V
vierailija
Vieras
Tunkemaan? Ei hän mikään Bojan ooIhan on Suomesta kuntovalmentajan stoorit, mutta alkanut seurata Sunfest Lahti ja Ruisrockin tilejä, toivottavasti ei ole tunkemassa ainakaan K:n yhteyteen niihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunkemaan? Ei hän mikään Bojan ooIhan on Suomesta kuntovalmentajan stoorit, mutta alkanut seurata Sunfest Lahti ja Ruisrockin tilejä, toivottavasti ei ole tunkemassa ainakaan K:n yhteyteen niihin.
Näin juuri.Ei vaan se on meillä päin vastoin. K kiinnostaa vain suhteessa Bojaniin.
Jotain esittää noilla tyhmillä seuraamisillaan, se on selvä.Tunkemaan? Ei hän mikään Bojan oo
Ei minuakaan kiinnosta JO. On itsekeskeistä ajatella et kaikki pyörii sun navan ympärillä.Mutta eihän tämä ole vain Käärijä-ketju. Ei ole koskaan ollutkaan. On käsittämätöntä, että pitää itsekeskeisesti ajatella aina ensin itseään ja haukkua muut, jotka eivät toimi niin kuin itse toimisi. Minua kiinnostaa Käärijän lisäksi myös JO. En ole bojeristi mutta inhoan jatkuvaa haukkumista. Se on lapsellista.
Ei tollanen asia voi alkaa ahdistamaan. Palauduhan realiteetteihin, jooko.Miksi pitää tuputtaa Bojania kaikkeen Käärijään liittyvään? Ei liittynyt tähän keskusteluun mitenkään. Tämä on se syy, miksi mulle niin rakas BoJere shippi alkoi ahdistamaan vuoden 2025 aikoihin.
Sittenhän Käärijän seuraaminen on sinulle ihan turhaa, koska hän ja Bojan eivät pahemmin liity enää toisiinsa. 0.0001% prosenttia Käärijän tekemisistä liittyy Bojaniin.Näin juuri.
Kyllä se voi. Bojeristit on aggressiivista tuputtaja porukkaa.Ei tollanen asia voi alkaa ahdistamaan. Palauduhan realiteetteihin, jooko.
Käärijä tuota minulle on. Bojanin jatke. Ja hyvä niin.Ei vaikuta siltä. Jos asia olisi näin, niin ohittaisit Käärijään liittyvät keskustelut, mut et pysty, koska sulle Bojan ei ole oma yksilö vain pelkkä Käärijän jatke ja kalpea varjo.
Juuri näin. Ihan turhaan seuraavat Jereä.Sittenhän Käärijän seuraaminen on sinulle ihan turhaa, koska hän ja Bojan eivät pahemmin liity enää toisiinsa. 0.0001% prosenttia Käärijän tekemisistä liittyy Bojaniin.![]()
Eli olet kypsymätön tai hyvin nuori.Kyllä se voi. Bojeristit on aggressiivista tuputtaja porukkaa.
No voi voi, ei ole mikään pelkän K:n ketju ollut tämä ikinä.Ei minuakaan kiinnosta JO. On itsekeskeistä ajatella et kaikki pyörii sun navan ympärillä.
Käärijä ei liity Bojaniin mitenkään, joten sun jatke ei ole ees millin pituinen.Käärijä tuota minulle on. Bojanin jatke. Ja hyvä niin.
Miten tämä sun valittaminen liittyy siihen kysymykseen? Älä kysy, jos et halua vastausta.No voi voi, ei ole mikään pelkän K:n ketju ollut tämä ikinä.
En mä kyllä seuraakaan. Ts. availe ja katso kaikkia sen stooreja tai keloja. Ellei täällä mainita.Juuri näin. Ihan turhaan seuraavat Jereä.
Juuri näin.Miten tämä sun valittaminen liittyy siihen kysymykseen? Älä kysy, jos et halua vastausta.
Liittyyhän!Käärijä ei liity Bojaniin mitenkään, joten sun jatke ei ole ees millin pituinen.
No sittenhän sun on turha osallistua K keskusteluun.En mä kyllä seuraakaan. Ts. availe ja katso kaikkia sen stooreja tai keloja. Ellei täällä mainita.
Sen millin sadasosan verran. Muuten Jere tuskin ees Bojania muistaa.Liittyyhän!![]()
Opettele trolli kirjoittamaan.Ohanat Jere ja Bojan!Kohta taas yhdessä!
![]()
Tietenkin muistaa. Rakastaa omaa Bojaniaan.Sen millin sadasosan verran. Muuten Jere tuskin ees Bojania muistaa.
Ihanat Jere ja Bojan!Opettele trolli kirjoittamaan.
Bojeristeillä on aivovamma, joten ei hän pystyOpettele trolli kirjoittamaan.
Bojan tulee heti mieleen niin että.No sittenhän sun on turha osallistua K keskusteluun.