V
vierailija
Vieras
Jep, Jan ja Bojan on komea pari.No eivät ole suhteessa, J on ihastunut vain Bojaniin, jos nyt tollaista sit siellä onkaan, ennoo pitkään aikaan käyny.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep, Jan ja Bojan on komea pari.No eivät ole suhteessa, J on ihastunut vain Bojaniin, jos nyt tollaista sit siellä onkaan, ennoo pitkään aikaan käyny.
Höpö höpö kiusaaja. Minun kekätossarin verikokeesta paljastui että olen mies.No et ole minä vajakki todellakaan, häivypä veehen täältä, minä se öljyistä oon kirjoittanut ja verikokeista ja sohvasta että. Ja ihan nainen kyllä.
Jere, älypää.Jep, Jan ja Bojan on komea pari.![]()
Jere ja BojanKyllä, on Joostin kanssa parisuhteessa.
Uskon tämän. Tämä sinua matkiva henkilö, joka väittää olevansa nainen on huono matkija.Höpö höpö kiusaaja. Minun kekätossarin verikokeesta paljastui että olen mies.
Vastaa nyt vielä itsellesiUskon tämän. Tämä sinua matkiva henkilö, joka väittää olevansa nainen on huono matkija.
Se oli kolme vuotta sitten, Jerellä on nykyään suhde Joostiin.Jere ja Bojan![]()
Ai niinkö teet täällä. Arvasin sen.Vastaa nyt vielä itsellesi![]()
Joost on Jeren Justin BieberSaahan mutta Joostin ja Jeren parisuhde ei sinua tietysti kiinnosta.
Sitä et Pentti tule täältä saamaan.
K-fanien hahmoleikit.Sitä et Pentti tule täältä saamaan.
Urpo on Pentin Justin BieberJoost on Jeren Justin Bieber![]()
Vanha vitsi.Joost on Jeren Justin Bieber![]()
Nääh, Bojanilla on uusi. Prinssi Ulj..siis Nace herättää suudelmalla nukkuvan Bojanin.Jep, Jan ja Bojan on komea pari.![]()
Ei ole eikä mikään vitsi, suoraan JereltäVanha vitsi.
Niin? Ihan ku en tietäis.Ei ole eikä mikään vitsi, suoraan Jereltä![]()
Pientä kalua on hyvä hieroa vasten isoa kalua vastenIsolla munalla ei tee mitään, jos ei osaa käyttää sitä muuhun kuin itsensä runkkaamiseen. Pienempikaluinen saattaa olla paljon parempi rakastaja ja tämä on faktaa.
Bojan ja Nace?Pientä kalua on hyvä hieroa vasten isoa kalua vasten![]()
Ai toi kun laulaa jonkun toisen konsertissa vai?Vttu että ton Tseikun meno on tunkkasta. Siis lavalla.
Onko vähän laitettu täytettä nassuun ja botoxia otsaan.![]()