V
vierailija
Vieras
Montako tyyppiä täällä on tänään? Tunnistellaan ristiin rastiin ja vaikka ketä, mutta montako oikeesti on? Vai esittääkö yksi tyyppi kaikkia? No ehkä kaksi tyyppiä, kai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole.
Etkö osaa itse hakea?Hep! Kenellä on tallessa se litania emojeista ja tänne kirjoittelusta. Tiedätte varmasti, mitä tarkoitan. Olis kiva taas saada se tähän mukaan![]()
Typerys.Ok. Pöhelö sulla on housuissasi.
En jaksa. Jollain on se tallessa kuitenkin.Etkö osaa itse hakea?
Montako tyyppiä täällä on tänään? Tunnistellaan ristiin rastiin ja vaikka ketä, mutta montako oikeesti on? Vai esittääkö yksi tyyppi kaikkia? No ehkä kaksi tyyppiä, kai?
Typerys.
Mahdatko itse huomata ollenkaan, että sinä olet ainoa joka nyt on tehnyt jotain oletuksia h*mostelusta?Järki ja Todellisuus täällä taas välillä terve! Vaikka nää pojat eli kaksi aikuista miestä, kaksi täysmittasta (okei no lyhyttä) karvakullia, meniskin jostain syystä yhdessä lomamatkalle, ei ne sinne homoilemaan mene, hyvät 'ihmiset'. Ne on kaksi kaverusta. Kaverukset ei paneskele keskenään. Varsinkaan kun he eivät ole homppeleita.
Täällä toinen. Oon kyllä ollut kaksi eri tyyppiä tänään.Hep. Tämä on mun neljäs kommentti tänään ja paikalla olen ollut noin 20 min. Lordin&Kärtsän kuumaa kemiaa ihastelen.![]()
Tässä kolmas. Olen laittanut tossareita ruotuun.Täällä toinen. Oon kyllä ollut kaksi eri tyyppiä tänään.
Mä totesin niiden välisen kemian jo lauantaina Elämäni biisissä, vaikka toki ovat nähneet toisiaan muutenkin (mainokset jne). Jerellä selkeä joulupukki/monsteri/selkäsauna-fantasia ja heitti flirttiä kokoajan Lordille. MUR ja RÄYH perkele!Huh huh, meni muna huuruun Lordin&Kärtsän takia.![]()
Tässä kolmas. Olen laittanut tossareita ruotuun.
Täällä neljäs, mut tulin vasta enkä viivy pitkään.Tässä kolmas. Olen laittanut tossareita ruotuun.
Puhu vain omasta puolestasi.Mahdatko itse huomata ollenkaan, että sinä olet ainoa joka nyt on tehnyt jotain oletuksia h*mostelusta?
NopeMahdatko itse huomata ollenkaan, että sinä olet ainoa joka nyt on tehnyt jotain oletuksia h*mostelusta?
Paitsi että mä esitin yhtä, olin siis sekä tossari että vastapuoliLyödäänkö vetoa, että tossarishipparit ei ilmoittaudu. Kyllä täällä ainakin pari on.
Niin et huomannut. No niin mä vähän päättelinkin.Nope
Ketään normaalia ei kiinnosta teiän nimenhuudot.Paitsi että mä esitin yhtä, olin siis sekä tossari että vastapuolion kyllä joku muukin, ainakin yksi, mutta oliko se tosissaan?
Just nii! Hirvee kattella vierestä miten Jereä taas homoseerataan vaikka on täyshetero melkein ukkomies.Puhu vain omasta puolestasi.
Hohhoijaa, odotan suhdelomaa Bojanin kanssa että.Just nii! Hirvee kattella vierestä miten Jereä taas homoseerataan vaikka on täyshetero melkein ukkomies.
Pääsevät kehittämään suhdettaan siis.Hohhoijaa, odotan suhdelomaa Bojanin kanssa että.
Totta kai, pienet homoboikkikset. Onkohan M Silvennoinen mukana reissussa?Pääsevät kehittämään suhdettaan siis.