K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen, että hyppäsi heti vuoden vaihduttua koneeseen ja lensi jonnekin lämpimään. Oishan se tietysti kiva, jos siellä olisi myös Bojan, mutta tuskin tämä on heidän suunnittelemansa yhteinen loma. Härtsän pitsakuva oli jostain ulkosalta, joten ehkä ovat yhteisellä reissulla.
Toivottavasti otti lomaa myös Häärijästä. Ei oo ainakaan yhtään mahakumpukuvaa tullut. Onneks.

Ja ehkäpä se höpöttäminen on juurikin se syy, minkä takia erityisesti naiset ovat hurahtaneet HR:ään. Ei mitään jatkuvaa actionia vaan rakastuneita katseita, kasvavaa himoa ja hellyyttä.

Ja ehkäpä se höpöttäminen on juurikin se syy, minkä takia erityisesti naiset ovat hurahtaneet HR:ään. Ei mitään jatkuvaa actionia vaan rakastuneita katseita, kasvavaa himoa ja hellyyttä.
Ne on näyttelijöitä. Siksi ei oikeen iske höpötyshellyydet. Niin naisille niin naisille. Niin sliipattua. Ja ne ilmasuihinotöt on aika hassuja. Ok, oon katsonu liikaa syvää päätyä, oon vähän jäävi.

Ne on näyttelijöitä. Siksi ei oikeen iske höpötyshellyydet. Niin naisille niin naisille. Niin sliipattua. Ja ne ilmasuihinotöt on aika hassuja. Ok, oon katsonu liikaa syvää päätyä, oon vähän jää.

Tällainen pehmoilu on ensimmäinen askel koti sitä syvää päätyä. En kyllä itse jaksaisi mitään rankkaa touhua katsella, mutta tämä viihdyttää kyllä. Ehkä jopa koukuttaa. Vähän samahan oli jokin aika sitten huimassa suosiossa ollut Red, White & Royal Blue.

Yhteistyössä