V
vierailija
Vieras
Onkos siellä itse C tunkemassa itseään framille, kun ei muuten saa huomiota.Cindy? Puhutko nyt Jeren tyttöystävästä? Miten liittyy tähän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onkos siellä itse C tunkemassa itseään framille, kun ei muuten saa huomiota.Cindy? Puhutko nyt Jeren tyttöystävästä? Miten liittyy tähän?
Tiedätkö mitä tarkoittaa tyttöystävä? Lukisko sekin niissä sun kaksplussan säännöissäs? Käyppäs kurkkaan.Mikä hiton tyttöystävä? Ihan muiden, hiukan oman näköistensä miesten kanssa hengaa. Eli en tod. yhdistä Jereen, kuhan kerroin asioiden laidan.
Miten hän liittyy ylipäänsä ollenkaan Kärtsän tekmisiin. Eipä taida olla Kärtsän tyylinen ihminen, vaikka haluaiskin.Cindy? Puhutko nyt Jeren tyttöystävästä? Miten liittyy tähän?
Juuuu on!!! Eiku oon juu.Onkos siellä itse C tunkemassa itseään framille, kun ei muuten saa huomiota.
Ja mikä oli sanamuoto? Olen nähnyt kaikki stoorit kyllä ja mulle ei mistään jäänyt käsitystä että oikeasti vituttaa mikään tässä.Stoorissa alkuviikossa
OkJännä et tehotreenaa sitä sitten, ei ainakaan itse ole tyytyväinen.
Mistä sinä sen tiedät? Tuskinpa sinä tiedät mitään Jerestä ja sen mieltymyksistä tai naisihanteista.Miten hän liittyy ylipäänsä ollenkaan Kärtsän tekmisiin. Eipä taida olla Kärtsän tyylinen ihminen, vaikka haluaiskin.
"Vituttaa, mutta man's got to do what man's got to do"Ja mikä oli sanamuoto? Olen nähnyt kaikki stoorit kyllä ja mulle ei mistään jäänyt käsitystä että oikeasti vituttaa mikään tässä.
Tiedän, kylläpä itkettää ku et saa kuntovalmentajasta sellaista nytten.Tiedätkö mitä tarkoittaa tyttöystävä? Lukisko sekin niissä sun kaksplussan säännöissäs? Käyppäs kurkkaan.
Sinä varmasti vielä vähemmän. Jotain voi päätellä siitä keiden kanssa on aiemmin seukannut ja keiden kanssa on ystävä.Mistä sinä sen tiedät? Tuskinpa sinä tiedät mitään Jerestä ja sen mieltymyksistä tai naisihanteista.
Heheh. No tarkoittaisko tuo, että VITUTTAA vai et olis kiva olla siellä, mutta ei voi."Vituttaa, mutta man's got to do what man's got to do"
Heheh. No tarkoittaisko tuo, että VITUTTAA vai et olis kiva olla siellä, mutta ei voi.
Itsestään huoltapitävät, enempi kuntosalityypit, tietysti.Oman näkösten? Vaaleitten ja isotissisten miesten?
Aika surkea toi ”kehuttu” Liekinheittimen orkesteriversiokin, näkee taas että Petellä ja Lindalla ei mitään yhteyttä toisiinsa.
Ja miks ei olis, miten tämä version huonompana pitäminen siihen liittyy että?Sulla ei näytä olevan mitään yhteyttä todellisuuteen edes omassa elämässäsi.
Ei lähelläkään luurankoa.Tykkäät luurangoista? Vai kenestä puhut?
Lärvisen?Oman näkösten? Vaaleitten ja isotissisten miesten?
On vaan tollainen luonnostaan hoikka, mutta bmi tuskin alipainon puolella edes.Kunnon pehva on vs. oikeat anorektikot, joilla sellaista ei ole.
Mihin luulit tulleesiTäällä puhutaan kakasta ja pieruista ja yks kertoo verikokeistaan ja sohvaostoksistaan.