V
vierailija
Vieras
Osaa, sinulla vaan puuttuu maku.Eikä B , lähinnä kimittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osaa, sinulla vaan puuttuu maku.Eikä B , lähinnä kimittää.
Parempia ku K:n kakkapaskapallisanoitukset.Räpätä ei osaa kyllä yhtään, vois siirtyä ihan vaan laulajaksi. Tekstitkin on ihan hirveitä.
No kuule ihan niille sinun idolisi Lauri Haavin keikoille on myös vielä saatavana Vip-lippuja sekä lisäksi on runsaasti aitiopaikkoja myymättä myös. Ei näitä kalliita Vip-lippuja aina kaikkia myydä loppuun, oli sitten artisti kuka tahansa.Ei varmana myy, ku ei ollut edes kaikki Vip paikat menneet.
No onhan hän, ja sitäpaitsi oioin jo ton et olin lukenut väärin.Haavista puhuttiin ja siitä miten on muka suuri tähti. Sinä et osaa lukea.
Aika monotoninen tyyli, liikaa saman toistoa. Herman&Toivonen podissa aika hyvin sanottiin, että Suomen musagenre kaipais vähän ravistelua.Räpätä ei osaa kyllä yhtään, vois siirtyä ihan vaan laulajaksi. Tekstitkin on ihan hirveitä.
Kyllä niille Haavin teksteille naureskellaan muuallakin.Parempia ku K:n kakkapaskapallisanoitukset.
Ei ole mikään minun erityisidoli, mutta paremmin laulaa kuin K ja silleen tyyppinä aito, minulla meni silloin sivusuun ne Nokia Areenan liput niin tuskin oon sit menossa sinne. Mutta joo oon kytännyt lähinnä K:n paikkakarttaa.No kuule ihan niille sinun idolisi Lauri Haavin keikoille on myös vielä saatavana Vip-lippuja sekä lisäksi on runsaasti aitiopaikkoja myymättä myös. Ei näitä kalliita Vip-lippuja aina kaikkia myydä loppuun, oli sitten artisti kuka tahansa.
No menepä kyttäämään sitten tarkemmin ja zoomaa sen verran, että näet ne siniset pallerot, Ne tarkoittaa vapaita paikkoja. Voit vaikka laskea ne.Ei ole mikään minun erityisidoli, mutta paremmin laulaa kuin K ja silleen tyyppinä aito, minulla meni silloin sivusuun ne Nokia Areenan liput niin tuskin oon sit menossa sinne. Mutta joo oon kytännyt lähinnä K:n paikkakarttaa.
Kyllä ja suurin ongelma on, että toistaa samaa koko ajan. Ja minusta ihan ok räppäri, mutta lauluosuudet on kiusallista kuunneltavaa.Kyllä niille Haavin teksteille naureskellaan muuallakin.
Äläpä nyt taas liioittele sitä vanhaa juttua ja keksi taas olemattomia.Kärtsällä voi olla taas ns kuuma rinki, mitä se pyörittää![]()
No varmasti kuule on sinkkumiehellä, ei ne heti vakiinnu !Äläpä nyt taas liioittele sitä vanhaa juttua ja keksi taas olemattomia.
Mistä se sitten oikein laulaa? Ei oo tullu tutustuttuaKyllä ja suurin ongelma on, että toistaa samaa koko ajan. Ja minusta ihan ok räppäri, mutta lauluosuudet on kiusallista kuunneltavaa.
Laita aronipesään hernekeitto ja lähde vaikka reippaalle lenkille. Kotona sinua odottaa höyryävän aromikas soppa!Myynnissä aromipesä, vähän käytetty.
Vastakysymys: onko Dz koskaan missään kertonut haluavansa perustaa perheen lähitulevaisuudessa?Minulla on kysymys tällä foorumilla olevalle henkilölle (tai henkilöille), jotka luulevat B:n ja Dz:n olevan vain ystäviä. Jos B on sanonut vuosia haluavansa perustaa perheen tulevaisuudessa, milloin hän aloittaa vakavan suhteen? Viettääkö hän vain aikaa Dz:n kanssa? Olen aidosti utelias tietämään vastauksen.