V
vierailija
Vieras
Et tiedä, jos et ole itse kirjoittanut. Paljastat itsesi koko ajan.Osan kritiikkien, ei nämä valaanpersekirjoitukset esim. taida olla tossareilta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et tiedä, jos et ole itse kirjoittanut. Paljastat itsesi koko ajan.Osan kritiikkien, ei nämä valaanpersekirjoitukset esim. taida olla tossareilta.
Tiedänhän, sillä eilen niitä kirjoituksia oli, osaan lukea kyllä.Et tiedä, jos et ole itse kirjoittanut. Paljastat itsesi koko ajan.
Et näköjään osaa tai ainakaan ymmärrä lukemaasi.Tiedänhän, sillä eilen niitä kirjoituksia oli, osaan lukea kyllä.
Ymmärränhän.Et näköjään osaa tai ainakaan ymmärrä lukemaasi.
Tämä palsta on normaalia kritiikkiä varten. Herkkänahkaiset voi painua sinne discordiin.Mitäs uutta siinä nyt on, ei ole aiemminkaan tykännyt kaikesta. Plus mitä niitä täällä ihmettelet?
No ite poistelen kaikki nimimerkkilässytykset että.Tämä palsta on normaalia kritiikkiä varten. Herkkänahkaiset voi painua sinne discordiin.
Minä poistelen sinun lässytykset.No ite poistelen kaikki nimimerkkilässytykset että.
Asialliallisina eivät poistu, toisin ku nimimerkkien haukut.Minä poistelen sinun lässytykset.
Sivusta kommentoin, sinä et päätä mikä on asiallista. Puhut todella rumasti ihmisistä, haukut ja solvaat. Sinun kritiikkisi on todella rumaa haukkumista. Voisit mennä itseesi ja miettiä elämänarvojasi, jos sinulla siihen on kykyä.Asialliallisina eivät poistu, toisin ku nimimerkkien haukut.
No ei kyllä ole, lähinnä oon vain usein todennut suoraan mitä näen, ja K:n biisin lauluääntä nyt esim. arvosteli täällä moni muukin kuin vain minä.Sivusta kommentoin, sinä et päätä mikä on asiallista. Puhut todella rumasti ihmisistä, haukut ja solvaat. Sinun kritiikkisi on todella rumaa haukkumista. Voisit mennä itseesi ja miettiä elämänarvojasi, jos sinulla siihen on kykyä.
TämäSivusta kommentoin, sinä et päätä mikä on asiallista. Puhut todella rumasti ihmisistä, haukut ja solvaat. Sinun kritiikkisi on todella rumaa haukkumista. Voisit mennä itseesi ja miettiä elämänarvojasi, jos sinulla siihen on kykyä.
Onko Bojan jo saanut talon valmiiksi?! Pääseekö Jere pian muuttamaan![]()
Onpa hieno peruste, koska muutkin niin minäkin. Hiekkalaatikoltako kirjoitat. Moni muukin kirjoittaa, mitä suoraan näkee. Mikään ei tee sinun kirjoituksistasi asiallisia.No ei kyllä ole, lähinnä oon vain usein todennut suoraan mitä näen, ja K:n biisin lauluääntä nyt esim. arvosteli täällä moni muukin kuin vain minä.
No kyllä minä hiukan mietin mitä kirjoittelen, nämä h*orittelijat esim. paljon ei, koska kohteensa vois viedä noita juttuja eteenpäinkin, kuten nyt vaikka PB Tiina on tehnyt.Onpa hieno peruste, koska muutkin niin minäkin. Hiekkalaatikoltako kirjoitat. Moni muukin kirjoittaa, mitä suoraan näkee. Mikään ei tee sinun kirjoituksistasi asiallisia.
Kanadassa varmaan, kun keikka siellä huomenna.Missä muuten Joost menee tälä hetkellä? La:ssa?
Okei, nähtävästi Joostin manageri tms. on tavanut K:n porukoita. Olisi kyllä kiva tietää, mikä on syy K:n oleskelulle USA:ssa pitempään. Uusi musiikki, kenen kanssa?Kanadassa varmaan, kun keikka siellä huomenna.