V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hohhoiijaa. Ihan samalla lailla on ennenkin seurannut naisia, jos tapaa matkoilla, tapahtumissa tai vaikka keikkojen yhteydessä. Nytkin nuo seuratut niin naiset kuin miehetkin ovat ilmeisesti olleet samoissa bailuissa ja tunnistaneet Kn ja pyytäneet seuraamaan igssä.Eiköhän tämä viimeistään vahvista, että eronnut on
Just sulle, voit lipaista näyttöä!Kelleköhän se noissa kuvissaan pyllistelee... tasokasta aikuisen naisen käytöstä![]()
Ei tossa mistään ajatusmaailmasta ollut kyse, oon vaan lukenut asian jostakin.Sä tiedät vähän liikaa homomiehen ajatusmaailmasta ollaksesi nainen.
No kerropa sä nyt sit oma teorias niiden suhteesta kun niin kovasti oot sitä mieltä että ne on vielä yhdessä. Koska kyllähän tää koko alkuvuosi kovin oudolta vaikuttaa jos toi on ukkomiesHohhoiijaa. Ihan samalla lailla on ennenkin seurannut naisia, jos tapaa matkoilla, tapahtumissa tai vaikka keikkojen yhteydessä. Nytkin nuo seuratut niin naiset kuin miehetkin ovat ilmeisesti olleet samoissa bailuissa ja tunnistaneet Kn ja pyytäneet seuraamaan igssä.
Lukenut jostainEi tossa mistään ajatusmaailmasta ollut kyse, oon vaan lukenut asian jostakin.
Harmi jos on eronnut. Tykkäsin siitä entisestä(?) naisesta. Ainakin keikoilla oli tosi sympaattinen ja mukavan "tavallinen." Yllättäen seuraava sit onkin ihan päinvastaista kastia paljastavineen ig-kuvioineen jne. No, mikään onni ei kestä ikuisesti.
K:n tyylinen, itsevarma ja ei pelkää näyttää vartaloaKelleköhän se noissa kuvissaan pyllistelee... tasokasta aikuisen naisen käytöstä![]()
Paramamma tuli paikalle![]()
No en ole sanonut mitään siitä, naureskelen vaan teille. Sinä tulit tänne paasaamaan, että vain kavereita ovatSinähän tässä parasosiaalinen olet, kun olet niin ehdottoman varma "tiedoistasi" = päätelmistä, joita olet tehnyt helvetinmoisen stalkkauksen ja oman mielikuvituksen pohjalta.
Minulla ei ole teorioita, koska en harrasta parasosiaalista stalkkausta, eikä itseasiassa kiinnosta yksityisasiat. Sen kyllä tiedän ihan varmasti, että instaseuraamiset eivät todellakaan kerro mistään parisuhdestatuksesta. Olet kyllä toope, jos sellaista kuvittelet. Mitä outoa siinä on et hän seuraa faneja tai ylipäänsä ihmisiä, joita tapaa. IHAN TASAN SAMALLA LAILLA ON ENNENKIN SEURANNUT NIIN NAISIA KUIN MIEHIÄ INSTASSA. Ei mitään eroa.No kerropa sä nyt sit oma teorias niiden suhteesta kun niin kovasti oot sitä mieltä että ne on vielä yhdessä. Koska kyllähän tää koko alkuvuosi kovin oudolta vaikuttaa jos toi on ukkomies
Hyvä juttu. Voit lopettaa asian jauhamisen tähän ja elää elämäsi onnellisena loppuun asti. Good luck!Miltä nyt tuntuu, kun Bojan on kohdannut rakkautensa ja mennyt kihloihin!?
Hohhoiijaa. Ihan samalla lailla on ennenkin seurannut naisia, jos tapaa matkoilla, tapahtumissa tai vaikka keikkojen yhteydessä. Nytkin nuo seuratut niin naiset kuin miehetkin ovat ilmeisesti olleet samoissa bailuissa ja tunnistaneet Kn ja pyytäneet seuraamaan igssä.
Älä sekoita kirjoittajia, minä en ole väittänyt mitään.No en ole sanonut mitään siitä, naureskelen vaan teille. Sinä tulit tänne paasaamaan, että vain kavereita ovatTäytyy olla hyvin parasosiaalinen mamma, jos näin tulee varmana väittämään
![]()
Aijaa, ethän sinä häntä tunne.Käärijä ei vaikuta ihmiseltä, joka rupeaa seuraamaan random tyyppejä/puolituttuja vaan sen takia koska nää pyytää. Eiköhän nää, tai ainakin joku näistä oo vähän muita läheisempiä![]()
Vai ei ole sellanen tyyppiKäärijä ei vaikuta ihmiseltä, joka rupeaa seuraamaan random tyyppejä/puolituttuja vaan sen takia koska nää pyytää. Eiköhän nää, tai ainakin joku näistä oo vähän muita läheisempiä![]()
Aivan, esim. täältä.Lukenut jostain![]()
Kelaapa viestit taaksepäinÄlä sekoita kirjoittajia, minä en ole väittänyt mitään.
Vai ei ole sellanen tyyppiKuule, voin kertoa, et Kärtsä on joskus ennenkin seurannut ihan randomeja näillä reissuillaan. Siis ihan randomeja tyyppejä joihin on törmännyt lentokentällä tai uima-altaalla. Tiedän tämän ihan varmasti.
Eli sekoitat kirjoittajat. Kai tajuat, että täällä kirjoittelee useampikin. Kunhan hyppäsin mukaan, koska ärsytti ihan järjellisen väitteen esittäjän kutsuminen paramammaksi. Toki tein itsekin oletuksen, että olet näitä stalkkereita, joita itse pidän pahimmanlaatuisina paramammoina.Kelaapa viestit taaksepäin![]()
Ainahan nuo bodyfitnesstyypit pyllistelee missä vain tilaa löytyyKelleköhän se noissa kuvissaan pyllistelee... tasokasta aikuisen naisen käytöstä![]()
Eli sekoitat kirjoittajat. Kai tajuat, että täällä kirjoittelee useampikin. Kunhan hyppäsin mukaan, koska ärsytti ihan järjellisen väitteen esittäjän kutsuminen paramammaksi. Toki tein itsekin oletuksen, että olet näitä stalkkereita, joita itse pidän pahimmanlaatuisina paramammoina.