V
vierailija
Vieras
KiusaajaYritti vielä minulle vastattuun miehitellä tämä pentittelevä hullu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KiusaajaYritti vielä minulle vastattuun miehitellä tämä pentittelevä hullu.
Kun sitä niin harvoin saat.Seksi nyt ei määrittele minun elämää ylipäätään.
Saisin, en ole vaan oikein kiinnostunut siitä.Kun sitä niin harvoin saat.
En usko. Vietät aikasi homopalstoilla.Saisin, en ole vaan oikein kiinnostunut siitä.
Aika paljon pöljäke muuallakin, eikä tuolta mitään tietoa edes tätä nykyä saa.En usko. Vietät aikasi homopalstoilla.
Minä olen ja jyystän edelleen naisia 10 sek ja käännän kylkeä sen jälkeen että niin.Täällä mitään miehiä ole.
En kyllä vietä, olen tosi mies ja hetero että niin.En usko. Vietät aikasi homopalstoilla.
Olet siis penis curious.Aika paljon pöljäke muuallakin, eikä tuolta mitään tietoa edes tätä nykyä saa.
Hohhoijaa, huono ”että niin” matkija edelleenkin, ja minä kekätossari en ainakaan ole mies sitten.En kyllä vietä, olen tosi mies ja hetero että niin.
Tarkoittaa mitä?Olet siis penis curious.
Saahan mutta Joostin ja Jeren parisuhde ei sinua tietysti kiinnosta.Aika paljon pöljäke muuallakin, eikä tuolta mitään tietoa edes tätä nykyä saa.
Minä olen kekätossari ja se öljyistä puhunut. Mies olen edelleenkin. Aamulla oli penis tallella kalsareita pukiessa.Hohhoijaa, huono ”että niin” matkija edelleenkin, ja minä kekätossari en ainakaan ole mies sitten.
No eivät ole suhteessa, J on ihastunut vain Bojaniin, jos nyt tollaista sit siellä onkaan, ennoo pitkään aikaan käyny.Saahan mutta Joostin ja Jeren parisuhde ei sinua tietysti kiinnosta.
On siellä ja pohtivat kiivaasti et onko Jeren ihastuminen Joostiin johtanut jo parisuhteeseen asti.No eivät ole suhteessa, J on ihastunut vain Bojaniin, jos nyt tollaista sit siellä onkaan, ennoo pitkään aikaan käyny.
No et ole minä vajakki todellakaan, häivypä veehen täältä, minä se öljyistä oon kirjoittanut ja verikokeista ja sohvasta että. Ja ihan nainen kyllä.Minä olen kekätossari ja se öljyistä puhunut. Mies olen edelleenkin. Aamulla oli penis tallella kalsareita pukiessa.
Jep, Jan ja Bojan on komea pari.No eivät ole suhteessa, J on ihastunut vain Bojaniin, jos nyt tollaista sit siellä onkaan, ennoo pitkään aikaan käyny.
Höpö höpö kiusaaja. Minun kekätossarin verikokeesta paljastui että olen mies.No et ole minä vajakki todellakaan, häivypä veehen täältä, minä se öljyistä oon kirjoittanut ja verikokeista ja sohvasta että. Ja ihan nainen kyllä.
Jere, älypää.Jep, Jan ja Bojan on komea pari.![]()
Jere ja BojanKyllä, on Joostin kanssa parisuhteessa.
Uskon tämän. Tämä sinua matkiva henkilö, joka väittää olevansa nainen on huono matkija.Höpö höpö kiusaaja. Minun kekätossarin verikokeesta paljastui että olen mies.
Vastaa nyt vielä itsellesiUskon tämän. Tämä sinua matkiva henkilö, joka väittää olevansa nainen on huono matkija.
Se oli kolme vuotta sitten, Jerellä on nykyään suhde Joostiin.Jere ja Bojan![]()
Ai niinkö teet täällä. Arvasin sen.Vastaa nyt vielä itsellesi![]()
Joost on Jeren Justin BieberSaahan mutta Joostin ja Jeren parisuhde ei sinua tietysti kiinnosta.