V
vierailija
Vieras
Feediin on postannut useastikin jälkiajassa, storyt yleensä reaalinaJa postaako toi C edes mitään ns. jälkiajassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Feediin on postannut useastikin jälkiajassa, storyt yleensä reaalinaJa postaako toi C edes mitään ns. jälkiajassa.
Yhä hauskemmaksi vain meneeOot vain kateellinen.
Oiskohan siksi, ettei juorulehdet kiinnostu, voisikohan olla?!?Samaa mieltä. Aika kaukana noi rantapeitotkin toisistansa.
Näin juuri.Mutta sitten tuli Bojan, eikä Jesseä enää tarvittu. Puhui blogissa jälkikäteen Jeren massiivisesta mancrushista.
No eihän niitä muutenkaan enää kiinnosta K.Oiskohan siksi, ettei juorulehdet kiinnostu, voisikohan olla?!?
Ja että.naisfanit tulisivat vielä keikoille. K haluaa esittää tavoiteltavaa sinkkumiestä. Jotta naiset voisivat ajatella "tuosta teen miehen itselleni" On jopa itse tämän tunnustanut.No eihän niitä muutenkaan enää kiinnosta K.
Niin mitä tää liittyy siihen heidän kaverina oloon.Onhan. Kärtsän kuvan alempi sandaali, josta näkyy vain kärki, on se, joka näkyy C:n kuvassa kokonaan.
Ja että.naisfanit tulisivat vielä keikoille. K haluaa esittää tavoiteltavaa sinkkumiestä. Jotta naiset voisivat ajatella "tuosta teen miehen itselleni" On jopa itse tämän tunnustanut.
Eihän ole ollut.vttu nyt taas. Ei ole kuule haitannut ennenkään, Ihan yleistä tietoa on et K:lla on ollut pitkäaikainen gf.
Eiköhän siellä rannalla ole myös pikkuveli ja Rony.Niin mitä tää liittyy siihen heidän kaverina oloon.
MItäs muskettisoturityttö taas? On kyllä itse niin sanonut, ettähaluaa esittää "saatavilla olevaa" eikä ole sitäpaitsi puhunut parisuhdestatuksestaan.vttu nyt taas. Ei ole kuule haitannut ennenkään, Ihan yleistä tietoa on et K:lla on ollut pitkäaikainen gf.
Kulissina tietysti. Samalla tavalla kuin Häärijä olisi ollut Bojanin kulissina. BuahahahahahEiköhän siellä rannalla ole myös pikkuveli ja Rony.
Miten jollakulla kompostin marinoimalla limanuljakkeella voi olla noin jumalaton itseluottamus ja omahyväinen käsitys itsestään.Sun elämä näyttää koostuvan täällä juoruilusta, stalkkaamisesta ja antifanituksesta. Siinäpä varsinaiset meriitit antaa päteviä lausuntoja kuinka asiat oikeasti ovat. Eikä sillä tietenkään ole mitään väliä, jos pikkasen tai vähän enemmänkin värittää ja oikoo mutkia. Pääasia, että saa jutun tukemaan omaa tulkintaa.
Ööh. C on kyllä ollut tuolla jo useamman viikon ennen K &co. Tuskinpa kuule liittyy Härtsään mitenkään.Saattaa olla jopa niin että K on piffannut C:lle majoitukset ja Häärijä on siksi tippunut kyydistä pois. Uusi tuttavuus. Lollotinbestistäkin alkoi seurata tammikuun alkupuolella
Oot ensimmäisenä jonossa, mutta ei tule tapahtumaan, K:ta ei iäkkäät mammat kiinnostaJa että.naisfanit tulisivat vielä keikoille. K haluaa esittää tavoiteltavaa sinkkumiestä. Jotta naiset voisivat ajatella "tuosta teen miehen itselleni" On jopa itse tämän tunnustanut.
Itseään vuoden vanhempi tämäkin olettamanne nainen, ei mikään parikymppinen enää.Oot ensimmäisenä jonossa, mutta ei tule tapahtumaan, K:ta ei iäkkäät mammat kiinnosta![]()
Samanikäinen toisin kuin viiskymppinen paramammaItseään vuoden vanhempi tämäkin olettamanne nainen, ei mikään parikymppinen enää.
Pöljä. Eikö nyt kertakaikkiaan mene aivoon asia, jonka Jesse on selväati haastiksessa itse sanonut. Mutta kun Kärtsästä pitää rakentaa jotain ihannepakettia jonka vain Boitsu Bojan saa aukaista. Mitään tukea ei saa tulla muulta kuin Bojanilta....... Shipparipöljät.Miten jollakulla kompostin marinoimalla limanuljakkeella voi olla noin jumalaton itseluottamus ja omahyväinen käsitys itsestään.Sun elämä näyttää koostuvan täällä juoruilusta, stalkkaamisesta ja antifanituksesta. Siinäpä varsinaiset meriitit antaa päteviä lausuntoja kuinka asiat oikeasti ovat. Eikä sillä tietenkään ole mitään väliä, jos pikkasen tai vähän enemmänkin värittää ja oikoo mutkia. Pääasia, että saa jutun tukemaan omaa tulkintaa.
Ai että mä rakastan, kun hikipäässä seuraamisia kyttääviä mammoja vedetään höplästä.Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
C:n uusimman feedin viimeinen kuva tais ollaMissähän kuvassa näkyy Kärtsän pyyhe? En mä ainakaan hokaa.