K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä eroa noissa Slovenian lennoilla on muuten toi Finnair tavallinen ja business, onks noi paremmat vaan koneen edessä? Mietin kyllä myös Air Baltic, mutta sillä joutuis lähtee päivää aiemmin, jos nyt sit päädynkin lähtemään tonne. Tosin kesäkuulle suunnitteilla myös Espanjan matka, johon ehkä yhdistää päiväretki Afrikan puolelle.
Ei Sloveniaan kannata mitään business luokkaa varata mielestäni. Lentokoneessa se ei eroa sinne ja takas oikein mitenkään, paitsi että onko niin, että jättävät 3:n rivissä keskipenkin myymättä, niin saa hajurakoa. Ja ehkä joku oma kaista turvatarkastukseen.
En ainakaan itse koe aihetta maksaa siitäkään.
Lentoaika on niin lyhyt, oliko noin 2,5h, että normi-istuin menee ihan hyvin.

Kenen muun silmään toi Joksujen uusi(n?) Tiktok, jossa Bojan on kaupassa vitsailemassa, on melko K- c o d e d? 🤭
En tiiä mutta oon huomannut että tollasissa vitsailu- ja höntsäilyjutuissa Bojanilla puskee läpi melko ”neitimäisiä” elehtimisiä yms. Varmaan joku tähänkin sanoo että höpö höpö, mutta tämmöseen oon kiinnittänyt huomioita, virallisissa haastatteluissa ym on kovin ns. miehekäskin, mutta mutta... Tääkin oli turhaa lätinää, kunhan kerroin mielipiteeni, eikä se mitään ees merkitse.

En tiiä mutta oon huomannut että tollasissa vitsailu- ja höntsäilyjutuissa Bojanilla puskee läpi melko ”neitimäisiä” elehtimisiä yms. Varmaan joku tähänkin sanoo että höpö höpö, mutta tämmöseen oon kiinnittänyt huomioita, virallisissa haastatteluissa ym on kovin ns. miehekäskin, mutta mutta... Tääkin oli turhaa lätinää, kunhan kerroin mielipiteeni, eikä se mitään ees merkitse.
Mikään miehekäs ole koskaan ollut. Pikkuneiti on edelleen.

Ei Sloveniaan kannata mitään business luokkaa varata mielestäni. Lentokoneessa se ei eroa sinne ja takas oikein mitenkään, paitsi että onko niin, että jättävät 3:n rivissä keskipenkin myymättä, niin saa hajurakoa. Ja ehkä joku oma kaista turvatarkastukseen.
En ainakaan itse koe aihetta maksaa siitäkään.
Lentoaika on niin lyhyt, oliko noin 2,5h, että normi-istuin menee ihan hyvin.
Juu, tutkin kans et ne penkit ilmeisesti aika samanlaiset mutta väljemmin, sikäli mietin tota kalliimpaa myöskin ku näytti niitä paikkoja olevan enää vähän jäljellä, minne lienee sijoittuvatkaan. Niin pitkälle en tutkinut vielä, keskipaikka ei olis kyllä kiva. Tosin jos millään pystyis meneen päivää aiemmin niin ei tarttis tota aamulentoa valita edes, mutta vaihdollinen tietty.

Yhteistyössä