V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi hienoa. Joko pojat on kelkkailleet tarpeekseen.Huomenna Markku ja Bojan osallistuvat pariluisteluun.
Missä joogaresortissa ne on?Aika yhteistä lomaa tuommoinen minusta on
Ihanaa!
No yks ei ainakaan kirjoittele sillä toisella, vaikka niitä on kaksi.Ei mut on se nyt hiton säälittävää, jos pitää shipata useamman nimimerkin voimin.
Onko se numerosarja se toinen?No yks ei ainakaan kirjoittele sillä toisella, vaikka niitä on kaksi.
Onko se toinen sitä varten, et sillä voi peukuttaa omia kommentteja?No yks ei ainakaan kirjoittele sillä toisella, vaikka niitä on kaksi.
Ei ole. Oon tän joskus jo kertonut, en enää viitti.Onko se numerosarja se toinen?
Ts. en halua puhua nimimerkeistä.Ei ole. Oon tän joskus jo kertonut, en enää viitti.
Varatili jos toinen heitetään pihalle. Olikohan niitä jopa enemmän kuin kaksi.Onko se toinen sitä varten, et sillä voi peukuttaa omia kommentteja?
Ei kai, oisko vain varalla tai muu syy.Onko se toinen sitä varten, et sillä voi peukuttaa omia kommentteja?
Vihjannut vain olen aiemminkin siis.Ts. en halua puhua nimimerkeistä.
Huomenna Markku ja Bojan osallistuvat pariluisteluun.
Bojanin vihaajatko tänne melki on enää jäänyt jäljelle.Mä kyllä tykkään kelkkailevista M&B enemmän.
Päinvastoin, ihana ajatus, että pojat siellä laskee mäkeä lujaa sylikkäin. Bojan Markun lujassa otteessa.Bojanin vihaajatko tänne melki on enää jäänyt jäljelle.