K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku valitteli suun ja ihon kuivumista. Voisikohan syynä olla A vitamiinin puutos

Ok, mutta aika jännä jos ois, syön kumminkin 4-6 eri vitamiiniakin joka päivä ja koitan mahd. oikeaoppisesti syödä, kalan syöntiä varsinkin oon lisännyt viimeaikoina, kun siitä tykkään. Mutta parsakaalia ja maksaa en kyllä kovin usein syö. Tässä näyttää, että ruokavaliolla vain sit korjaantuisi. Toisaalta täällä hoksattiin se C vitamiinin lisäys juttukin kyllä, joka hyvin nopeasti auttoi kynsiin ja mustelmien tuloon.

Ok, mutta aika jännä jos ois, syön kumminkin 4-6 eri vitamiiniakin joka päivä ja koitan mahd. oikeaoppisesti syödä, kalan syöntiä varsinkin oon lisännyt viimeaikoina, kun siitä tykkään. Mutta parsakaalia ja maksaa en kyllä kovin usein syö. Tässä näyttää, että ruokavaliolla vain sit korjaantuisi. Toisaalta täällä hoksattiin se C vitamiinin lisäys juttukin kyllä, joka hyvin nopeasti auttoi kynsiin ja mustelmien tuloon.
Mutta sellaista asiaa oon viime aikoina ihmetellyt, että siis kun yhteensä on pudonnut toi paino normaalipainossa noin kymmenen kiloa (mutta viime aikoina pariin kolmeen viikkoon ei) mutta kuitenkin kehon koostumuksessa on selkeä muutos, saa jopa pelätä liikaa luisevuutta yläkropassa. Tai siis ne luut ärsyttää ja kylkiluut tuntuu nukkuessa välillä. Vatsasta vaikuttaa lähteneen rasvaa paljon, alavatsassa tosin ollu aina. Bmi:n mukaan siis on varaa pudottaa kyllä.

Tiedättekö mitä ihmeen askarteluja on ne lukuiset lyhyet videot, jossa pöydälle laitetaan hiekkaa tai jotain värimössömaalia, ruusuja tai simpukoita, päälle kaadetaan aina läpikuultavaa jotain ihme nestettä ja sitten sille kokonaisuudelle näytetään vähän jotain tulenlieskaa ja hiomalaikkaa ja lopulta thadaa, syntyy jokin ”upea pöytä”?

Mutta sellaista asiaa oon viime aikoina ihmetellyt, että siis kun yhteensä on pudonnut toi paino normaalipainossa noin kymmenen kiloa (mutta viime aikoina pariin kolmeen viikkoon ei) mutta kuitenkin kehon koostumuksessa on selkeä muutos, saa jopa pelätä liikaa luisevuutta yläkropassa. Tai siis ne luut ärsyttää ja kylkiluut tuntuu nukkuessa välillä. Vatsasta vaikuttaa lähteneen rasvaa paljon, alavatsassa tosin ollu aina. Bmi:n mukaan siis on varaa pudottaa kyllä.
Ja siis kun täällä aina valitettu, että syön tyyliin liikaa, kun viisi kertaa päivässä ja kolmea ruisleivän siivuakaan ei saisi syödä.

Käärijä lähtemässä keikalle! 😍 Tänään siis saadaan kontenttia keikalla. Ainakin vakio eturivin porukka on paikalla.

Pyydettiin mukaan festareille, mutta en kyllä pääsiäistä aijo jossain festareilla viettää. Kesällä pääsen tarpeeksi näkemään Käärijän eri festareilla.

Edelleen en ole mies, enkä lihava myöskään, törppönä kateellisena K fanina poistatat järkevätkin viestit, mietin vaan oisko jollain tohon tilanteeseen jotain vinkkiä, ruoan määrää en ainakaan paljoa voi nykyisestä pudottaa enää. Kehon koostumuksen muokkaus? Ei vain hirveästi innostais mikään kuntosali.

Olet Pentti yksinkertaisesti liian lihava. Ei laihdutusyritykset enää tepsi sinun iässäsi. Jatkuva laihduttaminen vaan vähentää aineenvaihduntaa ja kaikki vähäkin kertyy kroppaan. Vaikuttaa myös libidoon. Saatko edes seisomaan enää?
Samaa olen miettinyt, ei ole terveellistä tuollainen ja elimistö alkaa käydä säästöliekillä. Ihan normaali ihminen tuollaiset tietää.

Edelleen en ole mies, enkä lihava myöskään, törppönä kateellisena K fanina poistatat järkevätkin viestit, mietin vaan oisko jollain tohon tilanteeseen jotain vinkkiä, ruoan määrää en ainakaan paljoa voi nykyisestä pudottaa enää. Kehon koostumuksen muokkaus? Ei vain hirveästi innostais mikään kuntosali.
Kansanopistosta voisi löytyä pappajumppaa.

Yhteistyössä