K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikaisemmin ei ole sanonut, että ei ole parisuhteessa. On siinä eroa miten asian sanoo.
Se on mitä parasosiaalinen ihminen haluaa kuulla. En itse ota kantaa, mikä on tilanne, koska ei edes koskaan ole sanonut olevansa parisuhteessa. Päänsisäinen maailma on mielenkiintoinen, kun se kääntää kaiken oman mielen mukaiseksi: Nyt se sano eri tavalla, ääni oli erilainen, nyt varmasti puhuu parisuhdestatuksestaan lavalla.

Katsoin juuri viimeisen jakson HR:stä. Ne paljon kohutut intiimijaksot eivät nyt kauheasti koskettaneet, mutta muuten nousi kyllä kyyneleet silmiin moneen otteeseen. Iljan venäjänkielinen puhe Moskovasta isän hautajaisten jälkeen, tilanne sen jälkeen, kun jäivät kiinni Shanen vanhemmille, hetki, jolloin Ilja itki ensimmäistä kertaa tajuttuaan, että hän oli rakastunut.

Olkoonkin, että Shane vaikuttaa vahvasti autistiselta, Ilja on täysi asshole, niin tässä käsitellään aika syviä juttuja heidän kauttaan. Kyllä tämä pisti miettimään.
Onko nykyihmisillä oikeasti joku vakava kehityshäiriö tunne-elämässä kun tuo näytelty liibalaaba kosketta. Eipä toisaalta mikään ihme. Mun ukko, joka oikeasti tuntuu ivähän bromance-ihastuneen Kärtsään, ja pelaillu myös itse latkää junnunj, piti tota sarjaa vähän tylsänä ja hoopona. eikä jaksanu seurata. En ihmettele.

Se on mitä parasosiaalinen ihminen haluaa kuulla. En itse ota kantaa, mikä on tilanne, koska ei edes koskaan ole sanonut olevansa parisuhteessa. Päänsisäinen maailma on mielenkiintoinen, kun se kääntää kaiken oman mielen mukaiseksi: Nyt se sano eri tavalla, ääni oli erilainen, nyt varmasti puhuu parisuhdestatuksestaan lavalla.
Missä otin kantaa mikä tilanne on? Oletkos itse nyt vähän parasosiaalinen 😂

Huumorista, tuskin on ihastunut mitenkään seksuaalisesti, vaikka niin harhoissasi kuvittelet.
En väitäkään mitään seksuaalisuudesta, mutta samaistumista ja voinakasta ihailua, miten on ponnistanu pinnalle, ukko vähän samaa kaliiberia ulkonäöllisestikin ja sairastaa ihan samaa koliittia. Kyllä se bromance- hastunu on, ei siitä hymystä voi erehtyä, ei siis mitään vitsiklipeille nauramista. Sallittakoon hänelle, ymmärrän.

En väitäkään mitään seksuaalisuudesta, mutta samaistumista ja voinakasta ihailua, miten on ponnistanu pinnalle, ukko vähän samaa kaliiberia ulkonäöllisestikin ja sairastaa ihan samaa koliittia. Kyllä se bromance- hastunu on, ei siitä hymystä voi erehtyä, ei siis mitään vitsiklipeille nauramista. Sallittakoon hänelle, ymmärrän.
Enkä menis ollenkaan takuuseen mistään, jos tapaisi Kärtsän livenä. Siis ukkoni puolelta takuuseen, Kärtsää nyt tuskin mitkään lähes 50 v diplomi -insinöörit kiinnostaisi. Tai mistä minä tiedän🙂

Yhteistyössä