V
vierailija
Vieras
Kiinan muuria halvennettiin vertaamalla b:n perseeseen.Mitä pahaa Kiinan muuri on tehnyt teille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinan muuria halvennettiin vertaamalla b:n perseeseen.Mitä pahaa Kiinan muuri on tehnyt teille?
Kiinan muuria halvennettiin vertaamalla b:n perseeseen.
Kiinan muuri? Mitä hittoa?![]()
Mut et verrataan B:n perään. Oisko tämän jälkeen jo aika sulkea komposti, ei voi enää pahempaa keksiä.Turha kysymys, kun on kompostista kysymys....
Loukataan Kiinan muuria pahasti.Mut et verrataan B:n perään. Oisko tämän jälkeen jo aika sulkea komposti, ei voi enää pahempaa keksiä.
Loukkaat Bojania, pöljä.
Ei kyllä näy muuta kuin naisten haukkumista taas ja nämä kohteet eivät täällä kirjoita.Eikö täällä ole mitään modeja viikonloppuna, saa toisia kirjoittajiakin halveerata mielin määrin?
Niin minäkin oon nainen ja on haukuttu että. Eikä noi uloste- ym. jututkaan ole poistuneet entiseen malliin.Ei kyllä näy muuta kuin naisten haukkumista taas ja nämä kohteet eivät täällä kirjoita.
Niin? Cha cha cha tullut monien kuuntelulistalle.Joojoo. Jotenkin vaan sitten sattumaa, että ulkkiskeikkojen jälkeen on kk-kuuntelijat taas lähteneet nousuun.
No nytten olikin poistunut ainakin osa niistä jutuista, mutta ilmiannoin jo eilen.Niin minäkin oon nainen ja on haukuttu että. Eikä noi uloste- ym. jututkaan ole poistuneet entiseen malliin.
Mulle helppo kysymys kun sukulainen ollut allekirjoittamassa sen paperin.Tissibeibe ei osannutkaan vastata että.
Vieläkin kova kakka. Sain puserrettua eilen vähän ulos ja ajattelin yöunien tekevän tehtävänsä. Mutta ei tule vieläkään.
Oletko valasperse? Empä usko, että olet Erika.Niin minäkin oon nainen ja on haukuttu että. Eikä noi uloste- ym. jututkaan ole poistuneet entiseen malliin.
Ei sellaiset kommentit ole Erikaan koskeneet kyllä.Oletko valasperse? Empä usko, että olet Erika.
Juu ei kannata ostaa niitä. Mitä katsoin joitain asiakasarvioita niin näkyi, että aika usein ihmiset jääneet ilman lippua. Katsoin noita mm kun menimme Lontooseen (olivat mkamas halvempia). Luojan kiitos en haksahtanut, koska kun se syyslomien penkinpesusotku tuli, niin tuolta lipun hankkinut tipahtaa satavarmasti ekana pois jos lentoja joudutaan yhtään muokkaamaan ja meidänkin menolennon koneen kapasiteettia pienennettiin. Istuttiin ihan vikalla penkkirivillä, ja niitä penkkirivejä oli siis vähemmän kuin alkuperäisessä koneessa ois ollut. Tuli tunne, että oltiinko me vikat siitä aiemmasta koneesta, jotka vielä mukaan pääsimme. (Olin jo saanut pyynnön / kyselyn vaihtaa lentoajankohtaa vapaaehtoisesti, mutta se ei ollut meille ok.)Jännä et skyskannerin kautta löytyy vielä lentoja mitkä lentoyhtiön sivun kautta ois muka täynnä eli oisko ne sit jotain näiden välittäjäfirmojen kiintiölippuja, mietin vielä mahdollista pikamatkaa karnevaaleille.