V
vierailija
Vieras
Ja naiset isän pippeliä?Miehet miettii äitin tissejä, enemmän tai vähemmån. Se on niiden kohtalo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja naiset isän pippeliä?Miehet miettii äitin tissejä, enemmän tai vähemmån. Se on niiden kohtalo
Hyvä Kindi, ihanaaNo nyt siellä on Kindyllä jo vihreää sydäntä Storyssa ja ateriallakin vastapäätä toinen lautanen![]()
SairastaMiehet miettii äitin tissejä, enemmän tai vähemmån. Se on niiden kohtalo
Nuuskat ja kaikki?Mä söisin Käärijän suihini, jos vastaan tulisi![]()
Tästä on jauhettu täälläkin jo miljoona kertaa ja todettu, että homoutta ei näe päältäpäin. Niko ja Tuure ovat ihan tietoisesti ottaneet tuon homsantuumeiningin osaksi omaa brändiään. Iso osa homoista tai lesboista on niin perustyyppejä, ettet mitenkään pysty heidän suuntautumistaan tietämään pelkästä ulkonäöstä tai käytöksestä.
Markku who?Bojan on taas palannut kisakylään ja nähty Markun kanssa syömässä pasta carbonaraa!
Ei missään. Ainut mies, jota on pussaillut on Laitela KalleMissäs Eerikäinen sellaista sanonut on?
Ei oo sanonut kuin kerran siellä homobileissä. Viisukevään haastatteluissa sanoi olevansa hetero.Ai kaksi kertaa sanonut openminded, en oo tiennytkään.
No ei suoraan kyllä.Ei oo sanonut kuin kerran siellä homobileissä. Viisukevään haastatteluissa sanoi olevansa hetero.
Markku on Bojanin salarakas ja kelkkailupartneriMarkku who?
Sanoi jossain haastiksessa ennen viisuja olevansa hetero.No ei suoraan kyllä.
Taasko sä jankkaat tuhannetta kertaa samasta asiastaNo ei suoraan kyllä.
Aha, en minä taida tietää ku vaan sen täällä näkyy naisia haastattelun.Sanoi jossain haastiksessa ennen viisuja olevansa hetero.
No minä en tollaista muista.Taasko sä jankkaat tuhannetta kertaa samasta asiasta![]()
Ei ole olemassa mitään erityisiä homomaneereja. Koeta nyt edes sivistää itseäsi. Voi olla homo tai hetero tai mikä vaan ja ihan samalla lailla käyttäytyä.
Ja on joka tapauksessa ennen B:n tapaamista.No minä en tollaista muista.
Ja taas kekätossarin pää raksuttaa samaa autistista kelaaJa on joka tapauksessa ennen B:n tapaamista.
Markku on Bojanin salarakas ja kelkkailupartneri![]()
Niin, eikö saisi ajatella vai.Ja taas kekätossarin pää raksuttaa samaa autistista kelaa![]()
Pojat on nähty kisakylässä, ei vielä tietoa mihin parilajiin seuraavaksi osallistuvat.Onko poikia nähty nyt kisakylässä?
No nyt siellä on Kindyllä jo vihreää sydäntä Storyssa ja ateriallakin vastapäätä toinen lautanen![]()