V
vierailija
Vieras
Ei kukaan ole Liedosta puhunut, taaskaan et osaa keskustella aiheesta.Eihän viuhahda. Ne väitteet minun olevan Lietolainen on pelkkää minun kiusaamista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kukaan ole Liedosta puhunut, taaskaan et osaa keskustella aiheesta.Eihän viuhahda. Ne väitteet minun olevan Lietolainen on pelkkää minun kiusaamista.
Aina joku tarttuu syöttiin, siitä hyvä ketjuJa nyt jäljellä on 10 mummoa jotka jaksaa riidellä asiasta.
Aijaa, oon luullut niitä sanottavan vain minulle, no ainahan täällä sekoitetaan ihmiset muutenkin.Eihän viuhahda. Ne väitteet minun olevan Lietolainen on pelkkää minun kiusaamista.
Kompostin mummotrollirivi ja tossaritJa nyt jäljellä on 10 mummoa jotka jaksaa riidellä asiasta.
Sössöti sössöti kiusaaja.Ei kukaan ole Liedosta puhunut, taaskaan et osaa keskustella aiheesta.
Kuka sinä sitten muka olet?Aijaa, oon luullut niitä sanottavan vain minulle, no ainahan täällä sekoitetaan ihmiset muutenkin.
Mutta toi en sit minä kekätossari ole huom.Ei kukaan ole Liedosta puhunut, taaskaan et osaa keskustella aiheesta.
Mummo luulee olevansa nokkelakin trolli.Aina joku tarttuu syöttiin, siitä hyvä ketju
Esimerkki taitavasta argumentista. (Tämä oli sarkasmia kun et kuitenkaan tajunnut)Sössöti sössöti kiusaaja.
Sohvan ostanut tossari?Kuka sinä sitten muka olet?
Se olen minä, kekätossari öljyistä kirjoittanut. Älä sinä matki minua nytten.Mutta toi en sit minä kekätossari ole huom.
Kyllä minä tajusin uuden sohvankin käyttöohjeet heti.Esimerkki taitavasta argumentista. (Tämä oli sarkasmia kun et kuitenkaan tajunnut)
Onko täällä nykyään sohva tossari?Sohvan ostanut tossari?
Ne kirjoitetaan niin yksinkertaisiksi että lapsentasoinenkin ymmärtää.Kyllä minä tajusin uuden sohvankin käyttöohjeet heti.
Näin juuri. Kyllä se on ollut alusta asti Käärijä joka on yrittänyt hyötyä Bojanista. Bojan oli viisujen kaunis poika jota Käärijä hyväksikäytti saadakseen sateenkaarivähemmistöjen suosiota.
Ei tarvii ees olla trolli, kun joku tarttuu ja suuttuu niin et vetää esiin mummokortin, vaikka on itse se vanhin mummo täällä.Mummo luulee olevansa nokkelakin trolli.
No ethän ole, pölö. En edes yhdistele noita sanoja noin että. Etkä taatusti muista minun kirjoittamasta öljyjankkauksesta yhtikäs mitään.Se olen minä, kekätossari öljyistä kirjoittanut. Älä sinä matki minua nytten.
Niin kun ei siitä tarvinnut ottaa kuin muovit pois. Rahalla saa valmiiksi koottuna, köyhät ostaa Ikeasta.Ne kirjoitetaan niin yksinkertaisiksi että lapsentasoinenkin ymmärtää.
Matkija pöljä.No ethän ole, pölö. En edes yhdistele noita sanoja noin että. Etkä taatusti muista minun kirjoittamasta öljyjankkauksesta yhtikäs mitään.
Tarviitko muovien poistamiseen käyttöohjeen?Niin kun ei siitä tarvinnut ottaa kuin muovit pois. Rahalla saa valmiiksi koottuna, köyhät ostaa Ikeasta.
Näin juuri. Kyllä se on ollut alusta asti Käärijä joka on yrittänyt hyötyä Bojanista. Bojan oli viisujen kaunis poika jota Käärijä hyväksikäytti saadakseen sateenkaarivähemmistöjen suosiota.
Hyvä sitä varten on olla ohjeet. Millään en meinannut saada muovia rikki.Tarviitko muovien poistamiseen käyttöohjeen?![]()
Se sohvan ostaja oon kylläkin minä, enkä koonnut sitä yksin. Taidat olla hiukan kateellinen ku matkiakin täytyy.Kyllä minä tajusin uuden sohvankin käyttöohjeet heti.
Eihän olisi tullut.no voi nyt vttu, mitä paksua pskaa. Se suosio tuli kuule ihan ilman Bojania. Monet ei piittaa tuosta shippijutusta yhtään, vaan ovat kuolanneet vaan Kärtsää ja myös pitävät Kärtsän aitoudesta.
Köyhät tilaa sohvan muovitettuna.Niin kun ei siitä tarvinnut ottaa kuin muovit pois. Rahalla saa valmiiksi koottuna, köyhät ostaa Ikeasta.