V
vierailija
Vieras
Ja tässäkin niputetaan kaikki kirjoittajat samaan kastiin. Vaikka uskoo heidän puheitaan yhteisestä lomasta, ei tarvi olla tossari.
Ei ollut kyse lomasta vaan ketjuun vastaamisesta, pösilö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja tässäkin niputetaan kaikki kirjoittajat samaan kastiin. Vaikka uskoo heidän puheitaan yhteisestä lomasta, ei tarvi olla tossari.
Sinulla ei ole mitään tietoa siitä onko tilanne elänyt että.
Se Kärtsän ja Lordin välissä leijaileva eroottinen värinä oli käsinkosketeltavaa. Heated Elämäni biisi.![]()
Siihenkään sinä et valopää pysty vaikuttamaan.Ei ollut kyse lomasta vaan ketjuun vastaamisesta, pösilö.
Seli seli... Juu ei tietenkään yhtään vakavissaan. Paistaa kilometrien päähän toi sun hermostuminen.
Jota ei itselläsi ole.Luetun ymmärtäminen kiitos.
Siihenkään sinä et valopää pysty vaikuttamaan.
Seli seli... Juu ei tietenkään yhtään vakavissaan. Paistaa kilometrien päähän toi sun hermostuminen.
Heko heko.Se olin minä joka hermostui, pöntelö. T. Kakitossari
Sä oot kyllä niin tunnistettavaPaluu? Kyllä mä ihan viikottain käyn täällä. Totuus K:n heteroudesta sattuu sinuun nähtävästi liikaa.
Eihän tossa tunnistella mitään.Sieltä sitten sellainen tunnistelunyritys kera keittiöpsykologian
eri
Jota ei itselläsi ole.
Ja hieno nauru sinne perään, ei osunut yhtään ei.Sieltä sitten sellainen tunnistelunyritys kera keittiöpsykologian
eri
Tossari paljasti taas oikean karvansa.
?Tossari paljasti taas oikean karvansa.
Sä oot kyllä niin tunnistettava
Se on sit Kekä, minä en ainakaan ole. T. KakitossariEntä jos tossari on karvaton?
En puhu, pöljä.Miksi puhut itsesi kanssa, hömelö.
Eikös olekin kiva, kun sulla riittää näitä tuttuja täällä.
Se on sit Kekä, minä en ainakaan ole. T. Kakitossari
Ei ole.Pöljä sulla on housuissasi.
Järki ja Todellisuus täällä taas välillä terve! Vaikka nää pojat eli kaksi aikuista miestä, kaksi täysmittasta (okei no lyhyttä) karvakullia, meniskin jostain syystä yhdessä lomamatkalle, ei ne sinne homoilemaan mene, hyvät 'ihmiset'. Ne on kaksi kaverusta. Kaverukset ei paneskele keskenään. Varsinkaan kun he eivät ole homppeleita.
Ja hieno nauru sinne perään, ei osunut yhtään ei.