V
vierailija
Vieras
Italiankieliselle musiikille on omat ketjut.Häh, minusta se H:n kuva ei ollut ulkoa kyllä, mutta musiikki italiankielistä siinä stoorissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Italiankieliselle musiikille on omat ketjut.Häh, minusta se H:n kuva ei ollut ulkoa kyllä, mutta musiikki italiankielistä siinä stoorissa.
Uuden mimminsä kanssa jossain kutulomalla. Veikkaan kyllä lämpöä ja aurinkoa.Onkohan vaan kotona viettämässä laatuaikaa vai esim. jossain mökillä Lapissa ennen pipolätkää.
Sulle on oma telaketju.Italiankieliselle musiikille on omat ketjut.
Menikö pyhät ryyppyputkessa?Arki ilman alkoa ainakin täällä.
Toivottavasti otti lomaa myös Häärijästä. Ei oo ainakaan yhtään mahakumpukuvaa tullut. Onneks.Luulen, että hyppäsi heti vuoden vaihduttua koneeseen ja lensi jonnekin lämpimään. Oishan se tietysti kiva, jos siellä olisi myös Bojan, mutta tuskin tämä on heidän suunnittelemansa yhteinen loma. Härtsän pitsakuva oli jostain ulkosalta, joten ehkä ovat yhteisellä reissulla.
No yhteiselle lomalle ovat menossa, jolleivat jo ole, pöljä.Toivottavasti otti lomaa myös Häärijästä. Ei oo ainakaan yhtään mahakumpukuvaa tullut. Onneks.
Uuden mimminsä kanssa jossain kutulomalla. Veikkaan kyllä lämpöä ja aurinkoa.
Oi ne on vasta tulossa, Pipiksen jälkeen. Ehkä Häärijä on tän vuonna mukana Pipiksesskin.Toivottavasti otti lomaa myös Häärijästä. Ei oo ainakaan yhtään mahakumpukuvaa tullut. Onneks.
No yööörghOi ne on vasta tulossa, Pipiksen jälkeen. Ehkä Häärijä on tän vuonna mukana Pipiksesskin.
Ei ole sinä.Ei se K todellakaan missään kaukomatkoilla ole. Siivoilee kämppää, yrittää hyräillä uusia biisi--ideoita ja runkkailee HR:n parissa
Mikä on HR?Ei se K todellakaan missään kaukomatkoilla ole. Siivoilee kämppää, yrittää hyräillä uusia biisi--ideoita ja runkkailee HR:n parissa
Ei saatana.Oi ne on vasta tulossa, Pipiksen jälkeen. Ehkä Häärijä on tän vuonna mukana Pipiksesskin.
Koita pysyä kärryillä tonttu.Mikä on HR?
Homohimomummojen obsessio.Mikä on HR?
Semmonen NHL pelaajien homosuhteista kertova sarja, jossa höpötetään ihan liikaa aidon toiminnan sijaan.Mikä on HR?
Jaahas ja mistä sen näkee?Semmonen NHL pelaajien homosuhteista kertova sarja, jossa höpötetään ihan liikaa aidon toiminnan sijaan.
Ei ole Suomessa nähtävissä periaatteessa vielä, lpsg sivuilla ketju.Jaahas ja mistä sen näkee?
Ne on näyttelijöitä. Siksi ei oikeen iske höpötyshellyydet. Niin naisille niin naisille. Niin sliipattua. Ja ne ilmasuihinotöt on aika hassuja. Ok, oon katsonu liikaa syvää päätyä, oon vähän jäävi.Ja ehkäpä se höpöttäminen on juurikin se syy, minkä takia erityisesti naiset ovat hurahtaneet HR:ään. Ei mitään jatkuvaa actionia vaan rakastuneita katseita, kasvavaa himoa ja hellyyttä.
Onhan tosta homotkin tykännyt näköjänsä.Ne on näyttelijöitä. Siksi ei oikeen iske höpötyshellyydet. Niin naisille niin naisille. Niin sliipattua. Ja ne ilmasuihinotöt on aika hassuja. Ok, oon katsonu liikaa syvää päätyä, oon vähän jäävi.
Ne on näyttelijöitä. Siksi ei oikeen iske höpötyshellyydet. Niin naisille niin naisille. Niin sliipattua. Ja ne ilmasuihinotöt on aika hassuja. Ok, oon katsonu liikaa syvää päätyä, oon vähän jää.
Tällainen pehmoilu on ensimmäinen askel koti sitä syvää päätyä. En kyllä itse jaksaisi mitään rankkaa touhua katsella, mutta tämä viihdyttää kyllä. Ehkä jopa koukuttaa. Vähän samahan oli jokin aika sitten huimassa suosiossa ollut Red, White & Royal Blue.