V
vierailija
Vieras
Miljoonia kuuntelijoita, esiintyy kohta Coachellassa, maailmankiertue menossa, että tosi negatiivisessa mielessäHöpö höpö, jossain negatiivisessa mielessä moni ehkä (en tarkoita itseäni)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miljoonia kuuntelijoita, esiintyy kohta Coachellassa, maailmankiertue menossa, että tosi negatiivisessa mielessäHöpö höpö, jossain negatiivisessa mielessä moni ehkä (en tarkoita itseäni)
Jep, tää myöskin kiinnostaa. Jotkut instatykkäykset ei tasan kerro mistään hyväksymisistä ja mihin K tarvitsee Dz hyväksynnänHäh, millä tavalla hyväksyi?
Ihan keskustelupalstoista puhun, ite tykkään kyllä ja keikallakin oon ollut. Hällä nyt oli pohjasuosiota jo ennen viisujakin.Miljoonia kuuntelijoita, esiintyy kohta Coachellassa, maailmankiertue menossa, että tosi negatiivisessa mielessä![]()
Ei helvetti repesinIhan keskustelupalstoista puhun, ite tykkään kyllä ja keikallakin oon ollut. Hällä nyt oli pohjasuosiota jo ennen viisujakin.
Joost on seminuppivikainen erikoisuudentavoittelija, jonka "musiikki"....no en sano mitäänPakko tästä sivusta sanoa, että ei muisteta kuin tilastoissa. Merkittävää on, että muistetaan musiikista. Esim. Joost on varmasti se, kuka muistetaan parhaiten vuodelta 24. Ja ei ole ikuista viisuvoittajan leimaa edes harteillaan.
Miksi, kun olen oikeassa vai että.Ei helvetti repesin![]()
No siihen en ota kantaa, eikä nyt voi ainakaan sanoa K:n musiikin olevan parempaa, mutta toi et voittajia muka ei muistettaisi on lapsellinen väite. Monet viisufanit kuuntelee toistuvasti ja vuosittain just voittajien biisit, katsoo esitykset jne. tässä viisukauden aikana.Joost on seminuppivikainen erikoisuudentavoittelija, jonka "musiikki"....no en sano mitään
Tämäpä just.Pakko tästä sivusta sanoa, että ei muisteta kuin tilastoissa. Merkittävää on, että muistetaan musiikista. Esim. Joost on varmasti se, kuka muistetaan parhaiten vuodelta 24. Ja ei ole ikuista viisuvoittajan leimaa edes harteillaan.
Minä voin vääntää rautalangasta sinulle, kun et tunnu ymmärtävän. Viisut on alusta, mistä ponnahdetaan eteenpäin.Ihan keskustelupalstoista puhun, ite tykkään kyllä ja keikallakin oon ollut. Hällä nyt oli pohjasuosiota jo ennen viisujakin.
Sössön sössön.Minä voin vääntää rautalangasta sinulle, kun et tunnu ymmärtävän. Viisut on alusta, mistä ponnahdetaan eteenpäin.
Ketään ei kiinnosta jäädä vain viisuvoittajaksi, joka muistetaan aina vain siitä viisuvoitosta ja muuten ei kuunnella. Tärkeintä viisuosallistumisessa on saada kuulijakuntaa ympäri maailman. Viisumenestykseen edelleen vaikuttaa naapurimaiden suosiminen ja tällä hetkellä vahvasti politiikka. Viisuissa menestyminen ei automaattisesti tarkoita menestymistä jatkossa ja edes viisubiisin menestystä.
Striimimäärät on se, mitä kannattaa seurata, ne kertovat onko artisti oikeasti kuunneltu ja suosittu.
Ja viisuvoitto on jossain piireissä myös punainen vaate ja haitaksi.Minä voin vääntää rautalangasta sinulle, kun et tunnu ymmärtävän. Viisut on alusta, mistä ponnahdetaan eteenpäin.
Ketään ei kiinnosta jäädä vain viisuvoittajaksi, joka muistetaan aina vain siitä viisuvoitosta ja muuten ei kuunnella. Tärkeintä viisuosallistumisessa on saada kuulijakuntaa ympäri maailman. Viisumenestykseen edelleen vaikuttaa naapurimaiden suosiminen ja tällä hetkellä vahvasti politiikka. Viisuissa menestyminen ei automaattisesti tarkoita menestymistä jatkossa ja edes viisubiisin menestystä.
Striimimäärät on se, mitä kannattaa seurata, ne kertovat onko artisti oikeasti kuunneltu ja suosittu.
No jopas tuli taas argumenttiSössön sössön.
Niin varmaan, jonkun K fanin harhat taasen, pääsee selittään sitä kakkossijaa vähän poies.Ja viisuvoitto on jossain piireissä myös punainen vaate ja haitaksi.
Turha tulla minua opettaan, pöntelö.No jopas tuli taas argumentti![]()
No jep, mut kekätossarille ei kannata selittää, ei hän kykene ymmärtämäänMinä voin vääntää rautalangasta sinulle, kun et tunnu ymmärtävän. Viisut on alusta, mistä ponnahdetaan eteenpäin.
No minä en teiän aivopesuun menekään mukaan, heh.M
No jep, mut kekätossarille ei kannata selittää, ei hän kykene ymmärtämään![]()
Joo mut tää on hauskaa seurata hänen tuskailuaanM
No jep, mut kekätossarille ei kannata selittää, ei hän kykene ymmärtämään![]()
Ei, kyllä se tuska vaikuttaa olevan ihan vastapuolella tällä(kin) kertaa.Joo mut tää on hauskaa seurata hänen tuskailuaan![]()
Riippuu varmaan merkistäkin, kaikki ei ole ollut huonojakaan, välillä joutunut mökkimatkalla pienemmästä kaupasta ostaan.Vittu kun on vähän rahaa näin loppukuusta niin ostin halpamerkin siteitä. Nämä on ihan paskoja.
Käärijä freesasi koko viisujen idea.Ja viisuvoitto on jossain piireissä myös punainen vaate ja haitaksi.
Höpö höpö.Käärijä freesasi koko viisujen idea.
Minusta vähän surullista.Joo mut tää on hauskaa seurata hänen tuskailuaan![]()
Ai et on mielipiteitä, ei minusta yhtään.Minusta vähän surullista.
Lähinnä siihen, ettet kykene ymmärtämään tilastoja ja muut nauravat sinulle.Ai et on mielipiteitä, ei minusta yhtään.