V
vierailija
Vieras
Miks iskisi, en ole ite X:ssä kirjoitellut mitään, eikä pelota kyllä kys. ihmistä myöskään, siitä oon varma.Iskikö pelko perseeseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks iskisi, en ole ite X:ssä kirjoitellut mitään, eikä pelota kyllä kys. ihmistä myöskään, siitä oon varma.Iskikö pelko perseeseen.
Vai sinusta? Ku vainoot jotain ulkomailla asuvaa sairasta ihmistä.Täytyy laittaa K:n tiimille info hänestä, tuollaiset tyypit voi olla vaarallistakin, kun oikein napsahtaa.
Mietipä oikeasti, miksi K kiinnittäisi huomiota tuollaiseen, kun on paljon tärkempiä juttuja menossa. Noi on niin selvästi höyrypäisen ihmisen juttuja, että kuka niitä ottaa tosissaan.Tässä näköjään toinen joka kuvittelee tietävänsä tai tuntevansa K.
Ensinnäkin toi on jokun mitättömän hyttysen ininää, joten miksi kukaan antaisi tolle enempää huomiota.No ei varmasti halua ku tietää, ettei tollainen keissi mene läpi.
Mietin vain, että tosissaankohan tulee enää lipputaistoa tuosta?Sinne vaan sitten lippujen ostoon kunhan myynti alkaa.
Parasosiaalisuutta parhaimmillaan, luulet tietäväsi mitä ajattelee.Miks iskisi, en ole ite X:ssä kirjoitellut mitään, eikä pelota kyllä kys. ihmistä myöskään, siitä oon varma.
Tämä. M:hän ois varmaan oikein mielissään, jos sais kontaktia K:n leiriin ja ”sovitella” sanomisiaanVai sinusta? Ku vainoot jotain ulkomailla asuvaa sairasta ihmistä.
Niinhän sä väität, mutta sun jutut on niin sekavia, että en yhtään ihmettele, että kirjottaisitkin.Miks iskisi, en ole ite X:ssä kirjoitellut mitään, eikä pelota kyllä kys. ihmistä myöskään, siitä oon varma.
Siis puhuin haukutusta, en K:sta tässä kohtaa.Parasosiaalisuutta parhaimmillaan, luulet tietäväsi mitä ajattelee.
Hän taitaa vainota itse muita, kommentoi aggressiivisesti ja tuputtaa omia outoja ajatuksiaan kaikille sekä hakee riitaa koko ajan. Ehkä silti tämän keskustelun voisi täälläkin lopettaa, koska ainakaan minua ei kyseinen hlö kiinnosta pennin vertaa. Mädäntyköön omissa liemissään. Turha antaa huomiota hänen touhuilleen tämän enempää.Vai sinusta? Ku vainoot jotain ulkomailla asuvaa sairasta ihmistä.
Minusta on hyvä, että näitä asioita tulee ilmi. Ei kaikkea voi lakaista maton alle.Hän taitaa vainota itse muita, kommentoi aggressiivisesti ja tuputtaa omia outoja ajatuksiaan kaikille sekä hakee riitaa koko ajan. Ehkä silti tämän keskustelun voisi täälläkin lopettaa, koska ainakaan minua ei kyseinen hlö kiinnosta pennin vertaa. Mädäntyköön omissa liemissään. Turha antaa huomiota hänen touhuilleen tämän enempää.
No hohhoijaa ku en oo ite kirjoittanut siellä X:ssä yhtään mitään, en edes seuraa ketään tähän fandomiin liittyvää tai tykkäile postauksistaan, tän ketjun sekopääkyttääjien takia lähinnä, plus et omalla nimelläni siellä kans olen.Niinhän sä väität, mutta sun jutut on niin sekavia, että en yhtään ihmettele, että kirjottaisitkin.
Ai siihen että joku toinenkin kuvittelee hänet tuntevansa? Muustahan en kirjoittanutkaan.Mietipä oikeasti, miksi K kiinnittäisi huomiota tuollaiseen, kun on paljon tärkempiä juttuja menossa. Noi on niin selvästi höyrypäisen ihmisen juttuja, että kuka niitä ottaa tosissaan.
Kovaa puolusteluaNo hohhoijaa ku en oo ite kirjoittanut siellä X:ssä yhtään mitään, en edes seuraa ketään tähän fandomiin liittyvää tai tykkäile postauksistaan, tän ketjun sekopääkyttääjien takia lähinnä, plus et omalla nimelläni siellä kans olen.
Niin minustakin. En usko että noin vähästä mitään seuraa.Minusta on hyvä, että näitä asioita tulee ilmi. Ei kaikkea voi lakaista maton alle.
K ei ole yhtä hysteerinen kuin faninsa ja hyvä niin.Ai siihen että joku toinenkin kuvittelee hänet tuntevansa? Muustahan en kirjoittanutkaan.
Tuskin tulee enää. Taitaa olla vielä sunnuntai.Mietin vain, että tosissaankohan tulee enää lipputaistoa tuosta?
Ja tämä kaiketi vahvistaa sitä ajatusta, että Jokereilla on Areenalla joku tosi lyhyt setti. Sinänsä harmi se.
Nyt myös monien täytyy hankkia majoitus Helsingistä ja sekin tuo lisäkuluja. Mietin vain, että osa myös käyttää rahaa mennäkseen Sloveniaan.
Se alkaa itselle näyttää koko ajan vain tarpeettomalta tikiltä pelata.
Tulisikohan K Tavastialle revansoimaan ja esittämään TML:n nyt sanoissa pysyen?
Ihan faktaa, täällä ollaan hiukan ylikiinnostuneita meiän tossareiden asioista että.Kovaa puolustelua![]()
Varmasti myy loppuun, areena ei taida olla vieläkään.Tuskin tulee enää. Taitaa olla vielä sunnuntai.
Siitä ollaan sitten (kenties?) samaa mieltä että K ei kiinnitä mitään huomiota siihen jos joku kompostissa kuvittelee hänet tuntevansa.K ei ole yhtä hysteerinen kuin faninsa ja hyvä niin.
Loppuun voi myydä mutta tuskin mitään veristä taistoa lipuista enää tulee.Varmasti myy loppuun, areena ei taida olla vieläkään.
Kyl mäkin uskon että myy loppuun, ei varmaan ihan sitä tahtia kuin viimeksi. Mua niin harmittaa kun olen juuri tuolloin reissussa, olin aatellut, että josko tulisivat kesällä kuitenkin vielä jonkun keikan heittämään, mutta eivät varmasti tuon jälkeen sitten enää tule..Varmasti myy loppuun, areena ei taida olla vieläkään.
No minä ainakin ostan heti, turha ulista sitten jos lippu jää sinulla saamatta.Loppuun voi myydä mutta tuskin mitään veristä taistoa lipuista enää tulee.
Ei tietenkään kiinnitä, vai luuletko että on lukemassa täällä.Siitä ollaan sitten (kenties?) samaa mieltä että K ei kiinnitä mitään huomiota siihen jos joku kompostissa kuvittelee hänet tuntevansa.
No se on voi voi, ite en oo varannut vielä mitään matkoja, vaikka touko-kesäkuussa varmaan useammankin teen nytten ku on rahaa.Kyl mäkin uskon että myy loppuun, ei varmaan ihan sitä tahtia kuin viimeksi. Mua niin harmittaa kun olen juuri tuolloin reissussa, olin aatellut, että josko tulisivat kesällä kuitenkin vielä jonkun keikan heittämään, mutta eivät varmasti tuon jälkeen sitten enää tule..