K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lindan ja Peten biisi ei ole yhtään kupliva eikä kohottava. Tunkkainen ja väsähtynyt beetamiehen ruikutus, vaikka Lindan viulu pelstaakin paljon.
Kärtsän Cha cha chassa oli viisupoweria
Tuosta alusta olen samaa mieltä itsekkin ja varmaan siksi en ole oikein päässyt tähän hypeen yms mukaan. Ei tosin edellisvuotinenkaan mikään kupliva ollut ja silti voitti.

Tuosta alusta olen samaa mieltä itsekkin ja varmaan siksi en ole oikein päässyt tähän hypeen yms mukaan. Ei tosin edellisvuotinenkaan mikään kupliva ollut ja silti voitti.
Ihan eri tason taideteos se viimevuotinen oli, mutta huonointa tossa Liekkarissa se matkittu kiihdytyslippu ja Linda vielä hölmöilee Nygård lausunnoilla. Erikoinen syy haluta vain ton keissin takia voittoa.

Luuletko oikeasti, että äitillesi ei oltu tehty pikku liftausta. Ilmankos hän piti sua vähän yksinkertaisena versiona itsestään.
No ei ole tehty, vastustaa kaikkia tälläisiä ja nyt toki jo ryppyjäkin on ku selvästi vanhempi. Mutta hällä ehkä vielä kasvojen rakenne korkeat poskipäät tekee nuoremman näköiseksi, itselläni ns. lattaisempi naama. Enemmän taitaa olla isän ja isänpuolen mummon näköä minussa, luonnekin enemmän isää. Äiti on suurpiirteisempi ja vauhdikkaampi.

Ei siellä tollaista tyyppiä ees ollut ja ei tietääkseni ketään ole heitetty poies. Ei tämä tuonut mitään asioita ees minun tietääkseni.
Kuinka tyhmä ihminen voi olla?🤣 Ei hän nyt tietenkään bk paikassa haukkunut muita vaan valutti juttuja tänne ja nauroi shippareille. Nyt hän ei enää voi, koska lensi ulos sieltä. Shipparit voitti tämän erän.💪

Yhteistyössä