V
vierailija
Vieras
Älä hyvä mies kiusaa sentään!Kirjoittelen mitä haluan kiusaaja täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä hyvä mies kiusaa sentään!Kirjoittelen mitä haluan kiusaaja täällä.
Omko olemassa aitoparituksia?No hyvä, ei kiinnosta yhtään pätkää mitkään keinoparitukset.
En ole mies, enkä vaihtamassa sukupuoltani, pöljä.Älä hyvä mies kiusaa sentään!
Jeren ja Bojanin välit.Omko olemassa aitoparituksia?
Höpö höpö.En ole mies, enkä vaihtamassa sukupuoltani, pöljä.
Vaihda miespakottaja keskenäsi itse.Höpö höpö.
Ai että !Se ois kuulkaa mammat ja isännät ihana Pipis-päivä alkamassa![]()
Niitä ei saada irti toisistaanJokohan siellä Rukalla heräillään lusikassa![]()
Esko ja JereNiitä ei saada irti toisistaan![]()
Eerikäisenesko kyllä yritti vetää suoraan suulle, olihan se aika.Esko ja Jere![]()
Ketä kiinnosta joku Linda tai Pete, menneen talven lumia ainakin minulle, ihmettelen kekä tota Peteäkin muka kuolaa.Mitä Linda Lampeniukselle on tapahtunut vuoden aikana? Katsokaapa kuvia UMK 2025 ja nyt. Ei hyvä.
*kiinnostaaKetä kiinnosta joku Linda tai Pete, menneen talven lumia ainakin minulle, ihmettelen kekä tota Peteäkin muka kuolaa.
Linda on varmastiv karismaattinen isolle yleisölle. Pete on semmonen kihisevä pienikasvoinen kikkarapää, ei oo itelle koskaan kolahtanuKetä kiinnosta joku Linda tai Pete, menneen talven lumia ainakin minulle, ihmettelen kekä tota Peteäkin muka kuolaa.
Mummo, osoitat taas tyhmyytesi.Okei nyt ette voi väittää enää et Jere ois 169cm pitkä. Ville on 166cm ja Jere vähän lyhempi. Stooreista näkee menninkäiset.
Tarkistapa nyt ensin keitä siinä kuvassa on.Okei nyt ette voi väittää enää et Jere ois 169cm pitkä. Ville on 166cm ja Jere vähän lyhempi. Stooreista näkee menninkäiset.
Yäk muna-ja kainalohiki haisee kilpaa jalkahien kanssa, rönttönen risuparta ja tukka paskassa, hengitys on ku myrkkyä hajonneissa hampaissa ja maha-aromeissa.Niitä ei saada irti toisistaan![]()