K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.
siitä se nyt taitaa kuitenkin johtua. Jonkinlainen syömishäirlö sulla on. Aiemmin kerroit, että menkatkin lähti laihduttaessa

Ihme juttuja täällä taas. Jere oli gaalan seksikkäin tyyppi. Näytti niin hoikalta ja siloposkiselta. Salillakin varmaan käyty, kun käsivarret oli🔥. Ja se hymy...valloittava😍.
En oo Bojan-fani, mut kyl näytti tossa vaijerivideossa kivalta ja onnelliselta.Samaa mieltä olen siitä, että on nykysellään liian laiha.

Aattelin, että jos teen niin et otan vaikka oliiviöljyä lusikallisen noiden muiden syömisten oheen ja katon muuttuuko tämä kynsien lohkeilu sun muu tilanne. Noi pienet untuvat poskissa nyt ei sikäli haittaa, ainakaan ulkonäöllisesti siis.

Aattelin, että jos teen niin et otan vaikka oliiviöljyä lusikallisen noiden muiden syömisten oheen ja katon muuttuuko tämä kynsien lohkeilu sun muu tilanne. Noi pienet untuvat poskissa nyt ei sikäli haittaa, ainakaan ulkonäöllisesti siis.
Ota mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin parani

Ota mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin parani
Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistu

Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistu
Aa, voiskohan tosiaan voin poisjättö vaikuttaa noin paljon, oon korvannut sen oivariinilla, jossa on kylläkin 60% rasvaa ja juusto 5% Kadett lähinnä, nyt laitoin sit voita kahviin ja puuron sekaan hiukan oliiviöljyä. Mustelmia tullut kans itellään käsiin ja jalkoihin niin jos tämä auttais siihenkin. Mutta verenpaineet ja tälläiset olleet matalia kyllä.

Aa, voiskohan tosiaan voin poisjättö vaikuttaa noin paljon, oon korvannut sen oivariinilla, jossa on kylläkin 60% rasvaa ja juusto 5% Kadett lähinnä, nyt laitoin sit voita kahviin ja puuron sekaan hiukan oliiviöljyä. Mustelmia tullut kans itellään käsiin ja jalkoihin niin jos tämä auttais siihenkin. Mutta verenpaineet ja tälläiset olleet matalia kyllä.
Moottoriöjyä kun sekottaa 3% astianpesuaineeseen niin sillä koktaililla tulee tuloksia. Nukkakin katoaa naamasta.

Mustelmataipumusta + ienverenvuotoa esiintyy kanssa aliravitsemuksessa ja syömishäiriöissä. Se johtuu yleensä C-vitamiinin puutoksesta. Kannattaa ottaa kuuri

Yhteistyössä