei kestä vuottakaan noiden täydellisen erilaatuisuuden vuoksi
Bojkeli on kova heppapoikaTtu se kolho romuluinen hevonen kiinnosta tippaakaan. Noi joko a) eivät ole pari b) tuo "pari"suhde ei kestä vuottakaan noiden täydellisen erilaatuisuuden vuoksi
Anna mennä.Saanko venyttää peräaukkoani, että näkisin paremmin? Vai loukkaantuuko joku?
Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nollaHehän ovat todella hyvä pari ja varmaan olleet jo vuoden yhdessä nyt.
Varmaan kohta tulee vauvoja.Hehän ovat todella hyvä pari ja varmaan olleet jo vuoden yhdessä nyt.
Eka kerta kun ne nähdään jossain hienoissa juhlissa, missä Dzejlalla on iltapuku ja korkkarit, niin silloin Bojankin laittaa jalkaansa korkeakorkoiset kengät. Sanokaa minun sanoneen.No hihoja nyt lähinnä katsoin. Onhan se Dzejla laiha kun mikä, mutta pitkäraajainen varsa, kun taas Bojan on... no lyhyt.
Ihan höpöä tuollaiset mummojen "naimanaamaisuudet".Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nolla
Ja lyhyt.Bojan on jäntevä.
Eiköhän heitä yhdistä juuret Bosniassa, intohimo balkanilaiseen perinnemusiikkiin, kiinnostus matkusteluun ym.Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nolla
Ei, vaan sen takia mitä eilen sanoi livessä.Ai tatuoinnin takiako?
Hieman lyhyempi, mutta pituutta löytyy tiedät kyllä mistä.Oletko pitkä? Minä olen 183 senttiä. Olisi hyvä, että miehenä olisit minua pidempi.