V
vierailija
Vieras
Ihanan freesi tuulahdus kun joku on oikeasti ummikkonaOnko mitään uutta tapahtunut pariin viikkoon? K ilmeisesti lomailee jossain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanan freesi tuulahdus kun joku on oikeasti ummikkonaOnko mitään uutta tapahtunut pariin viikkoon? K ilmeisesti lomailee jossain?
Minä en ees muista millaista on kapris, jotain oliivin tapaista vai (sitä inhoan)Tee näin.
Laita spaghetti(Rummo) kiehumaan, veteen puolikas liemikuutio, ei muuta suolaa (Urtekram umamikuutio on lemppari)
Kaada tonnikalan öly (mieluiten oliiviöljyyn säilötty) pannulle ja kuumenna. Laita öljyyn curryä niin paljon kuin öljy imee (2 ruokalusikallista). Paloittele joukkoon 3 TUORETTA tomaattia. (Säilykemurska kielletty). Mukaan n 10-15 kaprista ja vähän niiden lientä, tuoretta valkosipulia, 1 pieni sipuli hakkeena. Hauduta ja sekoita kunnes sipulitja tomaatti pehmenee.
Laita mukaan runsaasti tuoretta tilliä ja jos sitruunaa, raasta mukaan vähän pintakuorta ja 1 rkl sitruunamehua. Valkkariakin voi lorauttaa.
Lisää keittyneen spaghetin vettä kastikkeeseen, niin suurustuu ilman jauhoja.
Sitten valmiin annoksen päälle lempparijuustoa. Vuohenjuustoa ja mozzarellaa oli itsellä kaapissa. NIIN HYVÄÄÄÄ!
Joo, ei oo lemahdusta balkanilta.Ihanan freesi tuulahdus kun joku on oikeasti ummikkona![]()
Tosin noi vaikuttaa niin hienostuneilta ja kalliilta ruoilta, etten itse tee.Minä en ees muista millaista on kapris, jotain oliivin tapaista vai (sitä inhoan)
Samaa mieltä.Oliskohan se Marleyn biisi just kuittia teille itkijöille. Jos nyt jotain tarkoitusta siitä pitää löytää niin toi. Varmaan tietää, et tosta aina valitetaan. Eiköhän niitä alkottomia päiviäkin ole ja postailee aina noita juomakuvia ihan tarkoituksella.
Ei oo oliivinkaltainen. Pieni ja pehmeä vihreä "marja". Tosi hyvin köy tonnikalan kanssaMinä en ees muista millaista on kapris, jotain oliivin tapaista vai (sitä inhoan)
Ok, mutta miltä maistuu ilm. väkevältä, mutta enpä ole kyllä kaivannut mitään lisää tonnikalan kylkeen eli jättäisin varmaan pois, jos tekisin tollaista. Samoin juustot.Ei oo oliivinkaltainen. Pieni ja pehmeä vihreä "marja". Tosi hyvin köy tonnikalan kanssa
No ei oo väkeväkään. Tosi tyylikäs aromi. En tekid enää ilman.Ok, mutta miltä maistuu ilm. väkevältä, mutta enpä ole kyllä kaivannut mitään lisää tonnikalan kylkeen eli jättäisin varmaan pois, jos tekisin tollaista. Samoin juustot.
Nyt oli puhe anti-B -pakotuksesta. K on ihan itse valinnut B:n ystäväkseen.Siltähän tää B-pakotus vaikuttaa.
Juu no ei tartte olla niin tyylikästä minulla, ei taida olla ees chilijauhetta valmiiksi kotona.No ei oo väkeväkään. Tosi tyylikäs aromi. En tekid enää ilman.
Kapris on halpa herkkuJuu no ei tartte olla niin tyylikästä minulla, ei taida olla ees chilijauhetta valmiiksi kotona.
Paramummojen mielestä.Nyt oli puhe anti-B -pakotuksesta. K on ihan itse valinnut B:n ystäväkseen.
Juu no täytyy katsoa, mielummin ehkä syön noita tuoreita, tuttuja vihanneksia kuitenkin. Voi olla, että tota on ulkomailla jossain joskus ollut et en vaan muista.Kapris on halpa herkku
Ja tossa on paljon suolaa kai.Juu no täytyy katsoa, mielummin ehkä syön noita tuoreita, tuttuja vihanneksia kuitenkin. Voi olla, että tota on ulkomailla jossain joskus ollut et en vaan muista.
Mutta muuten tota reseptiä vois soveltaa kyllä silleen et jätän kaiken rasvaisen ja suolaisen tosta poies. Yleensä vaan länttään sen tonnikalan ruoan kylkeen.Ja tossa on paljon suolaa kai.
Ihan ovat itse kertoneet läheisistä väleistään.Paramummojen mielestä.
Nää mummot on kun syöpä.Paramummojen mielestä.