V
vierailija
Vieras
Dracula Jan ja Bojanin suonikas öö kaula.
Ovat vain kavereita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Dracula Jan ja Bojanin suonikas öö kaula.
Millaista sanatutkimusta olet tehnyt, kvalitatiivista vai kvantitatiivista? Millaisella otannalla?Niin?
Kaikki ei ole aina hyödyllistä.Mitä hyötyä kalun on olla suonikas? Ne suonethan kulkee vain siinä pintanahassa
Oikein oikein oikein hyviä kavereita.Ovat vain kavereita.
Tämä käy ilmi varsinkin laadukkaista argumenteistasi ”höpö höpö” sekä ”sössön sössön”.Haistapa pee, oliskohan monimutkaisemmasta tavasta ajatella kyse.
Oikein oikein oikein hyviä kavereita.
Oikein oikein oikein hyviä kavereita.
Kerrassaan monimutkaista ja laaja-alaista pohdintaa!Tämä käy ilmi varsinkin laadukkaista argumenteistasi ”höpö höpö” sekä ”sössön sössön”.
Keksipä jotain parempaa, vajaa.Sitä kutsutaan fwb.
Älä unohda parasta ja nokkelinta kommentti "kiusaaja"Kerrassaan monimutkaista ja laaja-alaista pohdintaa!
Höpö höpöä nyt käyttää moni muukin täällä kuin vain minä.Tämä käy ilmi varsinkin laadukkaista argumenteistasi ”höpö höpö” sekä ”sössön sössön”.
Myös ”heko heko” ansaitsee kunniamaininnanÄlä unohda parasta ja nokkelinta kommentti "kiusaaja"
Kyllä, ja pidän myös va jakki, vammainen, pöhelö, pöljä jne. todella kielellisesti lahjakkaan ihmisen älykkäänä argumentointina.Kerrassaan monimutkaista ja laaja-alaista pohdintaa!
Vajaa mainittu!!! Nyt on nokkelaa ja laaja-alaista argumentointia johon kykenee vain kekätossariKeksipä jotain parempaa, vajaa.
Kiusaamista on esim. väittää tukityöllistetyksi ihmistä, joka ei ole.Älä unohda parasta ja nokkelinta kommentti "kiusaaja"
Parodioivat sinun nokkelaa argumentointiasi. Vai onko tämäkin mennyt sinulta ohi?Höpö höpöä nyt käyttää moni muukin täällä kuin vain minä.
Erinomainen esimerkki todella hienosta ja älykkäästä argumentoinnista.Keksipä jotain parempaa, vajaa.
Itse olet kertonut täällä raha- ja työjutuistasKiusaamista on esim. väittää tukityöllistetyksi ihmistä, joka ei ole.
En ole käyttänyt sanaa vammainen minä.Kyllä, ja pidän myös va jakki, vammainen, pöhelö, pöljä jne. todella kielellisesti lahjakkaan ihmisen älykkäänä argumentointina.
Niin olet.En ole käyttänyt sanaa vammainen minä.
Niin osa-aikatyöstä, mutten mitään tollaista, luulen että näillä tuki-ihmisillä on enempi velvoitteita kuin minulla, minulla on helppo elämä sikäli.Itse olet kertonut täällä raha- ja työjutuistas
Ei ole siitä kyse, ite en välttis käytä edes viikoittain tota. Matkijoita täällä on myöskin että.Parodioivat sinun nokkelaa argumentointiasi. Vai onko tämäkin mennyt sinulta ohi?
Missä Discordissa mummot nykyään vaikuttaa?