V
vierailija
Vieras
Kaunista puhetta, mutta mitäpä bojere-tossarilta voisi odottaakaanHiljaa, pönttö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaunista puhetta, mutta mitäpä bojere-tossarilta voisi odottaakaanHiljaa, pönttö.
Toisena päivänä oli Erika Vikman.Ida & Kalle olivat Tuiskun Stadionkeikalla lämppäämässä. Tuskin pelkästään sen takia, että olisivat hyvä lämppäri popkeikalle vaan muun takia.
No se on sopivampi valinta.Toisena päivänä oli Erika Vikman.
Mä lopetin jo ajat sitten kommentointinsa takia lukemasta niitä.Hän tuntuu olevan musiikkibisneksestä ihan pihalla. Joksujen keikka myi 80% ekan päivän aikana, ei todellakaan tarkoita ettei heille enää olisi tulossa tänne keikkoja. Täällä keikkailee bändit pienemmälläkin lipunmyynnillä. Ja mitä ficceihin tulee, ne on pienen porukan juttu eikä minua ainakaan kiinnosta lukea tuollaisen ihmisen ficcejä enää, kyllä perseily netissä vaikuttaa lukijamääriin.
Eihän ollut. Ei sitten yhtään, pönttö.No se on sopivampi valinta.
Nämä kaksi on kuin veljiä, hyviä ystäviä keskenään. Ei heidän tarvitse yrittää hyötyä toisistaan, koska he haluavat aidosti tehdä yhteistyötä keskenään. Oletpa katkera.Eli Kn pitäisi nyt ratsastaa Joostin suosiolla?
Ihan samalla tavalla K ja B ovat hyviä ystäviä keskenäänNämä kaksi on kuin veljiä, hyviä ystäviä keskenään. Ei heidän tarvitse yrittää hyötyä toisistaan, koska he haluavat aidosti tehdä yhteistyötä keskenään. Oletpa katkera.
No ei ole, kun K:lla on paljon Jokeri-faneja.Olen eri, mutta ei siinä mitään järkeäkään ole ja huono valinta lämppäriksi. Sama kuin olisi valinnut vaikka Souvarit.
Vammainen ruoka- ja pierupostaaja palasi ketjuun.Hyi kuka kehtasi pierasta!
Tämän takia keskustelu täällä ei onnistunut. Bojanistien on aina pakko tunkea Bojan mukaan Kärtsään liittyviin keskusteluihin. Vaikuttaa siltä et Bojan ei ole teille arvokas tai millään tavoin kiinnostava ilman Kärtsää.Ihan samalla tavalla K ja B ovat hyviä ystäviä keskenään![]()
Ole hyvä ja mene vaan.Ei ollutkaan, mutta ei noista parista tossarista pääse eroon. Miksi edelleen roikkua täällä, kun K:sta voi keskustella niin monessa eri paikassa? Plussallekin voisi tehdä pelkän K-ketjun.
Vielä enemmän on esim. Erikan tai Tommyn faneja.No ei ole, kun K:lla on paljon Jokeri-faneja.
Aivan kuin Jere & BojanNämä kaksi on kuin veljiä, hyviä ystäviä keskenään. Ei heidän tarvitse yrittää hyötyä toisistaan, koska he haluavat aidosti tehdä yhteistyötä keskenään. Oletpa katkera.
Jos hän pystyy postaamaan kuukausia Thaimaasta, niin en ymmärrä, millä logiikalla hän ei pystyisi postaamaan joltain muulta matkalta.Onkos C lähtenyt USAn kun ei mitään postaile?
Mua ei kiinnosta JO pätkääkään, enkä haluasi ees keskustella heistä. Pakko se kuitenkin on, koska joku tyrkyttää heitä Käärijän yhteyteen koko ajan.Minulla on sellainen vaikutelma, että täällä on ihmisiä, jotka olisivat tyytyväisiä, jos JO eroaisi.
Ei vaan se on meillä päin vastoin. K kiinnostaa vain suhteessa Bojaniin.Tämän takia keskustelu täällä ei onnistunut. Bojanistien on aina pakko tunkea Bojan mukaan Kärtsään liittyviin keskusteluihin. Vaikuttaa siltä et Bojan ei ole teille arvokas tai millään tavoin kiinnostava ilman Kärtsää.
Miksi pitää tuputtaa Bojania kaikkeen Käärijään liittyvään? Ei liittynyt tähän keskusteluun mitenkään. Tämä on se syy, miksi mulle niin rakas BoJere shippi alkoi ahdistamaan vuoden 2025 aikoihin.Aivan kuin Jere & Bojan
Mutta eihän tämä ole vain Käärijä-ketju. Ei ole koskaan ollutkaan. On käsittämätöntä, että pitää itsekeskeisesti ajatella aina ensin itseään ja haukkua muut, jotka eivät toimi niin kuin itse toimisi. Minua kiinnostaa Käärijän lisäksi myös JO. En ole bojeristi mutta inhoan jatkuvaa haukkumista. Se on lapsellista.Mua ei kiinnosta JO pätkääkään, enkä haluasi ees keskustella heistä. Pakko se kuitenkin on, koska joku tyrkyttää heitä Käärijän yhteyteen koko ajan.
Ei vaikuta siltä. Jos asia olisi näin, niin ohittaisit Käärijään liittyvät keskustelut, mut et pysty, koska sulle Bojan ei ole oma yksilö vain pelkkä Käärijän jatke ja kalpea varjo.Ei vaan se on meillä päin vastoin. K kiinnostaa vain suhteessa Bojaniin.
Ehei, ovat enemmän että.Aivan kuin Jere & Bojan
Vastasin kysymykseen ja sinä vedit siitä herneet nenään ja aloit raivoamaan. Älkää kysykö, jos ette halua vastauksia.Mutta eihän tämä ole vain Käärijä-ketju. Ei ole koskaan ollutkaan. On käsittämätöntä, että pitää itsekeskeisesti ajatella aina ensin itseään ja haukkua muut, jotka eivät toimi niin kuin itse toimisi. Minua kiinnostaa Käärijän lisäksi myös JO. En ole bojeristi mutta inhoan jatkuvaa haukkumista. Se on lapsellista.
Sähän voisit kutsua Bojanin kylään ja istuttaa uudelle sohvallesi. Voi sitä pierun käryä kun katsotte yhdessä Heated rivalryäEhei, ovat enemmän että.