V
vierailija
Vieras
Ei kokonaan.Eiks se oo maksullinen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kokonaan.Eiks se oo maksullinen
Linkki.Ylilaudalla???eikös siellä oo vaan Jonneja joita ei vois K vähempää kiinnostaa. Linkkaas!
Kirjoittaminen taitaa olla, kyllä noi enempi miesten viesteiltä vaikuttaa omaan silmään.Ei kokonaan.
Eli olen susta mies?Kirjoittaminen taitaa olla, kyllä noi enempi miesten viesteiltä vaikuttaa omaan silmään.
Kekätossari etsii itselleen miestä täältä. Tämä on hänen tapa saada miehet esiin.Eli olen susta mies?
Lukee enempi eli ei poissulje kokonaan naisia poies.Eli olen susta mies?
Tuollakin usempi luulee et K on ho mo
Miten niin useampi?Tuollakin usempi luulee et K on ho mo
Yksi ainoa kommentti oli.Miten niin useampi?
En eti mitään.Kekätossari etsii itselleen miestä täältä. Tämä on hänen tapa saada miehet esiin.
En eti mitään.
Naiset siellä kirjoittelee, pöljä.Lukee enempi eli ei poissulje kokonaan naisia poies.
Höpö höpö, tunnistan kyllä miehiset kirjoitukset että.Naiset siellä kirjoittelee, pöljä.
Luetun ymmärtäminen?Et sinä täältä miestä löydä, pölö.
Käyhän se homopalstoillakkin.Onko kekätossari käyny vähän ylilaudalla ettimässä miestä![]()
Tuskin tuo. Sehän sanoi, että sen kannattaa uran takia esittää sinkkua, että fanit voi kuvitella saavansa sen itselleen. Tyhmä ja yksinkertainen ajatus, joo, mutta niin se on sanonut.K tuonee C:n julkisuuteen nopeasti ja helposti, koska se on itsekin julkkis ja rakastaa sitä. Se on ainakin hyvä asia tässä. Ei tarvi piilotella tms.
Sä taidat olla se tyhmä ja yksinkertainenTuskin tuo. Sehän sanoi, että sen kannattaa uran takia esittää sinkkua, että fanit voi kuvitella saavansa sen itselleen. Tyhmä ja yksinkertainen ajatus, joo, mutta niin se on sanonut.
No onhan toi nyt täyttä puppua ja fanien aliarvioimistaSä taidat olla se tyhmä ja yksinkertainen![]()