K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näytä kuva jossa ois rakastunut Bojaniin. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.

Näytä kuva jossa ois rakastunut Bojaniin. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.
Koko video toki samaa tykitystä, mutta vastaus kysymykseesi kohdassa 2:24 💕❤️
On kyllä harvinaisen hirveä musiikki tässä koosteessa

Hohhoijaa, kekään ei kirjasta omaava ei pysty luetteleen noita sen tietoja että. Maaliskuussa sen tosiaan sain, kerroin kyllä käynnistäni Helsingissä silloin. Tarjottavia en sentään luetellut. Siihenkin pystyn.
Mä kyllä uskon tämän. Nämä ovat vain kateellisia, kun eivät itse voittaneet, haha.
Meillä mökkijuttu ei ole vielä edennyt, sen myynti siis. Leski laatii asianajajan kanssa kuulemma jotain ehtoja mulle hallintaoikeudestaan luopumisesta 🤭
Mietin jo, kun sieltä ei kuulu mitään, että onko koko homma kosahtamassa siihen, ettei saa vaadittua juristia kirjoittamaan tarpeeksi pöhköjä vaatimuksia minua kohtaan.

Oon viime aikoina nähnyt toistuvasti unta, että joko unohdan minun puhelimen jonnekin tai sit se varastetaan, nyt näin sellaisen et jätin jossakin juhlassa ulkomailla? pöydälle, sit unessa harhailin pitkin poikin sitä etsimässä ja jotku päihdekäyttäjämiehet tuli ahdisteleenkin, lopulta unessa löysin samaan paikkaan, ja puhelinkotelo oli siinä pöydässä jonku lehden alla, mutta sieltä sisältä oli puhelin ja kortit viety (tässä unessa tosin olin jostain syystä laittanut toisen pankkikortin farkkujen taskuun niin se oli sit ainoana tallella) Sitten heräsin.

Mä kyllä uskon tämän. Nämä ovat vain kateellisia, kun eivät itse voittaneet, haha.
Meillä mökkijuttu ei ole vielä edennyt, sen myynti siis. Leski laatii asianajajan kanssa kuulemma jotain ehtoja mulle hallintaoikeudestaan luopumisesta 🤭
Mietin jo, kun sieltä ei kuulu mitään, että onko koko homma kosahtamassa siihen, ettei saa vaadittua juristia kirjoittamaan tarpeeksi pöhköjä vaatimuksia minua kohtaan.
No kiva, minun tarttee varmaan tänään soitella niiden tilaamieni huonekalujen perään, kun yli kaksi viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut tai sit käsitin siellä myymälässä puheissa jotakin väärin, et ois valmiiksi varastossa.

Ei tuolla voittosummalla pääse. Lopeta trollaaminen ja hanki itsellesi elämä. Helpottaa kovasti, kun löydät muuta sisältöä elämääsi.
Säkin voisit laulaa tätä:
"Rikas mies henkilö jos oisin, trala la la lal la lei, kaiken päivää laiskottelisin, rikas jos mä oisin mies henkilö!
Tarvitsis ei raataa, tilu lilu lilu lilu lilu lei, jos vain oisin rikas rikas mies henkilö"
Katsos noin elää rikkaat.

Nimenomaan tuolla kommentilla ei puhunut. Eikä toki siis muullakaan. Hahhah, mä niin nauran kuin just hänellä ja minulla on palstalaisista eniten helpolla saatua rahaa!
Ja muut taitaa olla jotain perus köyhiä. Ainakin nämä kiusaaja-jankuttajat.
Juu, tää on itseäkin hiukan huvittanut, vaikka toki ollut turvaverkosto kunnossa ja sillain taustat vauraat, on se vain eri asia, kun sitä rahaa on konkreettisesti omilla tileillä.

Yhteistyössä