K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän tuntuu olevan musiikkibisneksestä ihan pihalla. Joksujen keikka myi 80% ekan päivän aikana, ei todellakaan tarkoita ettei heille enää olisi tulossa tänne keikkoja. Täällä keikkailee bändit pienemmälläkin lipunmyynnillä. Ja mitä ficceihin tulee, ne on pienen porukan juttu eikä minua ainakaan kiinnosta lukea tuollaisen ihmisen ficcejä enää, kyllä perseily netissä vaikuttaa lukijamääriin.
Mä lopetin jo ajat sitten kommentointinsa takia lukemasta niitä.

Mua ei kiinnosta JO pätkääkään, enkä haluasi ees keskustella heistä. Pakko se kuitenkin on, koska joku tyrkyttää heitä Käärijän yhteyteen koko ajan.
Mutta eihän tämä ole vain Käärijä-ketju. Ei ole koskaan ollutkaan. On käsittämätöntä, että pitää itsekeskeisesti ajatella aina ensin itseään ja haukkua muut, jotka eivät toimi niin kuin itse toimisi. Minua kiinnostaa Käärijän lisäksi myös JO. En ole bojeristi mutta inhoan jatkuvaa haukkumista. Se on lapsellista.

Mutta eihän tämä ole vain Käärijä-ketju. Ei ole koskaan ollutkaan. On käsittämätöntä, että pitää itsekeskeisesti ajatella aina ensin itseään ja haukkua muut, jotka eivät toimi niin kuin itse toimisi. Minua kiinnostaa Käärijän lisäksi myös JO. En ole bojeristi mutta inhoan jatkuvaa haukkumista. Se on lapsellista.
Vastasin kysymykseen ja sinä vedit siitä herneet nenään ja aloit raivoamaan. Älkää kysykö, jos ette halua vastauksia.

Yhteistyössä