V
vierailija
Vieras
Huono trollaus ku on itse kertonut olevansa tossa majoituksessa vielä pitkään.Paljosta vetoa, että Sintsu siirtyy kohta sattumöisin Bankokkiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huono trollaus ku on itse kertonut olevansa tossa majoituksessa vielä pitkään.Paljosta vetoa, että Sintsu siirtyy kohta sattumöisin Bankokkiin.
Enpä usko.Siirtyy varmaan suoraan Taiwaniin.
Oletko Seiskan kunniajäsen? IS:ssa Bojeresta asiallinen kirjoitus.Piti kn taas alkaa larpata homoa, kun ensin joutui naiskuvioiden takia lehteen.
Annas mä kerron susta oikean asian. Viihdyt yllättävän paljon täällä mielestäsi paskaketjussa.Otan osaa. Muilla on onneksi ystäviä ja muita kanavia siihen.
IS on valtakunnallinen lehti, sou?Valtakunnan lehti.Ai stna.
![]()
Amen!Oletko ikinä kuullut empatiasta, hyvistä käytöstavoista ja ylipäänsä netiketistä. Anonyymiteetti ei tarkoita sitä, että on ihan pakko tulla palstalle purkamaan omaa huonoa oloa ilkeilemällä muille, puhumalla paskaa, levittämään valeita ja suoltamaan pahantahtoisia trollauksia. Tästä ketjusta on tullut viime aikoina ihan hirveä johtuen just sinun kaltaistesi tyyppien kieroutuneesta luonteesta.
OivalluspalkintpSiirtyy varmaan suoraan Taiwaniin.
Tietenkin, koska on se One True Pair KärtsälleNo nyt se Bojere on jo iltasanomissakin![]()
Bojanista, ettei siirry.Paljosta vetoa, että Sintsu siirtyy kohta sattumöisin Bankokkiin.
Mä uskon. Tää ois ihana! Kun ois niin pitkä loma tuollaEnpä usko.
99% on trollin kynästä, joten suosittelen suhtautumaan niin, et suurin osa on trollin kynästä.nimenomaan.
Mulla on hyvät käytöstavat ja empatiakykyä. Sen takia annoinkin neuvon, että normaalien ihmisten kannattaa kertoa asioitaan normaaleissa paikoissa, eikä vuodattaa niitä tänne. Toki saat tehdä niinkuin haluat, mut suosittelen hankkimaan keskusteluseuraa ja empatiaa muualta kuin täältä. Tossarit pilasivat tämän ketjun noin 2 vuotta sitten ja sen jälkeen ketju ei ole enää ollut normaali.Oletko ikinä kuullut empatiasta, hyvistä käytöstavoista ja ylipäänsä netiketistä. Anonyymiteetti ei tarkoita sitä, että on ihan pakko tulla palstalle purkamaan omaa huonoa oloa ilkeilemällä muille, puhumalla paskaa, levittämään valeita ja suoltamaan pahantahtoisia trollauksia. Tästä ketjusta on tullut viime aikoina ihan hirveä johtuen just sinun kaltaistesi tyyppien kieroutuneesta luonteesta.
Vie se trollis kynäs nyt jo pois. Kaiva sillä vaikka napaasi. Taidat itse olla se pahin trolli. On täällä rehellisiäkin kirjoituksia ja se trollin häpeä, ei mun, jos suhtaudun niihin lähtökohtaisesti totena.99% on trollin kynästä, joten suosittelen suhtautumaan niin, et suurin osa on trollin kynästä.
Mene hoitoon, jos tämä ketju on sinusta normaali. Tarvitset silloin apuaVie se trollis kynäs nyt jo pois. Kaiva sillä vaikka napaasi. Taidat itse olla se pahin trolli. On täällä rehellisiäkin kirjoituksia ja se trollin häpeä, ei mun, jos suhtaudun niihin lähtökohtaisesti totena.
Älkää nyt hvetti ruvetko tekopyhiksi. Tässä ketjussa on enää pari misogynistiä, tossari ja pari trollia. Ei täällä enää kukaan mitään normaaleja juttuja viitsi kirjoittaa. Lähinnä käydään naureskelemassa tai kauhistelemassa näitä juttuja mutta ei tänne kukaan mitään järkevää enää viitsi kirjoittaa
Mene hoitoon, jos tämä ketju on sinusta normaali. Tarvitset silloin apua
Sössöti sössötiVie se trollis kynäs nyt jo pois. Kaiva sillä vaikka napaasi. Taidat itse olla se pahin trolli. On täällä rehellisiäkin kirjoituksia ja se trollin häpeä, ei mun, jos suhtaudun niihin lähtökohtaisesti totena.
Juuri näin. On muita parempia anonyymejä paikkoja kuin tämä ketju, jos kaipaa juttuseuraa.Mulla on hyvät käytöstavat ja empatiakykyä. Sen takia annoinkin neuvon, että normaalien ihmisten kannattaa kertoa asioitaan normaaleissa paikoissa, eikä vuodattaa niitä tänne. Toki saat tehdä niinkuin haluat, mut suosittelen hankkimaan keskusteluseuraa ja empatiaa muualta kuin täältä. Tossarit pilasivat tämän ketjun noin 2 vuotta sitten ja sen jälkeen ketju ei ole enää ollut normaali.
Joo joo. Jännä tuo sun ahdistuksesi tämän palstan olemassaolosta. Etkö oikein viihdy discordissa vai mikä on?Älkää nyt hvetti ruvetko tekopyhiksi. Tässä ketjussa on enää pari misogynistiä, tossari ja pari trollia. Ei täällä enää kukaan mitään normaaleja juttuja viitsi kirjoittaa. Lähinnä käydään naureskelemassa tai kauhistelemassa näitä juttuja mutta ei tänne kukaan mitään järkevää enää viitsi kirjoittaa
Sun ahdistuksesi tästä ketjusta on epänormaalia, jos jokinMene hoitoon, jos tämä ketju on sinusta normaali. Tarvitset silloin apua
99% on trollin kynästä, joten suosittelen suhtautumaan niin, et suurin osa on trollin kynästä.
Tämä.Vie se trollis kynäs nyt jo pois. Kaiva sillä vaikka napaasi. Taidat itse olla se pahin trolli. On täällä rehellisiäkin kirjoituksia ja se trollin häpeä, ei mun, jos suhtaudun niihin lähtökohtaisesti totena.