V
vierailija
Vieras
Ilmiantakaa noita aamupaska-kommentteja, eivät ole ikinä minulta ja pääsee ilkeä kirjoittaja niillä aina pätemään. Niin jospa poistuisivat, huoh.
Aito
Aito
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinut ilmiannettu.Ilmiantakaa noita aamupaska-kommentteja, eivät ole ikinä minulta ja pääsee ilkeä kirjoittaja niillä aina pätemään. Niin jospa poistuisivat, huoh.
Aito
Trolli tekee itsestään marttyyrin. On niin läpinäkyvää..Luuletko, että kaikki on ihan typeriä. Pyysin jo silloin aikaisemmin linkkejä tai tietojen lähdettä todisteeksi. Joskus tosin olen epäillyt ihan todeksi osoittautuneita asioitakin, joten haluan varmistuksen.
Että te ”vaadin todisteita mammat ja/tai trollit” ootte rasittavia. Hankkikaa todisteet itse, ketään muuta ei kiinnosta.Luuletko, että kaikki on ihan typeriä. Pyysin jo silloin aikaisemmin linkkejä tai tietojen lähdettä todisteeksi. Joskus tosin olen epäillyt ihan todeksi osoittautuneita asioitakin, joten haluan varmistuksen.
Äh. Ehkä jo ensi vuonna löydät Bojanin tilalle jonkun uuden miehen ja haluat muuttaa siihen maahan, missä kyseinen mies asuu. Muutenkin typerää hankkia asioita jonkun miehen takia niinkuin sä teet.Hemmetti, mun tavoiteasunto Ljubljanassa on edelleen myymättä
Miten siinä Veikkauksessa taas kerran voitettiinkaan parhaiten?
Rasittavampia on nää, jotka heittää väitteitä ihan hatustaEttä te ”vaadin todisteita mammat ja/tai trollit” ootte rasittavia. Hankkikaa todisteet itse, ketään muuta ei kiinnosta.
No minä voitin euron arvoisella pelillä, vaikea sanoa miten on muilla. Kympillä teen eri pelejä viikossa.Hemmetti, mun tavoiteasunto Ljubljanassa on edelleen myymättä
Miten siinä Veikkauksessa taas kerran voitettiinkaan parhaiten?
Just tämä. Ärsyttää, kun mitä tahansa voidaan sanoa ja kirjoittaa ja päälle sitten vain todetaan, että hankkikaa itse todisteet. Kyllä se väittäjä on vastuussa omista väitteistään ja hänen tehtävänsä on se todistaa, jos haluaa, että hänet otetaan tosissaan eikä vain trollina.Rasittavampia on nää, jotka heittää väitteitä ihan hatusta
Äh. Ehkä jo ensi vuonna löydät Bojanin tilalle jonkun uuden miehen ja haluat muuttaa siihen maahan, missä kyseinen mies asuu. Muutenkin typerää hankkia asioita jonkun miehen takia niinkuin sä teet.
”Hankkia asioita”. Mitähän mä nyt oon hankkinut Bojanin takia?Äh. Ehkä jo ensi vuonna löydät Bojanin tilalle jonkun uuden miehen ja haluat muuttaa siihen maahan, missä kyseinen mies asuu. Muutenkin typerää hankkia asioita jonkun miehen takia niinkuin sä teet.
Taas tälläistä ääliömäistä 21st century naurettavaa milleniaali-puolestaloukkantumista.Siis oikeasti ostaako joku asunnon sen vuoksi, että haluaa olla julkkis-ihastuksensa lähellä?! Ois jo ahdistava ajatus varmasti julkkikselle
Kiro on lahjakas ja fiksu ja hyvä tyyppi. Jos se on junttiutta, niin ok.Kiro on juntti, ei mahda mitään.
No minä voitin euron arvoisella pelillä, vaikea sanoa miten on muilla. Kympillä teen eri pelejä viikossa.
Onko sun elämä noin tyhjää ja tyhmää, et pitää Jodelia myöten tätä trollailla.Jere muuttaa varmasti Karimin kanssa Amerikkaan ainakin joksikin ajaksi!![]()
Eipä siellä mitään tollaista ollut että.Onko sun elämä noin tyhjää ja tyhmää, et pitää Jodelia myöten tätä trollailla.
Sieltä on poistunut ainakin yksi aloitus, mut Amerikka-juttua on kommenteissa eri tavoi kyllä. Trolli yrittää hämmennellä jotain paskaa.Eipä siellä mitään tollaista ollut että.
Ei siinä Amerikka jutussa ollut yhdistetty mitenkään J:tä Karimiin kyllä, luki K lähtee Amerikkaan tjtvst.Sieltä on poistunut ainakin yksi aloitus, mut Amerikka-juttua on kommenteissa eri tavoi kyllä. Trolli yrittää hämmennellä jotain paskaa.
Sinulla mustis mummolla näköjään on.Onko sun elämä noin tyhjää ja tyhmää, et pitää Jodelia myöten tätä trollailla.