K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Olisi ollut hyvä mahdollisuus promootiolle. Käärijä haluaa viimeiseen asti hallita julkisuuskuvaansa mikä on aika lapsellista. Ottaisi mallia Erikasta joka on sinut julkisuuden kanssa.

Just näin. Antaa koirien räksyttää. Mutta hän on itsekkin sanonut että vielä harjoittelee tätä uutta elämää jossa julkisuus mukana. On vain jännä kun hän on tietyllä tavalla niin itsevarma ja näyttää ettei häntä kiinnosta, mutta selkeästi kuitenkin kiinnostaa ja yrittää tehdä kaiken sen eteen ettei mitään uran ulkopuolista valahtaisi julkisuuteen.

Toi median välttely tulee vielä kääntymään K vastaan. Taiwanin keikasta mikään lehti ei sanonut sanaakaan. Toivottavasti uusi yhteisbiisi sekä yhteistyö Mielinauha-kampanjan kasvona toisi Käärijälle näkyvyyttä.

Just näin. Antaa koirien räksyttää. Mutta hän on itsekkin sanonut että vielä harjoittelee tätä uutta elämää jossa julkisuus mukana. On vain jännä kun hän on tietyllä tavalla niin itsevarma ja näyttää ettei häntä kiinnosta, mutta selkeästi kuitenkin kiinnostaa ja yrittää tehdä kaiken sen eteen ettei mitään uran ulkopuolista valahtaisi julkisuuteen.
Minkä ihmeen takia pitäisi suostua juorulehtien määrittelemään julkisuuteen. Ei siihen muutkaan alistu. Behmkin alkoi puhua kissoistaan kun joku idiottii alkoi tinkaamaan miesystävästä.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Olisi ollut hyvä mahdollisuus promootiolle. Käärijä haluaa viimeiseen asti hallita julkisuuskuvaansa mikä on aika lapsellista. Ottaisi mallia Erikasta joka on sinut julkisuuden kanssa.
Ei hänellä ole mitään tarvetta ruveta missään Emma gaalan tilaisuudessa promoamaan keikkojaan. Hänen ulkomaankeikkojen promootion hoitaa Contra Promotion ja kotimaassa on lähinna festarikeikkoja, joita festarit itse promoaa. Oma areenakeikka on käytännössä suurin piirtein loppuun myyty jo, joten sitäkään ei tarvitse enää hirveästi promota.

Ei hänellä ole mitään tarvetta ruveta missään Emma gaalan tilaisuudessa promoamaan keikkojaan. Hänen ulkomaankeikkojen promootion hoitaa Contra Promotion ja kotimaassa on lähinna festarikeikkoja, joita festarit itse promoaa. Oma areenakeikka on käytännössä suurin piirtein loppuun myyty jo, joten sitäkään ei tarvitse enää hirveästi promota.
👆💯 Juuri näin.

Kyllä Käärijällä on muitakin keikkoja suomessa kuin Areena. Kyllä artistin pitää itse itseään mainostaa. Ei täällä mammat sitä näytä tajuavan. 😂

No ei hän muiden kanssa Thaimaassa lomaile.

Jotenkin jännä myös mielestäni se että Emma gaalassa hän ei astunut median eteen ollenkaan, muuten kuin oman levy-yhtiön somehaastiksiin. Se olisi ollut hyvä hetki markkinoida tulevia keikkoja, mutta hän päätti jättäytyä pois. Liekkö Seiskan jutulla tähän vaikutus. Ei varmaan olisi jaksanut uteluita.
Kärtsä lomaili muuten ennen kaikkea pikkuveljensä kanssa ja mukana oli alkuun myös Rony sekä myöhemmin Joksuporukkaa. C jäi pois kyydistä viimeiseksi viikoksi joten sellanen yhteisloma sitten.

HS, Yle, Iltasanomat,Iltalehti on muka juorulehtiä. 🤣
Mitäpä se Iltalehden mamma kyseli keneltäkään siellä punaisella matolla? Muistelepas. Ei tainnut musajuttuihin keskittyä. Et taida muutenkaan tajuta että K ei todellakaan tarvinnut tuota tilaisuutta markkinointiin. Aivan varmasti on Warnerilla mietitty mediastrategia. Ei sitä naamaansa kannata työntää joka paikkaan, varsinkin silloin kun ei vielä voi kaikkea kertoa.

Mitäpä se Iltalehden mamma kyseli keneltäkään siellä punaisella matolla? Muistelepas. Ei tainnut musajuttuihin keskittyä. Et taida muutenkaan tajuta että K ei todellakaan tarvinnut tuota tilaisuutta markkinointiin. Aivan varmasti on Warnerilla mietitty mediastrategia. Ei sitä naamaansa kannata työntää joka paikkaan, varsinkin silloin kun ei vielä voi kaikkea kertoa.
🥱

Kyllä Käärijällä on muitakin keikkoja suomessa kuin Areena. Kyllä artistin pitää itse itseään mainostaa. Ei täällä mammat sitä näytä tajuavan. 😂
Niin, festareiden lisäksi on se Allas-keikka heinäkuussa. Sitä hän kerkiää hyvin mainostamaan tarvittaessa myöhemminkin vaikka kuinka paljon, joten aika älytöntä sitä olisi ollut missään Emma-gaalassa ruveta mainostamaan.

No heh heh, eipä heitä K:n jutut paljoa kiinnostele, esim. hyvinvointivalmentajaan liittämisestä ei ole saatu tehtyä/selvitettyä mitään uutta kirjoitettavaa.
Ehkä siinä ei ole mitään selvitettävää, jos mitään ei edes ole. Julkisuuden henkilöillä on oikeus yksityiselämään siinä missä muillakin, eikä Kn tarvitse mitään kommentoida, jos ei halua.

Käärijä ei muka tarvitse julkisuutta. OK. Just valitettiin kun kukaan ei kirjoita Taiwanin keikasta. Käärijä ei siis tarvitse myöskään positiivista julkisuuttakaan, kun kerran tälle tielle lähdetään.

Käärijä ei muka tarvitse julkisuutta. OK. Just valitettiin kun kukaan ei kirjoita Taiwanin keikasta. Käärijä ei siis tarvitse myöskään positiivista julkisuuttakaan, kun kerran tälle tielle lähdetään.
Jotkut siitä vaahtoa, mutta itse olen sitä mieltä, että ei sillä ole mitään merkitystä. Tulossa on vielä isot keikat Paaspopissa ja Jenkeissä. Sitten kun nekin on hoidettu ja alkaa Areenan markkinointi, olen aivan varma, että näistä kv-keikoistakin tulee juttua.

Niin, festareiden lisäksi on se Allas-keikka heinäkuussa. Sitä hän kerkiää hyvin mainostamaan tarvittaessa myöhemminkin vaikka kuinka paljon, joten aika älytöntä sitä olisi ollut missään Emma-gaalassa ruveta mainostamaan.
Ei nyt ole edes kyse mistään markkinoinnista edes , mutta jos sä olet artisti ja julkkis Suomessa, ja vielä jonkun levy-yhtiön leivissä, niin siihen nyt vaan kuuluu se julkisuus ja edustaminen, ei se Kärtsä ole mikään poikkeus tästä, joku megajulkkis joka voi kieltäytyä kaikista haastatteluista. Voi olla vastaamatta esim yksityiselämäkysymyksiin, mutta se julkisuus nyt vaan pitää kestää ja haastattelut esim tuollaisessa gaalassa jossa ollaan esillä ja hänkin oli vielä palkintojenjakotehtävässä.

Yhteistyössä